Cordoba16vt 4x4

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Cordoba16vt 4x4

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 19 мар 2010 15:20


Дойде време да напиша какво се готви по моето возило. Базата за този проект е добре познатата кола която имам вече няколко години а именно Сеат Кордоба двуврата 1996 г

Схемата е 4х4

Хардуеър :
- ск кутия FMN от ТТ 2003г 6степенна
- заден мост от Пасат Синхро
- Халдекс 1ва генерация
- портната глава с полирани клапани
- Разпределителни валове от ABF
- ГТ2871 0.64 A/R чугун за външен гейт
- Тиал 38 мм с 1 бар пружина
- Изходящ плетен колектор
- Инжектори Сименс дека 650 цц
- къстъм рейка за бензин
- Аеромотив бензинов регулатор
- Бобини от Е46 М3
- Входящ колектор от 1.8 20в с заварен фланец за 16в
- Бутала ИАСА на 81мм, от стария проект с нови сегменти
- Ийгъл 144 мм биели
- Помпа Бош 044
- олекотен маховик от АБФ 228 мм , притискател за ВР6 , с керамичен съединител с демпфери.
- Випек 44 централа

Уточнени и инсталирани са вече

-полуоски предни с нови карета и маншони
-тампони - всичките са преработени с жълт полиуретан - нов тампон за голф 4 за кутията , предния е от полиуретан също
- позиция на мотора е 14 мм напред , рейката е 10 мм назад ( оказа се че има разлики с купето на Голф 3 - и то доста големи , и това се направи за да се смести карето за кардана )
-инсталация на мотор- нова, с датчик колянов вал и датчик обороти на разпределитеен вал.
-мотора е на 0.1мм , едър хонинг , нови сегменти на 0.4мм, лагери за с2 биелни оригинални , нови лагери за паразитния вал стандартен размер, основни лагери Глико, биелите са Eagle 144мм.
- съединител - 228 ВР6 сакс притискател, маховик от абф , керамични плочки - 5 лъча, маховика е минат на фреза за датчик 60-2,
- конзола с педали преработена за помпа за съединител,
- инсталиран Випек
- измит и освежен моторен отсек, кутия , блок , конзоли, болтове , нови уплътнения , семеринги, термостат, пластмасови водни тръби

работата продължава с умерено темпо, всичко се прави безкомпромисно, колата 2 г не бе в движение за да се съберат и набавят необходимите части.

Целта на проекта е чисто уличен формат с възможност за ежедневна употреба с около 400 кс на мотора. Външно автомобила ще е в напълно оригинален вид , с 17ки 4*100 ОЗ Супертуризмо , 205/40/17 Йокохама А 537 , регулируемо окачване Кони. Вътршен интериор - Рекаро с регулиране на сегдалките, колани Шрот, запазване на пълния интереиор и функционалност на автомобила.

На по късен етап ще се инсталира и така наречената улична клетка, за заздравяване на купето , но с лесен достъп до авотмобила.

Спирачки на по-късен етап - 330 мм с 4 бутални апарати отпред, 280 мм с 4 бутални апарати отзад.

Приоритет в момента е сглабянето на колата и нейното разработване , постепенно, когато се засили , ще има спирачки и клетка.

Купето естествено има нужда от боя , това също ще се направи когато авотмобила е уточнен и запален, ще се радвам ако получа вашия морален съпорт за проекта и ми помогнете да намерим някои оригинални части .

Както писах и по горе , целта е много здрав и качествено изработен автомобил, с най добрите възможни части от ВАГ групата , в колата има части от следните автомбили по модел ( ФВ Г60, Ауди С2, С3, ФВ АБФ 2.0 16в, СЕАТ АДЛ 1.8 16в , ФВ Транспортер Т4, ФВ 1.9 ТДИ, ВФ 1.8т 20в , ФВ Пасат Синхро)

Работата се извършва от Емо , познат по форумите като KILLER GTI, и от мен в частта разглобяване , почистване и подготвяне на различни детайли , фърчане по магазини, поръчки на части части части . . труда е къртовски и за двама ни но той е човека :)
http://cordoba16vt.snimka.bg/tuning/cordoba16vt.484265




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот Vizor » Пет 19 мар 2010 16:04


Ето за кой отмъкна Емо vi-pec-а ;) Успех! Като знам всяко едно нещо колко струва знам колко болка е претърпял джоба ти за да направиш тази кола перфектна! Знам, че ще стане такава ;)


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 19 мар 2010 17:09


Мерси
стараем се да постигнем високо ниво на качество във всяко едно отношение.


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот golf II gti » Пет 19 мар 2010 19:46


Колега, с това 4х4 предполагам, че ще играе флекса и при тунела, за да може да мине кардана?
Иначе проекта е много як и ще го следя с интерес.Много хора ще имам какво да се научат от този проект(включително и аз) :да:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот madcap » Пет 19 мар 2010 23:00


Хубав проект, с добър подбор от материали, найстина с тунела ще падне рязане, радвам се че има още един такъв стойностен проект.

:bowdown


Потребителски аватар
svetlyo_golfa
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 17 фев 2009 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот svetlyo_golfa » Пет 19 мар 2010 23:45


Проекта наистина е страхотен.Сигурен съм че ще стане добър автомобил след като всичко е испипано както трябва. :да:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот niks76 » Съб 20 мар 2010 0:42


ако с нещо мога да помогна относно 4асти ,пиши без да се притесняваш
успех с проекта :bowdown


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот Kozunak » Съб 20 мар 2010 2:06


Много си ми модерен с тия централи и кардани ма ща придизвиквам! :lol:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот bbboiko2004 » Съб 20 мар 2010 10:52


От колко време я чакам тая тема :Mr Green Fun имаше материал за нея мисля още 2006 :drinking:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот Cordoba16vt » Съб 20 мар 2010 18:04


Не можем да кажем колко и как ше се реже, като качим колата на канала, тогава.Реално като се сложи моста отзад и се пусне кардана ,ще се види ... Ако се реже ще е само зад кутийката със скоростния лост към задния мост + тавата за резервната гума. Ама да стигнем дотам ... ще има снимки.

Днес ходих до моргата на Тони, за изолацията която седи на купето зад колектора, и за гумен маншон за рейката , че моя беше скъсан . Топ морга :)

Главата е стегната и продължаваме назад...

Колегата дето съм му модерен да заповяда на чертата след някой и друг месец да видим ние кой кого :) :beer

опс поръчано е жълтото кони за вр6 ( че е по-твърдо ) отпред и Ибиза ТДИ отзад. . .

друго засега няма , чакаме малко международни части , Аутоплюс и Стиви Ауто са изкупени :)

:mrgreen:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 31 мар 2010 8:40


вчера Емо я отряза отзад :) даже и лапите за моста намести . Играта е голяма , оригиналния мост е по-тесен между тампоните, и между главините, и е по къс от предния тампон до средата на главината. Реално е отрязана половината тава за резервна гума, но ще има още рязане за естетически вид.

.... лошото е че е тръгнала ръжда по купето от висене в гаража година и половина, ламарината е тънка. Не е много зле, но е тръгнала по кофти места. ще има и работа там , не е за кърпене но трабва да се обработи , мислим да се чисти и после с преобразувател на Вюрт и после да се запечата с нещо.

Добрата новина е , че кардана минава на 99% без да се пипа тунела, което е успокоение за мен.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 31 мар 2010 10:08


Колега ще прилагаш ли снимки от развитието или направо на края ?


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 31 мар 2010 16:10


bbboiko2004 написа:Колега ще прилагаш ли снимки от развитието или направо на края ?


ми не знам как става

пробвам през снимка точка бе ге , ама не мога да пратя по майл на някой ако му се качва или направо да гледа тук...

http://cordoba16vt.snimka.bg/?profile,albums


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот Dead man » Сря 31 мар 2010 16:18


http://cordoba16vt.snimka.bg/?profile,albums


Иска парола... :deal

Иначе евалата за проекта... :bowdown


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот enigma79 » Сря 31 мар 2010 16:28





Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта