Една "екстра" която ми липсваше доста на мк2-ката

Sледва тапициране с изкуствена кожа или подготовка и черна структора отгоре ... Не съм решил още .




Изолацията на купето ... Врати и задни панели са налепени изцяло с изолация на битумна основа. Продава се на руло и се лепи с пистолет за горещ въздух . Подобна е на тази която се ползва оригинално по колите но в повечето случаи от нея са слагали само в средата на панелите с цел да се намалят вибрациите. Е моите врати и панели са налепени изцяло. Вратите са минати както външната страна така и вътрешната.
Снабдихме се с микропорестта гума 5мм. С нея облепих задната част на корите и външната част на вратите и задните панели. Микропоресттата гума се лепи с боди 999 което дори само по себе си спомага за изолацията. След монтажа на корите самата врата става като кутия и навсякъде има поставен материал и няма сантиметър ламарина който да се вижда. След всички тези процедури мога да кажа че затварянето е коренно различно. Още не съм монтирал замислените колони в вратите , но очаквам и че така направените "кутии" ще свирят добре .
Операцията вече е направена на доста коли и .... работи





Отново ден за боядисване


Аз осигурих дигитални табла и всичко необходимо за подкарването им , а Траян (Desktar) ги върза повече от добре

Всичко бачка освен датчика за външната температура който просто не е монтиран на колата все още .

Мотора в процес на работа ...



Ето и цаката на фаровете

Добър тест за нерви

Съвсем неволно и глупаво счупих един рали фар преди да го монтирам на колата . Сложих други на колата, но не ми даваше мира и се реших да ги отворя , разбира се поемайки огромния риск да счупя още един ...

Е мисля че си струваше риска .


Спирачките :
312х25мм VAG дискове . Ет-то на диска е отлично за моите цели , дисковете са на приемлива цена . 4 Бутални Brembo апарати . Оригинално апаратите се ползват на подобен диаметър дискове но самия диск има по малка работна площ от тези които съм сложил за това остава едно разстояние което не се ползва в момента но разбира се това не е проблем . Когато започнах да ги слагам ми беше за първи път и незнаех някой важни моменти, но
Paco ме светна че важното при изработването на адапторите е да се позиционира апарата така, че накладката да не търка ръба на диска защото не е добре за самия диск !
Ето ги и апаратите боядисани и почти готови за монтаж .




След като посвършихме работата с изолацията и двигателния отсек , инсталацията на колата , започнахме да редим интериора .
Разлика в планките на дигитално и стрелково табло има и то в двете планки !




Барчето .... Доста хора ме питаха за него кое как ... ето го и него :
Оригинално VOTEX барче е . Понеже колата е синхро и тунела е по висок нейното си барче по различно от на обикновените двойки

неможеше Votex барчето да се монтира както се монтира в двойките с предно предаване и се наложи да се реже

Votex-a не е докоснат с флекса и след нашата намеса си заспа на мястото и дори застана според мен по добре от колкото е замислено оригинално , с този наклон който се създаде








Снимките надолу са едва 2дни преди VW FEST-a
По напред споменатите отварящи се задни прозорци - Happich . Твърдо бях решен че такива прозорци ще бъдат поставени на ралито . Проверих в фирма която прави предни прозорци по поръчка и форма по желание на клиента - отказаха ми , немогат да направят дупките . Оригиналните прозорци на голфовете също не стават да се дупчат - калени са а и са по малки от нужното с по 1см на страна ...

Готови за монтаж .

Вътре почна да придобива вид лека по лека ... Cd-то е Porsche Becker отлично качество на звука а и дизайна му се връзва перфектно с двойката . Първо го монтирах горе на оригиналното си място , но проблем ... направено е да се монтира ниско в porsche-то в противен случаи дисплея му не се чете

Преместих го долу над пепелника и застана още по добре . Горе се сложи оригинално капаче vw .
Малко юби намеса - топка , ръчна с червен бутон , червени колани се вписаха перфектно в цялата картинка







