1. Нямам тръбата, която влиза в пас. калник за студен въздух, поради - 1. Че имам по-изчанчени фарове и 2. Старото гофре беше станало на мармалад и не можах да си намеря подобно.
2. Махнал съм и тръбата за топлия въздух, която идва от изп. колектор. Също така съм шунтирал оная клапа, дето е на пътя на топлия въздух, като съответно съм махнал и запушил изхода от карба и входа на самия филтър, където влиза вакуума от единия щуцер на карба (другият отива в делкото, при мен са два). Всъщност не мога да си спомня добре, но от този щуцер отива някъде отдолу на кутията на филтъра, мисля в някакъв термо-датчик ли какво и вече от него вакуумчето отива в горната част на тръбата, която е закрепена за филтърното тяло, която реално при вакуум отваря клапата и вкарва топъл въздух от колектора. Самата клапа не съм я застопорил, не сметнах за нужно тъй като вакуумите, които я движат съм ги изолирал.
Всъщност какво се е случило като съм запушил входа за студен въздух, по някакъв начин вакуумът е отворил въпросната клапа и тя е дръпнала една идея по-топъл въздух и така оборотите станаха много стабилни и по-високи. Тези реформи ги направих по препоръка от хора, които са в час. Според тях на газ не е желателно кутията да дърпа топъл въздух. Реално тогава имах доста проблеми особено при загрял мотор - не можех да запаля лесно, с мнооого въртене палеше. След като шунтирах топлия въздух проблемът изчезна и си карам така и до днес. Но след видяното и пробваното набързо одеве си мисля, че май е по-добре да го закача обратно тръбичката за топлия към колектора и да възстановя вакуумите както си бяха.
Моля по-запознатите колеги да ме светнат за тези топли и студени въздуси и как те влияят на мотора при работа на бензин/газ и студен/топъл мотор. То е ясно, че щом чичко немец ги е сложил за бензин си требе да са там, но на газ как стоят нещата?


Горе-долу така са нещата с въздуха в момента, като това тънкото маркуче отгоре, дето се вижда е подменено с друго, накрая затапено с видия...