Схемата е 4х4
Хардуеър :
- ск кутия FMN от ТТ 2003г 6степенна
- заден мост от Пасат Синхро
- Халдекс 1ва генерация
- портната глава с полирани клапани
- Разпределителни валове от ABF
- ГТ2871 0.64 A/R чугун за външен гейт
- Тиал 38 мм с 1 бар пружина
- Изходящ плетен колектор
- Инжектори Сименс дека 650 цц
- къстъм рейка за бензин
- Аеромотив бензинов регулатор
- Бобини от Е46 М3
- Входящ колектор от 1.8 20в с заварен фланец за 16в
- Бутала ИАСА на 81мм, от стария проект с нови сегменти
- Ийгъл 144 мм биели
- Помпа Бош 044
- олекотен маховик от АБФ 228 мм , притискател за ВР6 , с керамичен съединител с демпфери.
- Випек 44 централа
Уточнени и инсталирани са вече
-полуоски предни с нови карета и маншони
-тампони - всичките са преработени с жълт полиуретан - нов тампон за голф 4 за кутията , предния е от полиуретан също
- позиция на мотора е 14 мм напред , рейката е 10 мм назад ( оказа се че има разлики с купето на Голф 3 - и то доста големи , и това се направи за да се смести карето за кардана )
-инсталация на мотор- нова, с датчик колянов вал и датчик обороти на разпределитеен вал.
-мотора е на 0.1мм , едър хонинг , нови сегменти на 0.4мм, лагери за с2 биелни оригинални , нови лагери за паразитния вал стандартен размер, основни лагери Глико, биелите са Eagle 144мм.
- съединител - 228 ВР6 сакс притискател, маховик от абф , керамични плочки - 5 лъча, маховика е минат на фреза за датчик 60-2,
- конзола с педали преработена за помпа за съединител,
- инсталиран Випек
- измит и освежен моторен отсек, кутия , блок , конзоли, болтове , нови уплътнения , семеринги, термостат, пластмасови водни тръби
работата продължава с умерено темпо, всичко се прави безкомпромисно, колата 2 г не бе в движение за да се съберат и набавят необходимите части.
Целта на проекта е чисто уличен формат с възможност за ежедневна употреба с около 400 кс на мотора. Външно автомобила ще е в напълно оригинален вид , с 17ки 4*100 ОЗ Супертуризмо , 205/40/17 Йокохама А 537 , регулируемо окачване Кони. Вътршен интериор - Рекаро с регулиране на сегдалките, колани Шрот, запазване на пълния интереиор и функционалност на автомобила.
На по късен етап ще се инсталира и така наречената улична клетка, за заздравяване на купето , но с лесен достъп до авотмобила.
Спирачки на по-късен етап - 330 мм с 4 бутални апарати отпред, 280 мм с 4 бутални апарати отзад.
Приоритет в момента е сглабянето на колата и нейното разработване , постепенно, когато се засили , ще има спирачки и клетка.
Купето естествено има нужда от боя , това също ще се направи когато авотмобила е уточнен и запален, ще се радвам ако получа вашия морален съпорт за проекта и ми помогнете да намерим някои оригинални части .
Както писах и по горе , целта е много здрав и качествено изработен автомобил, с най добрите възможни части от ВАГ групата , в колата има части от следните автомбили по модел ( ФВ Г60, Ауди С2, С3, ФВ АБФ 2.0 16в, СЕАТ АДЛ 1.8 16в , ФВ Транспортер Т4, ФВ 1.9 ТДИ, ВФ 1.8т 20в , ФВ Пасат Синхро)
Работата се извършва от Емо , познат по форумите като KILLER GTI, и от мен в частта разглобяване , почистване и подготвяне на различни детайли , фърчане по магазини, поръчки на части части части . . труда е къртовски и за двама ни но той е човека

http://cordoba16vt.snimka.bg/tuning/cordoba16vt.484265