Налягане в охладителната система на АЕЕ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
batzoro
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 03 дек 2009 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Налягане в охладителната система на АЕЕ

Мнениеот batzoro » Пон 12 апр 2010 20:28


Малко развитие по темата :)
Отворих мотора и гарнитурата за нищо не ставаше.Направо се чудя как е работила колата.Имаше пробив на четвърти цилиндър и магистралата за антифриз.Буталото "грееше" като ново :beer
Резултат :гарнитура на глава сменена :)




Потребителски аватар
The Officer
Мнения: 247
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Налягане в охладителната система на АЕЕ

Мнениеот The Officer » Вто 13 апр 2010 16:59


Никога не завивай капачката до края.В смисъл завиваш до край и връщяш малко назад.Това е правилния начин.И аз свалях главата затова , че надуваше и нямаше видими следи от пробив , но след смяната и нещата са съвсем различни.


batzoro
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 03 дек 2009 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Налягане в охладителната система на АЕЕ

Мнениеот batzoro » Вто 13 апр 2010 18:43


Ти май не си чел горния ми пост :!:


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Налягане в охладителната система на АЕЕ

Мнениеот Zlobomir » Сря 14 апр 2010 1:30


А може да го е чел, и да иска да добави, че при много стегната капачка клапанът отваря на по-високо налягане? Само че има най-различни капачки и хора... остава сега и това да затягаме с динамометричен ключ. :) Или в самото движение назад е тайната?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта