Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
- denkobg
- Мнения: 153
- Регистриран на: Нед 14 мар 2010 0:20
- Автомобил: VW T3 Caravelle
- Двигател: DG-1990
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
PACH ако не си намерил масло за виското погледни тук: http://www.dieselkontor.de/product_info ... ts_id=3022
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
denkobg написа:PACH ако не си намерил масло за виското погледни тук:http://www.dieselkontor.de/product_info.php?cPath=58_59&products_id=3022
Благодаря ти много, сигурно ще поръчам една опаковка и да видим какво ще стане с виското.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 07 дек 2009 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

И аз като вас съм горд притежател на 2 бр. Т3 единият от които е синхро. Поздрави на колегата PACH за великолепната тема и да му пожелая успех с машинката. Стига толкова спам а сега по темата. По-горе е даден един линк към немски "може би" сайт в който се предлага силиконово масло за виско куплунга. Ето и въпросния линк: http://www.dieselkontor.de/product_info ... ts_id=3022
На първо време се зарадвах защото до сега не бях чувал за подмяна на силиконовото масло в куплунга. Че даже в сайта предлагат и комплек от уплътнения - препоръчително да се сменят заедно с течноста

В началото си казах "Абе ще прежаля 100 евра" за да видя каква е тая безценна течност във виско куплунга + уплътненията.
Кликвам върху картинката за да я увелича и какво да видя. Това което е написано на етикета според INCI е Dimethicone - ограденото с червено. Някой ще попита А какво е INCI и Dimethicone. След кратка справка в нета излезе че INCI е международно призната номенклатура на съдържанието в козметичните продукти, а Dimethicone е търговското наименование на polydimethylsiloxanes. Изгледах малко странно как на сайт за авточасти се предлагат продукти ясно обозначени като приложение в козметичната индустрия. Продължих да се ровя и какво да видя:

надолу в страницата под наименованието Dimethicone излиза същия продукт даже и снимката е същата. Всичко хубаво разбрах само едно не разбрах защо цената в единия сайт е 7$ за 16 унции а в другия е 70 евра за същото количество.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Фирмата Dieslkontor съществува, от нея купих специален инструмент за разглобяване на скоростната кутия, обаче не мога да кажа че съм с най-добрите впечатления:
След контактуване с тях ми посочиха две цени за въпросния специале инструмент, една за изпращане с обикновена поща без гаранция, и една за изпращане по бърз начин с куриерска агенция с гаранция. Избрах по-скъпата цена, изпратих им съответната сума и им посочих физическия адрес на офиса ми (извън града) и не пощенския адрес (тъй като пратката щеше да дойде с куриер и не по пощата). След няколко седмици чакане и много неуспешни опити да комуникирам с тях трез електронна поща помолих познат който говори немски да им се обади за да разбера че пратката беше изпратена по пощата! Следващия ден открих че имах късмет тъй като в пощенската служба гледайки името на фирмата се сетиха че тази фирма има пощенска кутия при тях, търсиха по справките номера на кутията и сложиха съобщение в нея, и така пратката не беще загубена някъде....
След контактуване с тях ми посочиха две цени за въпросния специале инструмент, една за изпращане с обикновена поща без гаранция, и една за изпращане по бърз начин с куриерска агенция с гаранция. Избрах по-скъпата цена, изпратих им съответната сума и им посочих физическия адрес на офиса ми (извън града) и не пощенския адрес (тъй като пратката щеше да дойде с куриер и не по пощата). След няколко седмици чакане и много неуспешни опити да комуникирам с тях трез електронна поща помолих познат който говори немски да им се обади за да разбера че пратката беше изпратена по пощата! Следващия ден открих че имах късмет тъй като в пощенската служба гледайки името на фирмата се сетиха че тази фирма има пощенска кутия при тях, търсиха по справките номера на кутията и сложиха съобщение в нея, и така пратката не беще загубена някъде....
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Браво приятелю.Доста работа си свършил по новата придобивка.




- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
valsanik написа:Браво приятелю.Доста работа си свършил по новата придобивка.![]()
![]()
Благодаря ти, събирам снимков материал и скоро ще допълня темата

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
А от каде мога да си намеря турбото за стария двигател наклонения 1.6 тд
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Привет на всички фенове, ето че дойде време да споделя последните новости по проекта, който макар и с много трудности върви към финализиране.
Докато чакам майстора на "тоците" да намери време да довършим инсталацията, монтирах огледалата от LT.За съжаление се оказа че и тук няма да минем без ТНТМ.За да застане успоредно на буса огледалото се наложи да скъся с 6-7 см. долния край на рамката.За целта се избива чопа, който я фиксира към шарнирното рамо, скъсява се и след това след като се набие обратно се разпробива с бургия 4 мм. за да се заклини с чопа.Освен това междуболтовото разстояние на долната част е по-тясна с 2 см. от тази на бусовите огледала.Наложи се разпробиване на допълнителен отвор 5 мм. и нарязване на резба с метчик 6 мм.Използва се оригиналния заден отвор.Ето и снимки на "новите" огледала.


След голямо ровене из всички бургаски авто-морги най-накрая намерих кулер от Опел Омега 2.5 ТДИ 1997г.За съжаление оригиналното вентилаторче беше блокирало и закупих от интернет ново, което монтирах по следния начин:


Ето снимки на моторния отсек и мястото на кулера зад левия стоп.




Кулера взема въздух от левия "джоб", нагнетява се от вентилатора и слиза през направения отвор зад гумата.Следва направата на специален предпазител, който ще пази кулера от калта.

Релетата и компютъра ще са монтирани под задната седалка в специална непромокаема кутия.

Днес пристигнаха и така дългоочакваните пружини от Крън.Ето снимки на старите и новите:


Задни пружини с амовете

И както казах, на всяка стъпка срещам трудности.Оказа се че стеблото на новия ам е малко по-дебело от оригиналния, което е сериозен проблем, защото ухото на носача е прекалено близко и движение надоло ще се смачка амортисьора.Направих шаблон и утре ще правя нови планки.




Ето ги и предните пружини:


http://ftp.domainbg.com/PACH/VW%20Syncr ... 210401.JPG
За предните амове се ползват оригиналните маншони, естествено и те не паснаха, защото стержена на новите е по-дебел.Наложи се разширяване.


И сърце юнашко не трае, след като монтирахме всичко с изключение на задните амове се впуснах в един оффроуд тест.Лелеее голямо друсане с новите пружини, надявам се утре като закачим задните амове и натоваря 5 човека, които ще компенсират липсата на лебедката, втория акумулатор, тръбните брони, таванната палатка и къмпинг оборудването като кг. нещата ще си дойдат на мястото.Стискайте палци, ако не стане ще слагам старите пружини с подложки.Ето и линк от запалването на новия двигател 1.9 TDI AFN
http://www.youtube.com/watch?v=jzbZi12B9L8
Докато чакам майстора на "тоците" да намери време да довършим инсталацията, монтирах огледалата от LT.За съжаление се оказа че и тук няма да минем без ТНТМ.За да застане успоредно на буса огледалото се наложи да скъся с 6-7 см. долния край на рамката.За целта се избива чопа, който я фиксира към шарнирното рамо, скъсява се и след това след като се набие обратно се разпробива с бургия 4 мм. за да се заклини с чопа.Освен това междуболтовото разстояние на долната част е по-тясна с 2 см. от тази на бусовите огледала.Наложи се разпробиване на допълнителен отвор 5 мм. и нарязване на резба с метчик 6 мм.Използва се оригиналния заден отвор.Ето и снимки на "новите" огледала.
След голямо ровене из всички бургаски авто-морги най-накрая намерих кулер от Опел Омега 2.5 ТДИ 1997г.За съжаление оригиналното вентилаторче беше блокирало и закупих от интернет ново, което монтирах по следния начин:
Ето снимки на моторния отсек и мястото на кулера зад левия стоп.
Кулера взема въздух от левия "джоб", нагнетява се от вентилатора и слиза през направения отвор зад гумата.Следва направата на специален предпазител, който ще пази кулера от калта.
Релетата и компютъра ще са монтирани под задната седалка в специална непромокаема кутия.
Днес пристигнаха и така дългоочакваните пружини от Крън.Ето снимки на старите и новите:
Задни пружини с амовете
И както казах, на всяка стъпка срещам трудности.Оказа се че стеблото на новия ам е малко по-дебело от оригиналния, което е сериозен проблем, защото ухото на носача е прекалено близко и движение надоло ще се смачка амортисьора.Направих шаблон и утре ще правя нови планки.
Ето ги и предните пружини:
http://ftp.domainbg.com/PACH/VW%20Syncr ... 210401.JPG
За предните амове се ползват оригиналните маншони, естествено и те не паснаха, защото стержена на новите е по-дебел.Наложи се разширяване.
И сърце юнашко не трае, след като монтирахме всичко с изключение на задните амове се впуснах в един оффроуд тест.Лелеее голямо друсане с новите пружини, надявам се утре като закачим задните амове и натоваря 5 човека, които ще компенсират липсата на лебедката, втория акумулатор, тръбните брони, таванната палатка и къмпинг оборудването като кг. нещата ще си дойдат на мястото.Стискайте палци, ако не стане ще слагам старите пружини с подложки.Ето и линк от запалването на новия двигател 1.9 TDI AFN
http://www.youtube.com/watch?v=jzbZi12B9L8
- soaring
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Еееее, кефиш ме!
Като чета темата, ми се ще да си сменя двига, па макар и че си работи перфектно!
Давай и безаварийно!
Надявам се да го видим тоя бус на някоя сбирка

Като чета темата, ми се ще да си сменя двига, па макар и че си работи перфектно!

Давай и безаварийно!
Надявам се да го видим тоя бус на някоя сбирка

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Я ми поговори за пружините-цена,срок на изпълнеие?И как става-изпращаш твоята и те ти правят нови по техните размери ли?
Ела на скайп, ще е по-лесно.
Ела на скайп, ще е по-лесно.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Двигателя тръгна, проблема е че припушва в синьо.Отворих въздуховодите към кулера и опасенията ми се потвърдиха.Турбото изпуска масло и ще се налага някаква интервенция, която за момента не е на дневен ред.Днес монтирах новите гуми Insa Turbo Ranger 235/70/16, определено се промени доста приятно визията на буса.Докато го разтъпках се разминах с няколко колеги със стандартни бусове, който ме гледаха като извънземно .Утре продължаваме с довършителни работи по закрепянето на релетата и компа в купето.
Хубаво е когато приятелите от www.vromos.com са на една ръка разстояние


Джантите са от Мерцедес 16" 5х112 7J ЕТ 31 (Търся още една за резервната гума)




Клиренса е много добър, утре ще снимам колко см. и ще направя клипче
Хубаво е когато приятелите от www.vromos.com са на една ръка разстояние
Джантите са от Мерцедес 16" 5х112 7J ЕТ 31 (Търся още една за резервната гума)
Клиренса е много добър, утре ще снимам колко см. и ще направя клипче
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Буса е страхотен
Мечтая си и аз за такъв, някой ден. Много добра "стойка" има 


- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Ето малко пропуснати снимки от монтажа на планките на задните амортисьори:





Та това са планките, изрязани на лазер и после на абкант.
Заради големите гуми се наложи леко да "тунинговам" задните носачи, но това е по-скоро козметика, за да не закачат гумите.

Заради проблеми с новите пружини, минах на вариант старите + подложки, докато чакам разрешение на проблема.

Днес регулирахме предницата и даже навъртях двайсетина километра тестов проблег.



Малък ориентир за клиренса, бутилката е 10+1 лт.


Мисля да си дам няколко дни почивка и следващата седмица с нови сили
Та това са планките, изрязани на лазер и после на абкант.
Заради големите гуми се наложи леко да "тунинговам" задните носачи, но това е по-скоро козметика, за да не закачат гумите.
Заради проблеми с новите пружини, минах на вариант старите + подложки, докато чакам разрешение на проблема.
Днес регулирахме предницата и даже навъртях двайсетина километра тестов проблег.
Малък ориентир за клиренса, бутилката е 10+1 лт.
Мисля да си дам няколко дни почивка и следващата седмица с нови сили

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Адаш, там където "тунингова" задните носачи, завари ли ги после? за да не се нарушава здравината. А какъв е проблема с новите пружини?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
KingoftheROAD написа:Адаш, там където "тунингова" задните носачи, завари ли ги после? за да не се нарушава здравината. А какъв е проблема с новите пружини?
Даммм, на снимката заварките не си личат ама всичко е направено както трябва.С пружините проблема е следния.Един от завода прие поръчката, после се разболя и друг му прие работата, после трети тръгна да я прави и при цялото това предаване нещата са се объркали.Вместо общото тегло на буса от 2 тона, да се разпредели на четири, то те са направили всяка пружина да издържа на 2 тона

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта