Автомобилът е Джета Мк2 с ABU двигател и присаден карбуратор 2е3 Пиербург, съответно с филтърната му кутия, оригиналната.


stefan4o написа:Колега, ако говориш за това, което аз съм нарекъл "датчик", свъзан е. То е едно оранжево такова, с два щуцера отдолу на капака - от карба отива в единия и после излиза един, който влиза над клапата, в едно кръгло такова, което дефакто я вдига, посредством вакуум. За едно и също нещо ли говорим?
theultimate написа:И аз се боря със същия проблем. Само дето моята клапа без вакуум смуче студено, а когато има вакуум смуче топло. Е - по необясними причини винаги има вакуум в маркучето -> винаги смуче топъл въздух. Възможно ли е датчика в кутията (по сервизните програми го дават dual thermostat) да е заминал?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: G&G и 70 госта