
Golf 2,ремонт или за скрап?
- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 2,ремонт или за скраб?
Що е пушила е как няма ...тая кола е била задавена, се едно ти го наврът до стомаха ама отзад напред..бензина имах предвид.. Се тая на колата и няма нищо, не се излагай да я хвърляш 

- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: Golf 2,ремонт или за скраб?
StS написа:Що е пушила е как няма ...тая кола е била задавена, се едно ти го наврът до стомаха ама отзад напред..бензина имах предвид.. Се тая на колата и няма нищо, не се излагай да я хвърляш
Kолега не си трупай грехове.Недей да изхвърляш колата,а я оправи

- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 2,ремонт или за скрап?
ремонтен комплект за карба, или друг карб намират се ... после центровка с газ анализ и т.н... Виж акумулатора, ново масло...Нови свещи, палец, капачка, виж си и вакумите ..До тук не повече от 150лв.. НАЙ-важното - кадърен майстор..
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Golf 2,ремонт или за скрап?
Ако наистина има бензин в маслото , колкото си карал - карал , но вече дори не я пали , направо сменяй , и филтъра естествено . С това разредено масло ще си направиш беля . После отстрани проблема с теча на бензин (предполагам че е помпата) , чак тогава запали . Ако всичко изглежда добре - покарай поне 50-100 км и чак тогава преценявай за пушенето .
-
zdravko_jett
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 2,ремонт или за скрап?
как влиза бензин в маслото през карба,знам че имало някакъв вакуум регулатор се развалял и влизало бензин в маслото ама как тоно още немога да си го обясня
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
Re: Golf 2,ремонт или за скрап?
Смени маслото, масления филтър, бензиновата помпа и давай газ..
При мен на единия голф беше станало същото.. скъсана мембрана на бенз. помпата и бензина вътре при маслото..
и да знаеш, че в Пловдив няма кой да ти настрои карба кат хората..
При мен на единия голф беше станало същото.. скъсана мембрана на бенз. помпата и бензина вътре при маслото..
и да знаеш, че в Пловдив няма кой да ти настрои карба кат хората..
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5092
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 2,ремонт или за скрап?
zdravko_jett написа:как влиза бензин в маслото през карба,знам че имало някакъв вакуум регулатор се развалял и влизало бензин в маслото ама как тоно още немога да си го обясня
Много лесно - като не запали колата, горивото остава в цилиндрите и оттам покрай сегментите в картера.
Re: Golf 2,ремонт или за скрап?
пичове,помагайте!Смених всичко което трябваше по колата,масло,филтри,маркучи на вакумите на карба!Всичко си работи перфектно,колата си пали,дуржи обороти,но в момента в който потегля се форсира!Това като е на газ,а като е на бензин ту се форсирА ту падат оборотите!нещо идеи?По карба всичко е наред!
- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 2,ремонт или за скрап?
Така от разстояние... 

Re: Golf 2,ремонт или за скрап?
отнякъде влиза въздух, или уплътнява, това може да е закъсан маркуч, който се "отваря" от вибрации, или хлабав въздушен филтър.
Re: Golf 2,ремонт или за скрап?
Zlobomir написа:отнякъде влиза въздух, или уплътнява, това може да е закъсан маркуч, който се "отваря" от вибрации, или хлабав въздушен филтър.
всички маркучи са сменени братле,значи по карба взичко е замерено и е в нормите!пали си перфектно!НО,като си реши колата,няма значение на газ ли е или на бензин почва да се форсира от самосебе си!И това по време на движение,може да работи и 2 часа на место-работи перфектно!Но в момента в които реша да потегля си решава,че трябва де се форсира и това е!Хванахме се в чудо с тая кола!Добре,че майстора ми е приятелче,та не ми одра кожата човека!Три дена си игра с тоя карб и проблема си остава!И най - същественото е че може и да работи 3 часа на место,форсираме го до дупка-мотора спи!В момента ,в който потегля(не всеки път),почва да се форсира!Взе да ми писва и май ще мъча така да го карам!
Re: Golf 2,ремонт или за скрап?
Нещо по токовете, ако примерно авт. смукач, или ECU, датчик на Хол, такива неща... 
- makaron
- Мнения: 205
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 14:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- Контакти:
Re: Golf 2,ремонт или за скрап?
АКо си обичаш колата квото и да става от към финанси в рамките на нормалнотто не се предавай голф-а си е голф страшна машина! Винаги търпи ремонти и винаги след тях ще е здрав стига да са направени качествено!!!! Успех и не се предавай!
- sensho1980
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Golf 2,ремонт или за скрап?
А като се форсира пробваи извади 2 те букси отзад в ляво на карба тряа изгасне или да са мн ниски оборотите пиши кво става кат извадиш буксите
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта