Кой кабел или къде по-точно се взима - от там?Досега не съм се вглеждал в него,а искам да вържа едно нещо да мери напрежение и да се включва и спира от контактният ключ.
п.п. Ползвах търсачката ама не открих снимка или някво обяснение.
минус от контактният ключ на голф2?
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: минус от контактният ключ на голф2?
Не си спомням,но май беше един голям черен кабел
а другия червения,познай за какво е 
а другия червения,познай за какво е 
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: минус от контактният ключ на голф2?
Благодаря
Просто не съм се вглеждал отодлу и си мислех,че ще са куп кабели,а не само 2 както казваш ти 
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: минус от контактният ключ на голф2?
От контактния ключ не можеш да вземеш минус от кабел, по простата причина, че такова нещо няма.
Обикновено там са повече от два кабела. Например - плюс от акумулатора (червен), тънкия кабел за управлението на стартера (червено и черно), плюс към запалителната система (черен), плюс за консуматорите, който се прекъсва в момента на въртенето на стартера (червено и бяло), контрол на радиото (кафяво и червено) ....
Може да има и други, възможно е и някои цветове да съм объркал, защото говоря по памет, но със сигурност минус няма.
Ако искаш да вземеш плюс, който работи след контакт, ползвай червено и бяло, но не от ключа, а виж къде отива на панела с предпазителите и се вържи там, задължително след бушон. Черния кабел за бобината, няма такъв.
Минуса можеш да го вземеш от няколко точки по колата, които са вързани на маса. Търсиш кафявите кабели.
Обикновено там са повече от два кабела. Например - плюс от акумулатора (червен), тънкия кабел за управлението на стартера (червено и черно), плюс към запалителната система (черен), плюс за консуматорите, който се прекъсва в момента на въртенето на стартера (червено и бяло), контрол на радиото (кафяво и червено) ....
Може да има и други, възможно е и някои цветове да съм объркал, защото говоря по памет, но със сигурност минус няма.
Ако искаш да вземеш плюс, който работи след контакт, ползвай червено и бяло, но не от ключа, а виж къде отива на панела с предпазителите и се вържи там, задължително след бушон. Черния кабел за бобината, няма такъв.
Минуса можеш да го вземеш от няколко точки по колата, които са вързани на маса. Търсиш кафявите кабели.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: минус от контактният ключ на голф2?
Колегата почти ги е казал
Червен: +12V постоянно захранване
Червен със черна лента: стартер
Черен: +12V който НЕ прекъсва по време на въртене на стартера (ЕCU,бобина и т.н.)
Черен със жълта лента: +12V който ПРЕКЪСВА по време на въртене на стартера (всички останали консуматори)
сега тънките кабели
Сив: +12V за паркинг светлините (има го само когато е изваден ключа
)
кафяв със червена лента: 2-ри плюс за касетофон/CD плеър (има го докато се извади ключа
)- ТОЗИ е ОПЦИЯ може и да го нямаш но е идеален за това което искаш 
Червен: +12V постоянно захранване
Червен със черна лента: стартер
Черен: +12V който НЕ прекъсва по време на въртене на стартера (ЕCU,бобина и т.н.)
Черен със жълта лента: +12V който ПРЕКЪСВА по време на въртене на стартера (всички останали консуматори)
сега тънките кабели
Сив: +12V за паркинг светлините (има го само когато е изваден ключа
кафяв със червена лента: 2-ри плюс за касетофон/CD плеър (има го докато се извади ключа
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: минус от контактният ключ на голф2?
Мене идеята ми е плюса да е на акумулатора,а минуса да затваря веригата само при запален автомобил.Дайте сега идей,защото в момента плюса е на бобината,а минуса на акумулатора и при напрежение 14v на акумулатора,през бобината показва 13.5v,а като махна кабела от бобината и го сложа на акумулатора показва напрежение 14v
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: минус от контактният ключ на голф2?
И какво ще спечелиш със този "тунинг"?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: минус от контактният ключ на голф2?
Нищо.Просто го имам и не искам да мери грешно.Отделно заради музиката ми се налага да гледам и как се зарежда,че имам малко в повечко децибелки 
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: минус от контактният ключ на голф2?
Сложи едно реле и ползвай кабела за запалката ако не се прекъсва с ключа. при него не трябва да има пад на напрежението 
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: минус от контактният ключ на голф2?
А запалката как се изважда,защото аз последният път като се пробвах да я извадя без да искам дадох на късо и си изгорих 1-2 бушона 
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: минус от контактният ключ на голф2?
mupk0 написа:А запалката ..... дадох на късо и си изгорих 1-2 бушона
Ами нали е запалка
.Какво повече искаш , колегите ти обясниха достатъчно .... да беше написал и ти по-подробно за какво става въпрос .
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: минус от контактният ключ на голф2?
Колега какъв волтметър искаш да си монтираш?В крайна сметка можеш да го вържеш да мери постоянно,ако това е вариант за теб.Няма да ти източи акумулатора,а да слагаш реле само за него е кощунство.Или ако си ценител на "бум-бам" в багажника сложи си един кондензатор 1000 милиона фарада-те имат красиви волтметри.
P.S.Мисля си все пак че за хубав "бум-бам" трябва и алтернатор от 90а нагоре.
P.S.Мисля си все пак че за хубав "бум-бам" трябва и алтернатор от 90а нагоре.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: минус от контактният ключ на голф2?
Кондензатор имам
Проблема е,че искам да си го наблюдавам постоянно.Абе тука до ден/два ще ви пиша какво съм направил.Стига да го доизмисля де.Благодаря за съветите 
Re: минус от контактният ключ на голф2?
Аз си мисля за фаровете, преди ключа. Там без контакт имаш само габарит, къси+дълги прекъсват.
По-скоро при котвата на релето, и пак зад някой бушон, както е казано горе.
По-скоро при котвата на релето, и пак зад някой бушон, както е казано горе.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 89 госта
