Въпроси и дискусия за силов тунинг на AFT

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
br1lata88
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blagoevgrad

Re: Някой знае ли колко градуса е разпр-вал на AFT сток

Мнениеот br1lata88 » Пон 12 апр 2010 18:05


козата си сака пръч. :012:
абе за тия пари пръч няма да види ще я права монахиня




gtracing1
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Някой знае ли колко градуса е разпр-вал на AFT сток

Мнениеот gtracing1 » Пон 12 апр 2010 18:07


Escap3 написа::Mr Green Fun :lol: :mrgreen: Незнам колега ама толкова пари за 17кончета :beat_butt2 без да се заяждам ама ми е малко смешно :horror:

И на мен ще ми е малко смешно ако направиш повече конье с по-малко средства :011:


br1lata88
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blagoevgrad

Re: Някой знае ли колко градуса е разпр-вал на AFT сток

Мнениеот br1lata88 » Пон 12 апр 2010 18:17


viewtopic.php?f=44&t=185444
колега колкото и да е утрепан мотора и на пасат никага неможеш да го настигнеш


gtracing1
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Някой знае ли колко градуса е разпр-вал на AFT сток

Мнениеот gtracing1 » Пон 12 апр 2010 19:03


br1lata88 написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=44&t=185444
колега колкото и да е утрепан мотора и на пасат никага неможеш да го настигнеш

Ама не виждам някъде да е повдигнат въпроса за сравнение между двата мотора, ако толкова много те кефи давай 3500 и яхай пасатора да му се кефиш, а не да ми даваш база за сравнение. :wink:


br1lata88
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blagoevgrad

Re: Някой знае ли колко градуса е разпр-вал на AFT сток

Мнениеот br1lata88 » Пон 12 апр 2010 19:08


gtracing1 написа:
br1lata88 написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=44&t=185444
колега колкото и да е утрепан мотора и на пасат никага неможеш да го настигнеш

Ама не виждам някъде да е повдигнат въпроса за сравнение между двата мотора, ако толкова много те кефи давай 3500 и яхай пасатора да му се кефиш, а не да ми даваш база за сравнение. :wink:

ами нале питаш за повече коне с по малко средтсва зех да ти усирам темата спирам с коментарите


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Някой знае ли колко градуса е разпр-вал на AFT сток

Мнениеот Escap3 » Пон 12 апр 2010 21:00


gtracing1 написа:
Escap3 написа::Mr Green Fun :lol: :mrgreen: Незнам колега ама толкова пари за 17кончета :beat_butt2 без да се заяждам ама ми е малко смешно :horror:

И на мен ще ми е малко смешно ако направиш повече конье с по-малко средства :011:

Ми най-малкото колега един АБФ доста по малко пари, и ще го отвориш, ще си го направиш да си върви както трябва. Вярно може да изкаш да си направиш тоя мотор ама смисала е никакъв като за 1500лв. максимум ще сложиш АБФ и удоволствието за което говориш ще е съвсем различно. За тея пари дето си дал според мен си направил само изгледа на мотора агресивен и нищо повече. :screwy


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Въпроси и дискусия за силов тунинг на АФТ-готов!

Мнениеот pe6kata » Пон 12 апр 2010 23:06


98 коня на колелата. поздравления. вървенето няма нищо общо с това отпреди,а :) съдейки по резултатите от проведения дино ден, тази мощност би засрамила доста коли :lol: Много ми е интересна кривата на въртящия момент- то почти като права в диапазон от 3000 оборота :shock. Май колата сте я настроили за повече мощност в ниските(то и макс. коне са преди 6000оборота) и май може се направят по-силни високи, естествено за сметка на ниските, откъдето ще дойде още някой кон :)
атмосферния тунинг е много скъп, сметките " чип филтър и гърне= 20коня" са само на клавиатурата
много би ми се искало да видя резулатата от такива модове върху АБФ
с няколко изречения си описал модификациите,а колко труд и време е докато бъде реализирано... :да:


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: Въпроси и дискусия за силов тунинг на АФТ-готов!

Мнениеот ALESYZ » Вто 13 апр 2010 12:24


И според мен 3000 и кусур лева за 17 коня са пари на вятъра, ама колегата си знае. Имах същия Golf със същия мотор и бях доволен. Макс въртящия момент на 4400 об., много шумен, вървеше до 190 и малко, което е доволно за тази кола. Но никога повече няма да си зема кола с малък мотор и много коне. Пък да я помпя, само турбо.


gtracing1
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Въпроси и дискусия за силов тунинг на АФТ-готов!

Мнениеот gtracing1 » Сря 14 апр 2010 19:24


pe6kata написа:98 коня на колелата. поздравления. вървенето няма нищо общо с това отпреди,а :) съдейки по резултатите от проведения дино ден, тази мощност би засрамила доста коли :lol: Много ми е интересна кривата на въртящия момент- то почти като права в диапазон от 3000 оборота :shock. Май колата сте я настроили за повече мощност в ниските(то и макс. коне са преди 6000оборота) и май може се направят по-силни високи, естествено за сметка на ниските, откъдето ще дойде още някой кон :)
атмосферния тунинг е много скъп, сметките " чип филтър и гърне= 20коня" са само на клавиатурата
много би ми се искало да видя резулатата от такива модове върху АБФ
с няколко изречения си описал модификациите,а колко труд и време е докато бъде реализирано... :да:

Колега прав си може, още 3-4 магарета оттгоре. :applause: :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпроси и дискусия за силов тунинг на АФТ-готов!

Мнениеот stefan4o » Сря 14 апр 2010 20:37


И аз съм на мнение, че парите за толкова коне са много, но явно наистина лафът, че атмосферката е неблагодарна работа е верен. За толкоз пари бих си оправил колата на външен вид - освежаване на боя или боядисване, пълна изолация на купето навсякъде де що има ламарина, евентуално смяна на салон. Да освежиш мотор е за мен е инвестиция, която във времето е безсмислена, освен ако не те кефи да си правиш кефа с него и да засрамваш другите, ама всеки има приоритети разбира се. Важното е, че си мераклия, колега, ама меракът удря много в джоба :Mr Green Fun


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпроси и дискусия за силов тунинг на АФТ-готов!

Мнениеот Zlobomir » Сря 14 апр 2010 21:00


И аз не бих инвестирал точно по този начин, но важното е, че на колегата му харесва. Просто такива модификации ми се струва че неминуемо приближават основния ремонт. А ВВ е тежка и надеждна кола, мнението ми е че не е за тунинг. с един лек Фиат например, който е много по евтин, спокойно може да се експериментира с двигателя, защото и без това колата е по-чуплива и по-добре да се издъни мотора, преди да изгние непоправимо. :P
Атмосферките никак не са неблагодарни, но трябва да са с повече кубатура, над 2 литра, и тогава с други методи (азот-система) се печелят много коне с минимални разходи, без риск за двигателя.


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Въпроси и дискусия за силов тунинг на АФТ-готов!

Мнениеот theultimate » Чет 15 апр 2010 11:29


А може би колегата не е направил колата за състезания, а просто за удоволствието да изкараш повече мощност от същия мотор/кола.


gtracing1
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Въпроси и дискусия за силов тунинг на АФТ-готов!

Мнениеот gtracing1 » Чет 15 апр 2010 16:28


theultimate написа:А може би колегата не е направил колата за състезания, а просто за удоволствието да изкараш повече мощност от същия мотор/кола.

Колегата е абсолютно прав :drive важното е човек мерак да има.


Потребителски аватар
qNkOo
Мнения: 257
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич/Пловдив/...

Re: Някой знае ли колко градуса е разпр-вал на AFT сток

Мнениеот qNkOo » Чет 15 апр 2010 17:35


Speedy86 написа:
gtracing1 написа:
Speedy86 написа:Евала колега аз си мислех че само аз искам да развивам 1.6i,но явно има и други аз даже и тема съм пуснал- viewtopic.php?f=52&t=164308

Колега, щом имаш мерак давай смело напред със желание всичко се постига, макар и по-някога бавно. Интересно ми е защо все трябва да се правят по големите мотори макар че и 1.6 се направи както трябва по нищо не им отстъпва.Пожелавам ти успех в начинанието :applause:


Мерси колега само пара да има всичко става,а за колегите със 115-ските мога да кажа че нашите 1.6 не им отстъпват по нищо вчера се пробвах 3 пъти със една 3-ка 2.0-115-AGG (доста запазена) мога само да кажа че и в трите опита АGG-то ми гледаше задният номер heavy metal zork heavy metal zork heavy metal zork


Вече на шестима "супердрайвъри" с недостижими АФТ-та и АЕК-та им показвам задницата със спойлерчето, където пише "Vento_GT", а на дълго започват и да не я виждат. Сори майка - и на хартия и на полето 115ка прицепва 100тачка, това е положението :bishop


gtracing1
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Някой знае ли колко градуса е разпр-вал на AFT сток

Мнениеот gtracing1 » Чет 15 апр 2010 18:15


qNkOo написа:
Speedy86 написа:
gtracing1 написа:
Speedy86 написа:Евала колега аз си мислех че само аз искам да развивам 1.6i,но явно има и други аз даже и тема съм пуснал- viewtopic.php?f=52&t=164308

Колега, щом имаш мерак давай смело напред със желание всичко се постига, макар и по-някога бавно. Интересно ми е защо все трябва да се правят по големите мотори макар че и 1.6 се направи както трябва по нищо не им отстъпва.Пожелавам ти успех в начинанието :applause:


Мерси колега само пара да има всичко става,а за колегите със 115-ските мога да кажа че нашите 1.6 не им отстъпват по нищо вчера се пробвах 3 пъти със една 3-ка 2.0-115-AGG (доста запазена) мога само да кажа че и в трите опита АGG-то ми гледаше задният номер heavy metal zork heavy metal zork heavy metal zork


Вече на шестима "супердрайвъри" с недостижими АФТ-та и АЕК-та им показвам задницата със спойлерчето, където пише "Vento_GT", а на дълго започват и да не я виждат. Сори майка - и на хартия и на полето 115ка прицепва 100тачка, това е положението :bishop

Дрън дрън та пляс, глупости на тракалета. :059:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта