Бора-Джета от САЩ
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Бора-Джета от САЩ
за тамян и свещи да ги дадат
с тия измислени теxнотестове американците да не са по глупави от нас 
Последна промяна от Varbona на Пон 12 апр 2010 18:48, променено общо 1 път.
Причина: Малко укротете страстите
Причина: Малко укротете страстите
-
ghefa
- Мнения: 199
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 19:26
- Автомобил: transporter 3 doka
- Двигател: ky 1987
- Местоположение: варна
- Контакти:
Re: Бора-Джета от САЩ
колеги и аз сьм с американски автомобил. Разликата вьв фарожете е че светлината на европейските се разпределя така \___ ___/, а на хамериканските са като при ксеноните пража линия ---- !
- bqlovento
- Мнения: 178
- Регистриран на: Чет 26 окт 2006 1:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сторгозия
- Контакти:
Re: Бора-Джета от САЩ
ghefa написа:колеги и аз сьм с американски автомобил. Разликата вьв фарожете е че светлината на европейските се разпределя така \___ ___/, а на хамериканските са като при ксеноните пража линия ---- !
На европейските по-скоро така ___/___/ ,но поне най-накрая разбрах какви са американските.
-
restless
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора-Джета от САЩ
http://www.motivemag.com/pub/feature/te ... ghts.shtml
По американския стандарт няма изискване каква да е "формата" на снопа.
In 1997, American regulations were amended to permit headlights to produce low beams with a cutoff at the top. But it's not necessarily the same cutoff used in the international ECE standard; the US low-beam cutoff can be staggered like the current-day European beam, or it can be flat all the way across from left to right like a pre-1952 European beam. It can be on the left or on the right side of the beam. It can be narrow or wide, and it may or may not have an upsweep or upstep like a European beam.
По американския стандарт няма изискване каква да е "формата" на снопа.
По американския стандарт, ъгълът на наклон на фаровете е фиксиран и е еднакъв за всички коли. Система за автоматично регулиране не се изисква.So in America, low beam cutoffs are a relatively recent phenomenon and are not standardized across all headlights. As a result, some drivers find the cutoff difficult to get used to after years of experience with headlight that gradually faded into the distance. The sharp transition from light to dark created the sensation of short seeing distance — even though the visible depth is the same between headlights with and without a cutoff. The visible cutoff on the road surface also provides the driver with real-time, dynamic visual feedback of the available seeing range: "Here's where your light beam ends. If you can't stop in time, slow down!" That feedback isn't provided without a cutoff, so Americans have tended for years to overdrive the reach of their low beams more frequently and more severely than drivers in the rest of the world.
The differences in aim don't end with the single ECE vs. multiple U.S. cutoffs; American regulations call for all headlights to be aimed to the same angle no matter whether they're mounted down low on a Honda Civic or up high on a lifted Hummer. Under this system, vehicles with high-mounted headlights give their drivers a long seeing distance advantage, but headlights mounted up high produce a great deal of glare for drivers of lower cars. In the ECE system, beam aim angle depends on headlight mounting height; the higher the headlights are mounted, the lower they're to be aimed. This way, all drivers have roughly equal seeing distance and all vehicles produce roughly the same level of glare. In addition, ECE regulations require headlights with particularly intense bulbs — xenons and high-power halogens — to be equipped with automatic self-leveling systems that control the lamps' aim under all conditions. The beams are prevented from rising and zapping other drivers with glare when the vehicle is heavily loaded, suddenly accelerated, or driven over a rise in the road. They're also prevented from dipping and cutting short the driver's seeing distance under hard braking. Even the most powerful headlights are not required to have leveling systems under American regulations.
Re: Бора-Джета от САЩ
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
ето я колата,ако някой проявява интерес нека пише.
ето я колата,ако някой проявява интерес нека пише.
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бора-Джета от САЩ
Хубава е колега. Волана ти ли го облече с кожа?
Re: Бора-Джета от САЩ
Хубава е колега. Волана ти ли го облече с кожа?
нищо не съм правил,как дойде така я виждате.единствено имаше драскотина на капака и едната врата и липсваше 1 таз.(както се вижа я боядисах)между другото не знаех че това с волана става,я кажи къде се прави подобно нещо че баща ми има един форд с много "измъчен" волан.
нищо не съм правил,как дойде така я виждате.единствено имаше драскотина на капака и едната врата и липсваше 1 таз.(както се вижа я боядисах)между другото не знаех че това с волана става,я кажи къде се прави подобно нещо че баща ми има един форд с много "измъчен" волан.
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бора-Джета от САЩ
Автотапицерите го правят и за 60-70 лв става доста добре.
Re: Бора-Джета от САЩ
Да им го **** на американците.. и твойта няма борд компютър.. много ми е странно защо почти всички джети са без тая "екстра"..
А надписа ASR изтъркал ли се е между другото ? Щото ще е много странно ако фабрично нямаш тракшън.. което не ми се вярва
А надписа ASR изтъркал ли се е между другото ? Щото ще е много странно ако фабрично нямаш тракшън.. което не ми се вярва
Re: Бора-Джета от САЩ
Garion написа:Да им го **** на американците.. и твойта няма борд компютър.. много ми е странно защо почти всички джети са без тая "екстра"..
А надписа ASR изтъркал ли се е между другото ? Щото ще е много странно ако фабрично нямаш тракшън.. което не ми се вярва
бе аз не съм много на ти с колите ама това че приборите на таблото индикират в даден момент и тоя круиз контрол това не е ли борд компютър?
а за ASR не съм обърнал внимание,но на волана мисля че не пише нищо освен air bag.
Re: Бора-Джета от САЩ
Тц.. борд компютъра е един дисплей с допълнителна информация м/у скоростомера и оборотомера.. ама го нямаш 
А ASR бутона е до този на авариийките, като го натиснеш трябва да ти светне една жълта лампа на таблото. Виж дали изобщо го имаш или просто надписа се е изтрил.
А ASR бутона е до този на авариийките, като го натиснеш трябва да ти светне една жълта лампа на таблото. Виж дали изобщо го имаш или просто надписа се е изтрил.
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Re: Бора-Джета от САЩ
Garion написа:Тц.. борд компютъра е един дисплей с допълнителна информация м/у скоростомера и оборотомера.. ама го нямаш
А ASR бутона е до този на авариийките, като го натиснеш трябва да ти светне една жълта лампа на таблото. Виж дали изобщо го имаш или просто надписа се е изтрил.
Аз си мисля че американците просто им е през оная работа за това колко им харчи и с каква средна скорост карат и колко им остава като пробег, заради евтините горива и затова подобна екстра е рядко срещана там
Re: Бора-Джета от САЩ
Garion написа:Тц.. борд компютъра е един дисплей с допълнителна информация м/у скоростомера и оборотомера.. ама го нямаш
Да така е.
А ASR бутона е до този на авариийките, като го натиснеш трябва да ти светне една жълта лампа на таблото. Виж дали изобщо го имаш или просто надписа се е изтрил.
само бутона за аварийните и за подгряването на задното стъкло е.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта
