Относно маслото,гледам си от Варна,иди в "Киров" и си вземи Anderol 555(би трябвало да има 1-литрови,по 15-на лв.)-синтетика,за да не образува нагар по клапаните(от състяването и скоростта на протичане през тях с е вдига температура).Може и масло за двутактови мотори-върши работа и маже добре.
И сега ми идва на ум:можве да сложиш на бъдещия мотор от ония-многостепенните ремъчни шайби(по бормашините съм виждал) и така да имаш възможност да променяш предавката,само "шейната" на моторетката да измислиш по-универсално
двубутален компресор с водно охлаждане
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: двубутален компресор с водно охлаждане
За какво се използва тоя компресор.
- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: двубутален компресор с водно охлаждане
Здравеите отново,днес се сдобих с пневмо групата и утре ще се опитам да я монтирам много им се кефя,.Купих си ги от мосьо бриколаж,обаче кретените са сметнали че не е нужно да сложат връзки между отделните елементи,сега трябва да се разправям и със стругаря пък и тои един старец,работи със скороста на охлюв.




- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: двубутален компресор с водно охлаждане
vinixxx написа:За какво се използва тоя компресор.
Пич ти занасяш ли ме или наистина не знаеш за какво е???????



- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: двубутален компресор с водно охлаждане
Това именно е пневмо подготвящата група,чашата с врътката е дехидратора,другата е обезмаслител.Имаш и редуцир вентил с барометър.Важни са стрелките на групата за посока на газа
С този бачкам аз,трифазен мотор 1.2kw с кондензатор 80uf върти на една фаза. .Това му е групата с пресостата,има и предпазен вентил с ръчно изпускане на балона.Възвратен и разтоварващ клапани няма,развърта се и без тях на 10 бара .Бутилката е със смешни параметри,но пък е със 6 изхода .Компактен,може да ти е идея как да подредиш твоя.- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: двубутален компресор с водно охлаждане
beky1 написа:vinixxx написа:За какво се използва тоя компресор.
Пич ти занасяш ли ме или наистина не знаеш за какво е???????![]()
![]()
Абсолютно за нишо не мога да се сетя,тва изобретение го виждам за първи път
- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: двубутален компресор с водно охлаждане
vinixxx написа:beky1 написа:vinixxx написа:За какво се използва тоя компресор.
Пич ти занасяш ли ме или наистина не знаеш за какво е???????![]()
![]()
Абсолютно за нишо не мога да се сетя,тва изобретение го виждам за първи път
въздух,въздух,ама под налягане



- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: двубутален компресор с водно охлаждане
bobocamaro
поясни ми малко,товаОБЕЗМАСЛИТЕЛ ли е ?или ОМАСЛИТЕЛ много е важно за мен да разбера




- GTspecial
- Мнения: 563
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: двубутален компресор с водно охлаждане
Малко е дълга, ама има доста полезна информация : http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... hp?t=42895
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: двубутален компресор с водно охлаждане
beky1 написа:bobocamaroпоясни ми малко,товаОБЕЗМАСЛИТЕЛ ли е ?или ОМАСЛИТЕЛ много е важно за мен да разбера
![]()
И на моята и на твоята снимки въпросните прозрачни "чаши" които са без пробка са обезмаслители.Когато компресора е хубав и има добри сегменти в тази чаша ще ти се отложи съвсем малко масло,милилитри.Просто я махаш,забърсваш я и си я завинтваш обратно.За бояджийски компресор подготвящата група е критична и много скъпа.FESTO например са царе там-не питай за пари.Бояджиите в скъпите сервизи освен тези групи имат и охлаждащи чилъри където водата и маслото тотално се отделят и въздуха е чист и перфектен.Без тея системи боята ти се пресича,получаваш ефект "портокалова кора" и клиента ти става "любимец".Обратната система е "омаслител",има резервоар с масло което компресора разпраща по цялата въздушна магистрала-aко е много дълга се слага омаслител преди всяка машина.Това масло после смазва пневматични задвижващи цилиндри в производството например,или гайковертите и монтажната машина на всеки гумаджия.С две думи:обезмаслител за бояджия,а омаслител за гумаджия.А сега наздраве,живели 100 годинама


P.S.Снимай хубаво чашите,да не те подведа-Производител,сериен номер ако има също.Като стигнеш до там тя и сама ще си покаже каква е.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3980
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: двубутален компресор с водно охлаждане
само да добавя, че "обезмаслителя" е и филтър за твърди частици и кондензоотделител (което всъщност е и основната задача на "устройството" - масло може и да няма по трасето, но конденз винаги има в излишък!). за машини с по-голям дебит и в зависимост от предназначението, се използват изсушители.
- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: двубутален компресор с водно охлаждане
за сега няма развитие по темата
но от обикаляне по пунктовете за скрап набарах една 100литрова бутилка и няколко електромотора във съмнително състояние и големи увещания за здравината им.
цените им варираха 20лв до 50лв.но не намерих точно това което търся.
.поръчката ми при стругаря ми е готова и в понеделник започвам с монтажа на игрчките си.








- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: двубутален компресор с водно охлаждане
и така,след доста време нещата почват да идват на мястото си.вече съм монтирал пресостата и останалите джунджурии и чакам
да си намеря подходящ ел.мотор със мошност 1,5-2,2кв.монофазен за да мина на следващ етап с пресмятането на шаибите.
мотора за начало ще е нещо втора ръка че в тази криза
няма парици за нов.та като казах ел.мотор ми направи впечатление нещо много интересно, с мотаенето си се натъкнах на едни китаиски двигатели с подобни параметри и на цена от 277лв.които приличаха на свалени от детски играчки двигателчета.а нащите българските са си доста внушителни с метални корпуси и!! , абе сякаш са по здрави на вид.
снимки ще кача малко по късно.





снимки ще кача малко по късно.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: двубутален компресор с водно охлаждане
Защо си купил отделен редуцир-винтил, като в подготвящата група има такъв... 

- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: двубутален компресор с водно охлаждане


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта