минус от контактният ключ на голф2?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот mupk0 » Съб 03 апр 2010 20:11


Кой кабел или къде по-точно се взима - от там?Досега не съм се вглеждал в него,а искам да вържа едно нещо да мери напрежение и да се включва и спира от контактният ключ.


п.п. Ползвах търсачката ама не открих снимка или някво обяснение.




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот enigma79 » Съб 03 апр 2010 20:13


Не си спомням,но май беше един голям черен кабел mhihi а другия червения,познай за какво е mhihi


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот mupk0 » Нед 04 апр 2010 9:49


Благодаря :) Просто не съм се вглеждал отодлу и си мислех,че ще са куп кабели,а не само 2 както казваш ти :)


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот pedalchobaba » Нед 04 апр 2010 10:09


От контактния ключ не можеш да вземеш минус от кабел, по простата причина, че такова нещо няма.
Обикновено там са повече от два кабела. Например - плюс от акумулатора (червен), тънкия кабел за управлението на стартера (червено и черно), плюс към запалителната система (черен), плюс за консуматорите, който се прекъсва в момента на въртенето на стартера (червено и бяло), контрол на радиото (кафяво и червено) ....
Може да има и други, възможно е и някои цветове да съм объркал, защото говоря по памет, но със сигурност минус няма.
Ако искаш да вземеш плюс, който работи след контакт, ползвай червено и бяло, но не от ключа, а виж къде отива на панела с предпазителите и се вържи там, задължително след бушон. Черния кабел за бобината, няма такъв.
Минуса можеш да го вземеш от няколко точки по колата, които са вързани на маса. Търсиш кафявите кабели.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот znainainai » Нед 04 апр 2010 12:01


Колегата почти ги е казал :lol:
Червен: +12V постоянно захранване
Червен със черна лента: стартер
Черен: +12V който НЕ прекъсва по време на въртене на стартера (ЕCU,бобина и т.н.)
Черен със жълта лента: +12V който ПРЕКЪСВА по време на въртене на стартера (всички останали консуматори)
сега тънките кабели
Сив: +12V за паркинг светлините (има го само когато е изваден ключа :idea: )
кафяв със червена лента: 2-ри плюс за касетофон/CD плеър (има го докато се извади ключа :idea: )- ТОЗИ е ОПЦИЯ може и да го нямаш но е идеален за това което искаш :wink:


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот mupk0 » Пон 05 апр 2010 14:02


Мене идеята ми е плюса да е на акумулатора,а минуса да затваря веригата само при запален автомобил.Дайте сега идей,защото в момента плюса е на бобината,а минуса на акумулатора и при напрежение 14v на акумулатора,през бобината показва 13.5v,а като махна кабела от бобината и го сложа на акумулатора показва напрежение 14v


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот znainainai » Пон 05 апр 2010 14:23


И какво ще спечелиш със този "тунинг"?


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот mupk0 » Пон 05 апр 2010 15:04


Нищо.Просто го имам и не искам да мери грешно.Отделно заради музиката ми се налага да гледам и как се зарежда,че имам малко в повечко децибелки :)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот Winner25 » Пон 05 апр 2010 15:23


Сложи едно реле и ползвай кабела за запалката ако не се прекъсва с ключа. при него не трябва да има пад на напрежението :wink:


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот mupk0 » Пон 05 апр 2010 15:31


А запалката как се изважда,защото аз последният път като се пробвах да я извадя без да искам дадох на късо и си изгорих 1-2 бушона :)


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот milmar » Пон 05 апр 2010 21:23


mupk0 написа:А запалката ..... дадох на късо и си изгорих 1-2 бушона :)


Ами нали е запалка :wink: , пази си предпазителите .... , че и инсталацията mhihi .

Какво повече искаш , колегите ти обясниха достатъчно .... да беше написал и ти по-подробно за какво става въпрос .


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот bobocamaro » Вто 06 апр 2010 12:06


Колега какъв волтметър искаш да си монтираш?В крайна сметка можеш да го вържеш да мери постоянно,ако това е вариант за теб.Няма да ти източи акумулатора,а да слагаш реле само за него е кощунство.Или ако си ценител на "бум-бам" в багажника сложи си един кондензатор 1000 милиона фарада-те имат красиви волтметри.
LQ12CAP.jpg

P.S.Мисля си все пак че за хубав "бум-бам" трябва и алтернатор от 90а нагоре.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот mupk0 » Сря 07 апр 2010 18:39


Кондензатор имам :) Проблема е,че искам да си го наблюдавам постоянно.Абе тука до ден/два ще ви пиша какво съм направил.Стига да го доизмисля де.Благодаря за съветите :)


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: минус от контактният ключ на голф2?

Мнениеот Zlobomir » Сря 07 апр 2010 21:33


Аз си мисля за фаровете, преди ключа. Там без контакт имаш само габарит, къси+дълги прекъсват.

По-скоро при котвата на релето, и пак зад някой бушон, както е казано горе.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 88 госта