Тунинг на Голф 1,6 101к 95г

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
NoShTeN
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 06 мар 2010 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Тунинг на Голф 1,6 101к 95г

Мнениеот NoShTeN » Пон 05 апр 2010 14:45


Колеги здравейте, незнам дали това е раздела в който трябва да пусна темата, ако не е модераторите да го преместят.
Та така карам вмомента Голф 1,6 101к 95г комби и си мислех дали мога да го тунинговам. Имам към 2500лв. и реших да ви попитам вас какво мога да направя по колата. Смятам всичко сам да си правя, от вас идеите от мен работата :) Какво мога да направя за тези пари и дали си заслужава да се захващам.




Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: Тунинг

Мнениеот Tishku » Пон 05 апр 2010 20:35


Смени мотора 8)

Вр6 или АБф


Потребителски аватар
did0ni
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Тунинг

Мнениеот did0ni » Пон 05 апр 2010 20:37


Най - изчерпаната тема по въпроса - viewtopic.php?f=52&t=164308


NoShTeN
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 06 мар 2010 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Тунинг

Мнениеот NoShTeN » Пон 05 апр 2010 20:42


и това е един от вариантите, четох че излиза към 1200 лева, благодаря ти за предложението а може ли да кажете след предложението си горе долу колко коня ще стане, по принцип съм любител на бързите скорости, но в градски условия се съобразявам, моетп желание е да я направя към 170-180 коня :)


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Тунинг

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 05 апр 2010 20:44


Може с тези пари да се засили доста сериозно.
Един колега сложи вал от 2Е, като според него има осезаемо подобрение, но не я е мерил на дино.
Можеш да сложиш спортен вал, спортен изпускателен колектор, ремапване и още.
варианти имаш. Прочети темата на колегата SpEEDY 86 малко по-надолу от твоята.
Поздрави.


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Тунинг

Мнениеот driver » Пон 05 апр 2010 20:45


Tishku написа:Смени мотора 8)

Вр6 или АБф

:да:


Потребителски аватар
did0ni
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Тунинг

Мнениеот did0ni » Пон 05 апр 2010 20:47


Колега, ако искаш 170-180 коня от този двигател и да караш в града откажи се...слагай ABF или VR6!


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Тунинг

Мнениеот golfmk1 » Пон 05 апр 2010 20:50


с вал от 2Е нищо няма да усети,само мисленно mhihi


NoShTeN
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 06 мар 2010 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Тунинг

Мнениеот NoShTeN » Пон 05 апр 2010 20:50


zdravko_dimitrov1986 написа:Може с тези пари да се засили доста сериозно.
Един колега сложи вал от 2Е, като според него има осезаемо подобрение, но не я е мерил на дино.
Можеш да сложиш спортен вал, спортен изпускателен колектор, ремапване и още.
варианти имаш. Прочети темата на колегата SpEEDY 86 малко по-надолу от твоята.
Поздрави.

да тази тема е четох, едни препоръчват да се сменя част по част /спортен вал и т.н./ други пишат че по добрия вариант е нов мотор който горе голу излиза същите пари :)кой от двата варианта е по добър и къде е разликата? Готов съм да вложа 2500лв и гледам да извлеча максималното :)


NoShTeN
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 06 мар 2010 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Тунинг

Мнениеот NoShTeN » Пон 05 апр 2010 20:52


did0ni написа:Колега, ако искаш 170-180 коня от този двигател и да караш в града откажи се...слагай ABF или VR6!

е що ве колега :) искам да си я направя, пък тва че ще я настъпвап по рядко, когато ми се отдаде възможност :) Просто сега съм събрал някой лев :)


Потребителски аватар
did0ni
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Тунинг

Мнениеот did0ni » Пон 05 апр 2010 20:54


golfmk1 написа:с вал от 2Е нищо няма да усети,само мисленно mhihi

Много интересен пост...Ще обяснищ ли защо няма да усти нищо?


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Тунинг

Мнениеот driver » Пон 05 апр 2010 21:03


NoShTeN написа:
zdravko_dimitrov1986 написа:Може с тези пари да се засили доста сериозно.
Един колега сложи вал от 2Е, като според него има осезаемо подобрение, но не я е мерил на дино.
Можеш да сложиш спортен вал, спортен изпускателен колектор, ремапване и още.
варианти имаш. Прочети темата на колегата SpEEDY 86 малко по-надолу от твоята.
Поздрави.

да тази тема е четох, едни препоръчват да се сменя част по част /спортен вал и т.н./ други пишат че по добрия вариант е нов мотор който горе голу излиза същите пари :)кой от двата варианта е по добър и къде е разликата? Готов съм да вложа 2500лв и гледам да извлеча максималното :)



Взимаш един мотор АБФ или ВР6 за 1000 - 1200 лв. и ти остават пари до 2500 за подобрения и ти гарантирам, че ще е доста по-добре от евентоално подобрен 1.6, защото тези коне на моторите които ти написах можеш да изкараш само с турбо от твоя 1.6. Там 2500 лв. със сигурност няма да ти стигнат.


NoShTeN
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 06 мар 2010 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Тунинг

Мнениеот NoShTeN » Пон 05 апр 2010 21:09


driver написа:
NoShTeN написа:
zdravko_dimitrov1986 написа:Може с тези пари да се засили доста сериозно.
Един колега сложи вал от 2Е, като според него има осезаемо подобрение, но не я е мерил на дино.
Можеш да сложиш спортен вал, спортен изпускателен колектор, ремапване и още.
варианти имаш. Прочети темата на колегата SpEEDY 86 малко по-надолу от твоята.
Поздрави.

да тази тема е четох, едни препоръчват да се сменя част по част /спортен вал и т.н./ други пишат че по добрия вариант е нов мотор който горе голу излиза същите пари :)кой от двата варианта е по добър и къде е разликата? Готов съм да вложа 2500лв и гледам да извлеча максималното :)



Взимаш един мотор АБФ или ВР6 за 1000 - 1200 лв. и ти остават пари до 2500 за подобрения и ти гарантирам, че ще е доста по-добре от евентоално подобрен 1.6, защото тези коне на моторите които ти написах можеш да изкараш само с турбо от твоя 1.6. Там 2500 лв. със сигурност няма да ти стигнат.

добре а на този примерно ВР6 за 1300 лв какви подобрения мога да му направя

Последна промяна от brabus на Пон 05 апр 2010 21:40, променено общо 1 път.
Причина: Колега, няма нужда от такива дълги цитати. Става неудобно за четене.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Тунинг

Мнениеот Vento » Пон 05 апр 2010 21:19


did0ni написа:
golfmk1 написа:с вал от 2Е нищо няма да усети,само мисленно mhihi

Много интересен пост...Ще обяснищ ли защо няма да усти нищо?

Защото сам по себе си валът нищо няма да промени, ако не се подобри пълненето - доказано е. Разликата е прекалено малка спрямо другите валове. Съчетан с други модове дава малко разлика.


Потребителски аватар
did0ni
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Тунинг

Мнениеот did0ni » Пон 05 апр 2010 21:23


Съгласен съм , че трябва да се комбинира с още нещо за по-голям ефект, но има разлика от този на 1.6 пълната инжекция!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта