Колеги някой да е слагал ГИ на такова поло. Да споделите в София къде са ви слагали ГИ на Полото и каква?
Как е вървежа и разхода? Нещо друго притеснително ако се се случило!
POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
- Polo_AFH
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 9:55
- Автомобил: VW Passat B4
- Двигател: 1Z 1.9 TDI 90hp 1995
- Местоположение: Благоевград
Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
Колега, аз съм с поло 6N1 с 1,4 16V AFH двигател и съм с газов инжекцион от около 4-5 месеца. ГИ е български - CAR GAS с бълг. компютър и софтуер. Разлика почти не се усеща при шофиране на газ и бензин. Ако има някаква загуба на мощност, то тя е не повече от 4-5%. Колкото до разхода ми качи около 1 литър над този на бензина, по при разлика от 1 лев средно при двата типа гориво това повишаване си е нищо.
Надявам се да съм помогнал.
Надявам се да съм помогнал.

- Crusader
- Мнения: 51
- Регистриран на: Нед 01 яну 2006 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Белене
Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
При мен на този тип ДВГ със сложил конвенционална АГУ....25 000 км.
Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
Polo_AFH написа:Колега, аз съм с поло 6N1 с 1,4 16V AFH двигател и съм с газов инжекцион от около 4-5 месеца. ГИ е български - CAR GAS с бълг. компютър и софтуер. Разлика почти не се усеща при шофиране на газ и бензин. Ако има някаква загуба на мощност, то тя е не повече от 4-5%. Колкото до разхода ми качи около 1 литър над този на бензина, по при разлика от 1 лев средно при двата типа гориво това повишаване си е нищо.
Надявам се да съм помогнал.
Къде тия монтираха?
- Polo_AFH
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 9:55
- Автомобил: VW Passat B4
- Двигател: 1Z 1.9 TDI 90hp 1995
- Местоположение: Благоевград
Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
Bally написа:Polo_AFH написа:Колега, аз съм с поло 6N1 с 1,4 16V AFH двигател и съм с газов инжекцион от около 4-5 месеца. ГИ е български - CAR GAS с бълг. компютър и софтуер. Разлика почти не се усеща при шофиране на газ и бензин. Ако има някаква загуба на мощност, то тя е не повече от 4-5%. Колкото до разхода ми качи около 1 литър над този на бензина, по при разлика от 1 лев средно при двата типа гориво това повишаване си е нищо.
Надявам се да съм помогнал.
Къде тия монтираха?
Колега, аз съм от Благоевград, а ти както виждам от София. Едва ли ще биеш път до тук за монтаж на ГИ, пък и за поддръжка ще се налага пак да идваш.
Както и да е: сервиз САНИ - гр. Благоевград, ул.Вихрен №2, тел. 073 88 06 77 / 0899 863 889 / 0888 456 889
намира се в двора на FIAT SERVICE
по-добре някой колега от София да даде инфо за някой сервиз за ГИ в София, за да те ориентира.

- Stefo`o
- Мнения: 88
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
Аз съм с ГИ на такова поло 60к.с. МПИ двигател. пробвах на 1 място в блг., но не останах много доволен и я махнах и после отидих в кюстендил и от както ми я сложиха... нямам никакави оплаквания (да чукна на дърво)
просто всичко е пушка
просто всичко е пушка
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 12 окт 2009 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
Е колега колата ти не е ли моно 

- Caleb_meat
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
bizona69 написа:Е колега колата ти не е ли моно
Няма ли да се научите че поло 6н няма моно... МПИ значи - Multy point injection - демек пълна инжекция...
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 12 окт 2009 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
Много съм съгласен с теб,че е многоточков инжекцион, ама си е чисто моно ако ме питаш мен. Аз съм с обикновена АГУ и нямам проблеми. Не даваи двоино парички, еднакво е 

- Caleb_meat
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
bizona69 написа:Много съм съгласен с теб,че е многоточков инжекцион, ама си е чисто моно ако ме питаш мен. Аз съм с обикновена АГУ и нямам проблеми. Не даваи двоино парички, еднакво е
Като си е чисто моно как съм му боцнал турбина с неговата електроника???
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 12 окт 2009 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
Колега кажи ми как си я боцнал че и аз съм със същия мотор и бих пробвал да боцна и аз 

Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
Някои да е чувал за ГИ Блумек (Bluemec)? А и да е имал допир до подобно нещо?
- digo_pl
- Мнения: 1109
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
- Автомобил: omega V6
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Плевен
- Контакти:
Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
Caleb_meat написа:bizona69 написа:Е колега колата ти не е ли моно
Няма ли да се научите че поло 6н няма моно... МПИ значи - Multy point injection - демек пълна инжекция...


Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
Да прекратя спора за моното и пълната.
6N2 фейслифт след 2000г. (това с отделните километраж и обортомер и изцяло различен интериор от тези 95-99) 1.4 60 к.с. мотора е МПИ - мулти пойнт инджекшън. Пълна инжекция от където и да го гледаш.
6N2 фейслифт след 2000г. (това с отделните километраж и обортомер и изцяло различен интериор от тези 95-99) 1.4 60 к.с. мотора е МПИ - мулти пойнт инджекшън. Пълна инжекция от където и да го гледаш.
- stanislav zdravkov
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.
здр.Колеги преди няколко дена зет ми си купи Поло 1,4 2001г.Може ли да ми кажете колко ще му излезе смяната на ремъка и ролките и бива ли ги тези моторчета.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта