подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?

Мнениеот Vizor » Сря 14 апр 2010 16:31


Ники мисля, че вече не е в Златоград ама нека той сам си каже.




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?

Мнениеот Stenly » Сря 14 апр 2010 18:16


Или развивай колата като атмосферка или прави принудително пълнене другото са половинчати работи .. .това от мен.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?

Мнениеот aradovanov » Сря 14 апр 2010 18:27


За ежедневен сетъп - мех. инжекцион - едва ли има по-надеждно от него. Единствения недостатък на мех. инжекцион е липсата на качествени нови части.

Ако мотора се развива - валове, сгъстяване, турбиниране - мегата или друга електроника дават възможност за по-добро настройване взависимост от сетъпа.


Първо трябва да се разбере има ли нужда от къстъм електроника и тогава варианти много от евтината мега до няколко К лева спортни електроники.


Потребителски аватар
LucHo_kr
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 8:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златоград

Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?

Мнениеот LucHo_kr » Сря 14 апр 2010 19:08


Мисля че Ники живее вече в Пловдив :да: А и за момента мисля колата да си е атмосферка ежедневка леко пипната и единстевната причина за това е парична :Mr Green Fun за сега 4-2-1 или 4-1 абфски валове и всмукател :beer


Потребителски аватар
LucHo_kr
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 8:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златоград

Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?

Мнениеот LucHo_kr » Сря 14 апр 2010 19:09


Но въпросът ми е дали ще усетя разликата преди да съм се потопил за тях :012:


bulsiim
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sl

Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?

Мнениеот bulsiim » Сря 14 апр 2010 21:01


ще усетиш и то доста :lol:


Потребителски аватар
LucHo_kr
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 8:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златоград

Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?

Мнениеот LucHo_kr » Сря 14 апр 2010 21:13


еми силно се надявм :mrgreen: щото имам един приятел дет се е заканил да ме дърпа :horror: колата му е мк4 тди 131 коня 6 скорости тва онва


bulsiim
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sl

Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?

Мнениеот bulsiim » Сря 14 апр 2010 21:32


ако сега си със стд.пл валове исложиш абф ти гарантирам разлика на 400 м. поне три дължини на колата


Потребителски аватар
LucHo_kr
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 8:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златоград

Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?

Мнениеот LucHo_kr » Пет 16 апр 2010 22:12


аз валовете ше ги зема и ще ги сложа ама тоя приятел сложи на печката power box :horror: и май наистина ще ме дръпне :oops:


Потребителски аватар
LucHo_kr
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 8:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златоград

Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?

Мнениеот LucHo_kr » Вто 27 апр 2010 17:47


:arrow:


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?

Мнениеот angel.1 » Пон 03 май 2010 7:31


LucHo_kr написа:.... и всумкателен колектор също от абф .....
Това на ПЛ-чето с неговата си механика ще е интересно да се види :079: .


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: подмяна на механичната инж с мега имали смисъл ?

Мнениеот h4p » Вто 04 май 2010 21:11


Няма как да сложиш колектор и дросел от АБФ и да си останеш с мех. инжекция...
От всичко прочетено разбирам, че искаш да позасилиш малко мотора, но да не изпрягаш на турбо... вариянта към който си се отиентирал е следния - портваш главата, слагаш АБФ-ски валове, всмуквателен колектор, дросел, рейка с дюзи и изпускателен колектор 4-2-1 (4-1)... разбира се за тази цел ще ти трябва мегаскуирт който да казва кое, колко и кога... мотора от 129 коня ще стане към 170-180 и разликата ще осезаема...
Само че се замисли дали ти се дават толкова пари - валове към 100лв, колектор с дросел и рейка с дюзи около 250лв, истински колетор 4-2-1 ти е към 6-700лв + още към 300лв за мегата... + цена за работа :wink:
От твоя мотор ще можеш да продадеш инжекцията с колектора в пълен комплект за около 200лв, валовете може да си ги закачиш на стената (непродаваеми са)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта