


VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
А какво точно им се случва на дюзите, запушват се или тотално умират?
- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
BMP е при пасат а при Голф/а3 какъв се води 

- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
BMM e двигатела при голф 5, тои е с дпф филтър и 8 клапана.има го по4ти само в германия 

- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
намерих си кола външно добре през щеката няма да духа БКД трябва ми някой да я качи на ваг да я пробва 

- StS
- Мнения: 2400
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
Да ме поправят колегите но тези 2.0 TDI който раждат и т.н проблеми с микропукнатини и т.н са от началото на серията от 04/05 до края на 2007г тогава мисля проблемите са отстранени..или поне така пишеше в някво немско списание...
- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
забравих да спомена че ми трябва ваг за софия ломско шосе
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
maimo написа:spasow написа:maimo написа:....помпа дюза двигателите 140 коня не са с пиезо дюзи
Не знам на кое точно се казва пиезо-дюза, но моя Пасат е с BKP мотор, 140 коня и е с дюзи Сименс 03G130073D, за които пише, че не са със соленоид, а с пиезо-механизъм (flexible multi-point fuel injection control, enabled by installing a piezo actuator instead of the conventional solenoid valves). Може-би са много хубави, стига колата да е в гаранция. Както споменах вече, за три и половина години съм сменил 2 дюзи. Колата е на 102000км. Въпросната дюза се монтира на следните мотори: BMA BKP BVE BWV
може принцип пище 4е само 170 коня е с такива,моя двигател ве4е 170000км половината с бг нафта никакви проблеми само 4е кода на двигателя е BMP.да не би да каращ с кофти нафта какви са признаците 4е ги сменят? 4е малко в оторизираните сервизи не може да им се вярва.
Първата дюза беше гаранционна. Пасата просто угасна, докато изпреварвах. Изписа ми "Engine Fault". След около 5 мин. запали, но над 2000 оборота изгасваше отново.
При втората дюза имаше утечка 30ома от единия пин на пиезоелемента към корпус. Пак излезе "Engine Fault", но не запали повече. Наложи се да ме теглят до сервиза.
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
Ааа, т.е. дюзите просто умират електромеханически. Брех, доста недопустимо ми се вижда и май VAG трябва да си го поемат и извънгаранционно това, макар че сигурно никога няма да го направят 

- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
cucurko написа:Ааа, т.е. дюзите просто умират електромеханически. Брех, доста недопустимо ми се вижда и май VAG трябва да си го поемат и извънгаранционно това, макар че сигурно никога няма да го направят
до колкото знам проблема не е в дюзите,а във буксите и кабелите
п.п.аз съм с такъв мотор и искам да кажа,че,ако пак трябва да избирам,пак такъв бих си купил
-
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
И при мен угасна в движение. Бях над 2000 оборота и след звуковия сигнал и "Engine Fault" на дисплея колата спря. Повече никакво палене. Беше отчела и грешка нещо от сорта на липса на напрежение в захранването на дюзите. Ако Никси е записал някъде грешката може да ме допълни. Освен дюзата (Сименс) в Порше смениха и захранващия кабел на дюзите и болтовете с които е закрепена самата дюза.
Лошо е че случва изневиделица без никакви симптоми. Аз поне не забелязах такива. И в такъв момент не се знае къде и по кое време ще те остави.
Лошо е че случва изневиделица без никакви симптоми. Аз поне не забелязах такива. И в такъв момент не се знае къде и по кое време ще те остави.
-
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
Току що изчетох една дълга тема в руски форум за въпросния проблем с дюзите. Всички оплаквания са от колеги с двигатели ВКР. Има коли изгорили 1, 2 или 3 дюзи. Такива с проблем на 30 хил. км. Други чак на 150 хил. км. Колегите коментират информацията от сервизите, че липсва закономерност и точно определен пробег в който се случва. Също така горивото също нямало значение. За съжаление на някой им е изгоряла втора дюза след по-малко от 1000 км. На друг са му изгорели 2 наведнъж. Това според мен означава, че работа на двигателя при точно определен тип условия определено оказва влияние. За да изгарят на толкова кратък интервал една от друга или едновременно. Почти всички проблеми са били през зимата. Дюзите изгарят в движение малко след като колата е влязла в работна температура. Това се случи и при мен също.
При другите двигатели ВМР и ВКD тези проблеми са по-скоро случайни.
При другите двигатели ВМР и ВКD тези проблеми са по-скоро случайни.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
за това в германия има само BMP двигател и BMR но тои е 170-коня 

Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
Гледам, че тук има повече хора, каращи 2.0TDI, макар и върху VW, не Ауди, за което се интересувам.
Опитвам се да събера мнения, за да разбера дали управлението на тези мотори масово е такова, каквото описах в АКБ.
Направо ще пусна линк към темата в АКБ. В последните няколко мнения с графиките казах по-точно какво става. Та, забелязалили сте нещо подобно на вашите 2.0TDI, има ли някой който от 1.9TDI е минал на 2.0TDI, защото аз доста често се качвам от единия на другия мотор и ми прави впечатление?
Опитвам се да събера мнения, за да разбера дали управлението на тези мотори масово е такова, каквото описах в АКБ.
Направо ще пусна линк към темата в АКБ. В последните няколко мнения с графиките казах по-точно какво става. Та, забелязалили сте нещо подобно на вашите 2.0TDI, има ли някой който от 1.9TDI е минал на 2.0TDI, защото аз доста често се качвам от единия на другия мотор и ми прави впечатление?
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
според мен разликата се получава от разликите на EGR-ите на двата мотора
Re: VAG 2.0TDI мнения и препоръки :)
Хм, интересно, т.е. 2.0TDI връща повече и/или до повече обороти газовете? И явно го прави и на първа. Днес ще видя duty cycle-a на EGR-а какво казва.