VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
cucurko
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 14:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот cucurko » Вто 06 апр 2010 23:14


А какво точно им се случва на дюзите, запушват се или тотално умират?




Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот BuRnInGSouL » Вто 06 апр 2010 23:25


BMP е при пасат а при Голф/а3 какъв се води :?


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот maimo » Сря 07 апр 2010 10:52


BMM e двигатела при голф 5, тои е с дпф филтър и 8 клапана.има го по4ти само в германия :)


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот BuRnInGSouL » Сря 07 апр 2010 18:18


намерих си кола външно добре през щеката няма да духа БКД трябва ми някой да я качи на ваг да я пробва ;)


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2400
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот StS » Сря 07 апр 2010 18:33


Да ме поправят колегите но тези 2.0 TDI който раждат и т.н проблеми с микропукнатини и т.н са от началото на серията от 04/05 до края на 2007г тогава мисля проблемите са отстранени..или поне така пишеше в някво немско списание...


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот BuRnInGSouL » Сря 07 апр 2010 18:55


забравих да спомена че ми трябва ваг за софия ломско шосе


spasow
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 8:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот spasow » Нед 11 апр 2010 20:38


maimo написа:
spasow написа:
maimo написа:....помпа дюза двигателите 140 коня не са с пиезо дюзи :)

Не знам на кое точно се казва пиезо-дюза, но моя Пасат е с BKP мотор, 140 коня и е с дюзи Сименс 03G130073D, за които пише, че не са със соленоид, а с пиезо-механизъм (flexible multi-point fuel injection control, enabled by installing a piezo actuator instead of the conventional solenoid valves). Може-би са много хубави, стига колата да е в гаранция. Както споменах вече, за три и половина години съм сменил 2 дюзи. Колата е на 102000км. Въпросната дюза се монтира на следните мотори: BMA BKP BVE BWV

може принцип пище 4е само 170 коня е с такива,моя двигател ве4е 170000км половината с бг нафта никакви проблеми само 4е кода на двигателя е BMP.да не би да каращ с кофти нафта какви са признаците 4е ги сменят? 4е малко в оторизираните сервизи не може да им се вярва.


Първата дюза беше гаранционна. Пасата просто угасна, докато изпреварвах. Изписа ми "Engine Fault". След около 5 мин. запали, но над 2000 оборота изгасваше отново.
При втората дюза имаше утечка 30ома от единия пин на пиезоелемента към корпус. Пак излезе "Engine Fault", но не запали повече. Наложи се да ме теглят до сервиза.


cucurko
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 14:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот cucurko » Пон 12 апр 2010 19:28


Ааа, т.е. дюзите просто умират електромеханически. Брех, доста недопустимо ми се вижда и май VAG трябва да си го поемат и извънгаранционно това, макар че сигурно никога няма да го направят :banghead:


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот esto » Пон 12 апр 2010 21:14


cucurko написа:Ааа, т.е. дюзите просто умират електромеханически. Брех, доста недопустимо ми се вижда и май VAG трябва да си го поемат и извънгаранционно това, макар че сигурно никога няма да го направят :banghead:


до колкото знам проблема не е в дюзите,а във буксите и кабелите

п.п.аз съм с такъв мотор и искам да кажа,че,ако пак трябва да избирам,пак такъв бих си купил


Ivo_
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот Ivo_ » Пон 12 апр 2010 21:50


И при мен угасна в движение. Бях над 2000 оборота и след звуковия сигнал и "Engine Fault" на дисплея колата спря. Повече никакво палене. Беше отчела и грешка нещо от сорта на липса на напрежение в захранването на дюзите. Ако Никси е записал някъде грешката може да ме допълни. Освен дюзата (Сименс) в Порше смениха и захранващия кабел на дюзите и болтовете с които е закрепена самата дюза.
Лошо е че случва изневиделица без никакви симптоми. Аз поне не забелязах такива. И в такъв момент не се знае къде и по кое време ще те остави.


Ivo_
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот Ivo_ » Съб 17 апр 2010 19:42


Току що изчетох една дълга тема в руски форум за въпросния проблем с дюзите. Всички оплаквания са от колеги с двигатели ВКР. Има коли изгорили 1, 2 или 3 дюзи. Такива с проблем на 30 хил. км. Други чак на 150 хил. км. Колегите коментират информацията от сервизите, че липсва закономерност и точно определен пробег в който се случва. Също така горивото също нямало значение. За съжаление на някой им е изгоряла втора дюза след по-малко от 1000 км. На друг са му изгорели 2 наведнъж. Това според мен означава, че работа на двигателя при точно определен тип условия определено оказва влияние. За да изгарят на толкова кратък интервал една от друга или едновременно. Почти всички проблеми са били през зимата. Дюзите изгарят в движение малко след като колата е влязла в работна температура. Това се случи и при мен също.
При другите двигатели ВМР и ВКD тези проблеми са по-скоро случайни.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот maimo » Съб 17 апр 2010 21:50


за това в германия има само BMP двигател и BMR но тои е 170-коня :D


cucurko
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 14:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот cucurko » Нед 18 апр 2010 23:23


Гледам, че тук има повече хора, каращи 2.0TDI, макар и върху VW, не Ауди, за което се интересувам.

Опитвам се да събера мнения, за да разбера дали управлението на тези мотори масово е такова, каквото описах в АКБ.

Направо ще пусна линк към темата в АКБ. В последните няколко мнения с графиките казах по-точно какво става. Та, забелязалили сте нещо подобно на вашите 2.0TDI, има ли някой който от 1.9TDI е минал на 2.0TDI, защото аз доста често се качвам от единия на другия мотор и ми прави впечатление?


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот esto » Пон 19 апр 2010 0:48


според мен разликата се получава от разликите на EGR-ите на двата мотора


cucurko
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 14:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)

Мнениеот cucurko » Пон 19 апр 2010 9:08


Хм, интересно, т.е. 2.0TDI връща повече и/или до повече обороти газовете? И явно го прави и на първа. Днес ще видя duty cycle-a на EGR-а какво казва.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MyLens, pe6o__, tyhrh и 73 госта