Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
denkobg
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 14 мар 2010 0:20
Автомобил: VW T3 Caravelle
Двигател: DG-1990
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот denkobg » Чет 08 апр 2010 22:02


PACH ако не си намерил масло за виското погледни тук: http://www.dieselkontor.de/product_info ... ts_id=3022




Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Чет 08 апр 2010 22:18


denkobg написа:PACH ако не си намерил масло за виското погледни тук:http://www.dieselkontor.de/product_info.php?cPath=58_59&products_id=3022


Благодаря ти много, сигурно ще поръчам една опаковка и да видим какво ще стане с виското.


danidanidani
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 07 дек 2009 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот danidanidani » Чет 22 апр 2010 0:24


dimethicone.JPG
Здравейте ентусиасти ;)
И аз като вас съм горд притежател на 2 бр. Т3 единият от които е синхро. Поздрави на колегата PACH за великолепната тема и да му пожелая успех с машинката. Стига толкова спам а сега по темата. По-горе е даден един линк към немски "може би" сайт в който се предлага силиконово масло за виско куплунга. Ето и въпросния линк: http://www.dieselkontor.de/product_info ... ts_id=3022
На първо време се зарадвах защото до сега не бях чувал за подмяна на силиконовото масло в куплунга. Че даже в сайта предлагат и комплек от уплътнения - препоръчително да се сменят заедно с течноста :applause:
В началото си казах "Абе ще прежаля 100 евра" за да видя каква е тая безценна течност във виско куплунга + уплътненията.
Кликвам върху картинката за да я увелича и какво да видя. Това което е написано на етикета според INCI е Dimethicone - ограденото с червено. Някой ще попита А какво е INCI и Dimethicone. След кратка справка в нета излезе че INCI е международно призната номенклатура на съдържанието в козметичните продукти, а Dimethicone е търговското наименование на polydimethylsiloxanes. Изгледах малко странно как на сайт за авточасти се предлагат продукти ясно обозначени като приложение в козметичната индустрия. Продължих да се ровя и какво да видя: :link http://www.thesage.com/catalog/Additives.html
надолу в страницата под наименованието Dimethicone излиза същия продукт даже и снимката е същата. Всичко хубаво разбрах само едно не разбрах защо цената в единия сайт е 7$ за 16 унции а в другия е 70 евра за същото количество.


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот BUS1988 » Чет 22 апр 2010 20:35


Фирмата Dieslkontor съществува, от нея купих специален инструмент за разглобяване на скоростната кутия, обаче не мога да кажа че съм с най-добрите впечатления:
След контактуване с тях ми посочиха две цени за въпросния специале инструмент, една за изпращане с обикновена поща без гаранция, и една за изпращане по бърз начин с куриерска агенция с гаранция. Избрах по-скъпата цена, изпратих им съответната сума и им посочих физическия адрес на офиса ми (извън града) и не пощенския адрес (тъй като пратката щеше да дойде с куриер и не по пощата). След няколко седмици чакане и много неуспешни опити да комуникирам с тях трез електронна поща помолих познат който говори немски да им се обади за да разбера че пратката беше изпратена по пощата! Следващия ден открих че имах късмет тъй като в пощенската служба гледайки името на фирмата се сетиха че тази фирма има пощенска кутия при тях, търсиха по справките номера на кутията и сложиха съобщение в нея, и така пратката не беще загубена някъде....


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот valsanik » Вто 04 май 2010 20:47


Браво приятелю.Доста работа си свършил по новата придобивка. :applause: :applause: :applause:


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Вто 04 май 2010 21:28


valsanik написа:Браво приятелю.Доста работа си свършил по новата придобивка. :applause: :applause: :applause:


Благодаря ти, събирам снимков материал и скоро ще допълня темата :да:


FoxVR
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 19 ное 2009 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vraca

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот FoxVR » Нед 13 юни 2010 12:19


А от каде мога да си намеря турбото за стария двигател наклонения 1.6 тд


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Сря 30 юни 2010 0:54


Привет на всички фенове, ето че дойде време да споделя последните новости по проекта, който макар и с много трудности върви към финализиране.
Докато чакам майстора на "тоците" да намери време да довършим инсталацията, монтирах огледалата от LT.За съжаление се оказа че и тук няма да минем без ТНТМ.За да застане успоредно на буса огледалото се наложи да скъся с 6-7 см. долния край на рамката.За целта се избива чопа, който я фиксира към шарнирното рамо, скъсява се и след това след като се набие обратно се разпробива с бургия 4 мм. за да се заклини с чопа.Освен това междуболтовото разстояние на долната част е по-тясна с 2 см. от тази на бусовите огледала.Наложи се разпробиване на допълнителен отвор 5 мм. и нарязване на резба с метчик 6 мм.Използва се оригиналния заден отвор.Ето и снимки на "новите" огледала.

Изображение

Изображение

След голямо ровене из всички бургаски авто-морги най-накрая намерих кулер от Опел Омега 2.5 ТДИ 1997г.За съжаление оригиналното вентилаторче беше блокирало и закупих от интернет ново, което монтирах по следния начин:

Изображение

Изображение

Ето снимки на моторния отсек и мястото на кулера зад левия стоп.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Кулера взема въздух от левия "джоб", нагнетява се от вентилатора и слиза през направения отвор зад гумата.Следва направата на специален предпазител, който ще пази кулера от калта.

Изображение

Релетата и компютъра ще са монтирани под задната седалка в специална непромокаема кутия.

Изображение

Днес пристигнаха и така дългоочакваните пружини от Крън.Ето снимки на старите и новите:

Изображение

Изображение

Задни пружини с амовете

Изображение

И както казах, на всяка стъпка срещам трудности.Оказа се че стеблото на новия ам е малко по-дебело от оригиналния, което е сериозен проблем, защото ухото на носача е прекалено близко и движение надоло ще се смачка амортисьора.Направих шаблон и утре ще правя нови планки.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ето ги и предните пружини:

Изображение

Изображение

http://ftp.domainbg.com/PACH/VW%20Syncr ... 210401.JPG

За предните амове се ползват оригиналните маншони, естествено и те не паснаха, защото стержена на новите е по-дебел.Наложи се разширяване.

Изображение

Изображение

И сърце юнашко не трае, след като монтирахме всичко с изключение на задните амове се впуснах в един оффроуд тест.Лелеее голямо друсане с новите пружини, надявам се утре като закачим задните амове и натоваря 5 човека, които ще компенсират липсата на лебедката, втория акумулатор, тръбните брони, таванната палатка и къмпинг оборудването като кг. нещата ще си дойдат на мястото.Стискайте палци, ако не стане ще слагам старите пружини с подложки.Ето и линк от запалването на новия двигател 1.9 TDI AFN

http://www.youtube.com/watch?v=jzbZi12B9L8


Потребителски аватар
soaring
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот soaring » Сря 30 юни 2010 6:55


Еееее, кефиш ме! :applause:
Като чета темата, ми се ще да си сменя двига, па макар и че си работи перфектно! heavy metal zork
Давай и безаварийно!
Надявам се да го видим тоя бус на някоя сбирка :beer


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот poni » Сря 30 юни 2010 17:31


Я ми поговори за пружините-цена,срок на изпълнеие?И как става-изпращаш твоята и те ти правят нови по техните размери ли?

Ела на скайп, ще е по-лесно.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Пон 12 юли 2010 18:51


Двигателя тръгна, проблема е че припушва в синьо.Отворих въздуховодите към кулера и опасенията ми се потвърдиха.Турбото изпуска масло и ще се налага някаква интервенция, която за момента не е на дневен ред.Днес монтирах новите гуми Insa Turbo Ranger 235/70/16, определено се промени доста приятно визията на буса.Докато го разтъпках се разминах с няколко колеги със стандартни бусове, който ме гледаха като извънземно .Утре продължаваме с довършителни работи по закрепянето на релетата и компа в купето.

Хубаво е когато приятелите от www.vromos.com са на една ръка разстояние

Изображение
Изображение

Джантите са от Мерцедес 16" 5х112 7J ЕТ 31 (Търся още една за резервната гума)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Клиренса е много добър, утре ще снимам колко см. и ще направя клипче


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот BukTop » Вто 13 юли 2010 11:58


Буса е страхотен :bowdown Мечтая си и аз за такъв, някой ден. Много добра "стойка" има :да:


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Сря 14 юли 2010 19:54


Ето малко пропуснати снимки от монтажа на планките на задните амортисьори:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Та това са планките, изрязани на лазер и после на абкант.
Заради големите гуми се наложи леко да "тунинговам" задните носачи, но това е по-скоро козметика, за да не закачат гумите.

Изображение

Заради проблеми с новите пружини, минах на вариант старите + подложки, докато чакам разрешение на проблема.

Изображение

Днес регулирахме предницата и даже навъртях двайсетина километра тестов проблег.

Изображение

Изображение

Изображение

Малък ориентир за клиренса, бутилката е 10+1 лт.

Изображение

Изображение

Мисля да си дам няколко дни почивка и следващата седмица с нови сили :)


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот KingoftheROAD » Чет 15 юли 2010 13:54


Адаш, там където "тунингова" задните носачи, завари ли ги после? за да не се нарушава здравината. А какъв е проблема с новите пружини?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Чет 15 юли 2010 14:23


KingoftheROAD написа:Адаш, там където "тунингова" задните носачи, завари ли ги после? за да не се нарушава здравината. А какъв е проблема с новите пружини?


Даммм, на снимката заварките не си личат ама всичко е направено както трябва.С пружините проблема е следния.Един от завода прие поръчката, после се разболя и друг му прие работата, после трети тръгна да я прави и при цялото това предаване нещата са се объркали.Вместо общото тегло на буса от 2 тона, да се разпредели на четири, то те са направили всяка пружина да издържа на 2 тона :beat_butt2



Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта