подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?
Ники мисля, че вече не е в Златоград ама нека той сам си каже.
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?
Или развивай колата като атмосферка или прави принудително пълнене другото са половинчати работи .. .това от мен.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?
За ежедневен сетъп - мех. инжекцион - едва ли има по-надеждно от него. Единствения недостатък на мех. инжекцион е липсата на качествени нови части.
Ако мотора се развива - валове, сгъстяване, турбиниране - мегата или друга електроника дават възможност за по-добро настройване взависимост от сетъпа.
Първо трябва да се разбере има ли нужда от къстъм електроника и тогава варианти много от евтината мега до няколко К лева спортни електроники.
Ако мотора се развива - валове, сгъстяване, турбиниране - мегата или друга електроника дават възможност за по-добро настройване взависимост от сетъпа.
Първо трябва да се разбере има ли нужда от къстъм електроника и тогава варианти много от евтината мега до няколко К лева спортни електроники.
- LucHo_kr
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 8:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златоград
Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?
Мисля че Ники живее вече в Пловдив
А и за момента мисля колата да си е атмосферка ежедневка леко пипната и единстевната причина за това е парична
за сега 4-2-1 или 4-1 абфски валове и всмукател 



- LucHo_kr
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 8:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златоград
Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?
Но въпросът ми е дали ще усетя разликата преди да съм се потопил за тях 

- LucHo_kr
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 8:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златоград
Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?
еми силно се надявм
щото имам един приятел дет се е заканил да ме дърпа
колата му е мк4 тди 131 коня 6 скорости тва онва


Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?
ако сега си със стд.пл валове исложиш абф ти гарантирам разлика на 400 м. поне три дължини на колата
- LucHo_kr
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 8:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златоград
Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?
аз валовете ше ги зема и ще ги сложа ама тоя приятел сложи на печката power box
и май наистина ще ме дръпне 


- angel.1
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?
Това на ПЛ-чето с неговата си механика ще е интересно да се видиLucHo_kr написа:.... и всумкателен колектор също от абф .....

Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?
Няма как да сложиш колектор и дросел от АБФ и да си останеш с мех. инжекция...
От всичко прочетено разбирам, че искаш да позасилиш малко мотора, но да не изпрягаш на турбо... вариянта към който си се отиентирал е следния - портваш главата, слагаш АБФ-ски валове, всмуквателен колектор, дросел, рейка с дюзи и изпускателен колектор 4-2-1 (4-1)... разбира се за тази цел ще ти трябва мегаскуирт който да казва кое, колко и кога... мотора от 129 коня ще стане към 170-180 и разликата ще осезаема...
Само че се замисли дали ти се дават толкова пари - валове към 100лв, колектор с дросел и рейка с дюзи около 250лв, истински колетор 4-2-1 ти е към 6-700лв + още към 300лв за мегата... + цена за работа
От твоя мотор ще можеш да продадеш инжекцията с колектора в пълен комплект за около 200лв, валовете може да си ги закачиш на стената (непродаваеми са)
От всичко прочетено разбирам, че искаш да позасилиш малко мотора, но да не изпрягаш на турбо... вариянта към който си се отиентирал е следния - портваш главата, слагаш АБФ-ски валове, всмуквателен колектор, дросел, рейка с дюзи и изпускателен колектор 4-2-1 (4-1)... разбира се за тази цел ще ти трябва мегаскуирт който да казва кое, колко и кога... мотора от 129 коня ще стане към 170-180 и разликата ще осезаема...
Само че се замисли дали ти се дават толкова пари - валове към 100лв, колектор с дросел и рейка с дюзи около 250лв, истински колетор 4-2-1 ти е към 6-700лв + още към 300лв за мегата... + цена за работа

От твоя мотор ще можеш да продадеш инжекцията с колектора в пълен комплект за около 200лв, валовете може да си ги закачиш на стената (непродаваеми са)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта