Felipe Massa написа:"Не мога да отговоря дали е разрешена от правилникът подобна атака, като на Алонсо, на влизане в боска. Трябва да питате Чарли Уайтинг. Според мен няма проблеми, защото и други пилоти се атакуваха рискована на същото място", призна Маса. "Не влязох по най-добрия начин във фибата и веднага след това Фернандо изскочи от вътрешната ми страна на влизане към питлейна. Тогава аз нямаше какво друго да направя, освен да отворя и да мина през тревата", завърши бразилецът.
Формула 1, сезон 2010
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, сезон 2010
Дори и пилотите незнаят дали е позволено:
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, сезон 2010
escrime написа: Всъщност именно така се пръкна т.нар. шнорхел на Макларън.........
МОЛЯ ТЕЕЕЕ не го наричай и ти така, че ще повърна в/у лаптопа а тъкмо дъвча баунти и ще е кофти...
Тия смешници, влезли в студиото на тв7 след някакво недоразумение няма ли кой да ги махне ??!?! Предлагам да направим подписка ! Съвсем серизно...



- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, сезон 2010
Barboukov написа:Дори и пилотите незнаят дали е позволено:Felipe Massa написа:"Не мога да отговоря дали е разрешена от правилникът подобна атака, като на Алонсо, на влизане в боска. Трябва да питате Чарли Уайтинг. Според мен няма проблеми, защото и други пилоти се атакуваха рискована на същото място", призна Маса. "Не влязох по най-добрия начин във фибата и веднага след това Фернандо изскочи от вътрешната ми страна на влизане към питлейна. Тогава аз нямаше какво друго да направя, освен да отворя и да мина през тревата", завърши бразилецът.
той маса кво знае ?!?!... никой не му е виновен че е мек глезен...





- escrime
- Мнения: 3074
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Формула 1, сезон 2010
Ludia написа:escrime написа: Всъщност именно така се пръкна ...
МОЛЯ ТЕЕЕЕ не го наричай и ти така, че ще повърна в/у лаптопа а тъкмо дъвча баунти и ще е кофти...
Тия смешници, влезли в студиото на тв7 след някакво недоразумение няма ли кой да ги махне ??!?! Предлагам да направим подписка ! Съвсем серизно...![]()
![]()
Хахахахаха

Много си прав! Не мога да ги дишам! Имам чувството, че гледат различно състезание, докато си говорят. Просто ми беше малко дълго "система за отвеждане на въздух към задното крило с цел намаляване аеродинамичната му ефективност и последния да се погрижи за вратата от външната и страна"... "Ф-канал" хич не се връзва, F-duct просто не ме кефи...

Ш'си коригирам съобщението, все пак не карат подводници...

Иска ми се Маса да не е толкова "дипломатичен" в отношенията си Алонсо, защото ще трябва да търпи всички прищявки в по-късен етап...

Re: Формула 1, сезон 2010
коментаторите на състезанието споменаха следните две неща:
1. при движение зад колата за сигурност, първият болид трябва да спазва точно определено разстояние - няма право да изостава на повече от 3 или 5 дължини беше след нея (това вярно ли е?). Причината да се получи мелето и Хамилтън да излезе извън пистата ... първият болид намали рязко, за да може да ускори по-добре след завоя и всички зад него почнаха да се чудят къде да се набутат. Факт е че няма наказание.
2. при смяна на гуми, преди да пуснат болида, механика със слънчогледа трябва да е удебен че най-близката кола, която движи по лентата е поне на 30 (или 50 метра) разстояние (това вярно ли е?) ... понеже това разстояние не беше ясно дали е спазено, Хамилтън според мен се подсигури с историята за приплъзналите гуми. Просто го пуснаха късно, нямаше работа да се бута с Фетел.
За мен единствените спорни моменти са тези, и то само ако противоречат на правилата, иначе състезанието си беше много на ниво.
1. при движение зад колата за сигурност, първият болид трябва да спазва точно определено разстояние - няма право да изостава на повече от 3 или 5 дължини беше след нея (това вярно ли е?). Причината да се получи мелето и Хамилтън да излезе извън пистата ... първият болид намали рязко, за да може да ускори по-добре след завоя и всички зад него почнаха да се чудят къде да се набутат. Факт е че няма наказание.
2. при смяна на гуми, преди да пуснат болида, механика със слънчогледа трябва да е удебен че най-близката кола, която движи по лентата е поне на 30 (или 50 метра) разстояние (това вярно ли е?) ... понеже това разстояние не беше ясно дали е спазено, Хамилтън според мен се подсигури с историята за приплъзналите гуми. Просто го пуснаха късно, нямаше работа да се бута с Фетел.
За мен единствените спорни моменти са тези, и то само ако противоречат на правилата, иначе състезанието си беше много на ниво.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12160
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Формула 1, сезон 2010
Свиването и разтягането на колоната от лидера при рестартирането на състезанието си е цяла наука, чиято цел е водещия а си запази позицията. Те коментаторите казаха, че трябва да поддържа 3 или 5 дължини първия пилот от сейфти кара, но казаха и как Бътън ще се оправдае при евентуални въпроси по случая намалена видимост и т.н.т, факт е обаче, че аз за първи път виждам чак такова намаляне на скоростта и в съчетание с фибата, мазалото беше пълно с болиди по тревата.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Формула 1, сезон 2010
Момците в студиото се убиха да бъркат, коли, пилоти, боксове, смени аххахаах направо ми идеше да хвърля нещо по твто ахахаха....... Иначе Маса си знае собствената съдба ...ясно му е как ще е с Алонсо от 2007ма насам след като на ринга Алонсо му се подигра при онова изпреварване и после Маса орева света при меренето на пилотите .... Маса, Баричело, колкото и опитни и добри да са ...винаги ще са втора цигулка ..просто така им е тръгнало от началото .... и вече са психически обременени и са свикнали да си мълчат и да ги пецкат отзад
...

- escrime
- Мнения: 3074
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Формула 1, сезон 2010
VWGT написа:коментаторите на състезанието споменаха следните две неща:
1. при движение зад колата за сигурност, първият болид трябва да спазва точно определено разстояние - няма право да изостава на повече от 3 или 5 дължини беше след нея (това вярно ли е?). Причината да се получи мелето и Хамилтън да излезе извън пистата ... първият болид намали рязко, за да може да ускори по-добре след завоя и всички зад него почнаха да се чудят къде да се набутат. Факт е че няма наказание.
2. при смяна на гуми, преди да пуснат болида, механика със слънчогледа трябва да е удебен че най-близката кола, която движи по лентата е поне на 30 (или 50 метра) разстояние (това вярно ли е?) ... понеже това разстояние не беше ясно дали е спазено, Хамилтън според мен се подсигури с историята за приплъзналите гуми. Просто го пуснаха късно, нямаше работа да се бута с Фетел.
За мен единствените спорни моменти са тези, и то само ако противоречат на правилата, иначе състезанието си беше много на ниво.
1. Не е вярно.

Трябва да се поддържа дистанция не по-голяма от дължината на десет коли. При подаване на сигнал "Safety car in this lap" върху информационните табла и изгасване на оранжевите светлини на колата на безопасността се позволява увеличаване на тази дистанция по усмотрение на лидера.

2. Не знам на кого му е ясно изобщо това правило с метрите в пита...

П.П.: Това съм го пуснал като извадка от правилата на предишната страница...

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, сезон 2010
От немското издание „Ауто Мотор унд Шпорт" казаха, че последните проблеми около агрегатите на Скудерията са били идентифицирани. Оказва се, че основният дефект при двигателите на Фернандо Алонсо е с пневматичните клапани.
В допълнение прекалено много въздух излиза от двигателя по време на състезания, като покрай новите правила не остава достатъчно време в пита той да бъде зареден наново.
някой може ли да ми разясни за кой точно въздух говорят, че нещо не разбирам логиката...

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12160
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Формула 1, сезон 2010
Пневматични клапани!
Освен ако има такива да се управляват от флакон със сгъстен въздух, ама кво ли пък ще управляват тия пневматични клапани и как ли точно им зареждат въздуха
Освен ако има такива да се управляват от флакон със сгъстен въздух, ама кво ли пък ще управляват тия пневматични клапани и как ли точно им зареждат въздуха

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, сезон 2010
К.Одаджийски написа:Пневматични клапани!
Освен ако има такива да се управляват от флакон със сгъстен въздух, ама кво ли пък ще управляват тия пневматични клапани и как ли точно им зареждат въздуха
..........

- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, сезон 2010
Хайде малко тълкуване на думи:
Робърт Кубица: На въпрос на журналистите, дали ще подпише с "Черните кончета" за сезон 2011, полякът отговори шеговито: "Сигурно, сигурно, сигурно. Не виждам нищо общо между пътуването ми до Италия и преминаването ми във Ферари."
Маса водел преговори за продължаване на контракта си. Дали това не е игра от страна на червените за да може Фелипе да не рухва и да се представя на ниво?
Робърт Кубица: На въпрос на журналистите, дали ще подпише с "Черните кончета" за сезон 2011, полякът отговори шеговито: "Сигурно, сигурно, сигурно. Не виждам нищо общо между пътуването ми до Италия и преминаването ми във Ферари."
Маса водел преговори за продължаване на контракта си. Дали това не е игра от страна на червените за да може Фелипе да не рухва и да се представя на ниво?
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, сезон 2010
Видяхте ли Ред Бул как мачкаха днес. Уебър и Фетел разделени от 1 десета, а третия Хамилтън на 850 хилядни след тях. Ужас, не ми се мисли утре ако всичко се развие добре как третия ще бъде затворен с обиколка...
- escrime
- Мнения: 3074
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Формула 1, сезон 2010
Много ме е яд за Хамилтън
Уебър беше безупречен, а на останалите им върза...
Ако това е реалната скорост на Ред Бул спрямо всички други...

Уебър беше безупречен, а на останалите им върза...


Ако това е реалната скорост на Ред Бул спрямо всички други...

- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, сезон 2010
И мен ме е яд за Люис. Ако не беше отпаднал гАЛфОНСО нямаше да е втори. Сега излезе само на 3 точки зад Бътън.
Иначе Ред Бул просто нямат равни. Невероятна скорост на Уебър. Фетел нямаше добър баланс в първата серия с много гориво и това се отрази на крането му, дори и загуби позиция. А тия червените дето толкова реваха как им била подобена колата
Честито на Марк Уебър. Сега гледаме към следващата неделя в Монако.
Иначе Ред Бул просто нямат равни. Невероятна скорост на Уебър. Фетел нямаше добър баланс в първата серия с много гориво и това се отрази на крането му, дори и загуби позиция. А тия червените дето толкова реваха как им била подобена колата

Честито на Марк Уебър. Сега гледаме към следващата неделя в Монако.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта