Ами като гледам продължаваме да я дъвчем тази тема, та да обобщя и с моето мнение:
На двигател ABS термостата трябва да започне да отваря /не да се е отворил/ при 87 градуса, т.е. всяка по-ниска температура от 87-90 градуса след 15 минутно каране означава, че термостата не ви е в ред.
На около 95 градуса се включва първата степен на вентилатора, т.е. извън задръствания и в не-големи горещини температурата трябва да е до 95.
Лятото в големи жеги и задръствания може да достигне и 100-105 до включване на втората степен на вентилатора. Ако е пасат B3 /без решетка отпред/ при включен климатик в жегите и задръстване може и 110 - някъде там се включваше 3-тата степен на вентилатора /има я на тези с климатици/.
В общи линии - при нормално каране и време, без значение градско/извънградско температурата трябва да е между 88 и 95 градуса.
Всичко това при уговорка, че температурният ви датчик е точен
P.S. Scuba виж си термостата /дали долната тръба от радиатора ти е топла при 75 градуса/, аз като го смених неможах да повярвам ама разхода ми на извънградско на газ падна с 1,5 литра.