Питане за температура на охл. течност-1.8mi ABS

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: за термостата бенг

Мнениеот Sunny » Чет 18 май 2006 20:33


Aylan написа:... би трябвало да закове на 85-90гр и рядко да минава нагоре при далъг път

На дълъг път трябва да си кове 90 и да не мърда (2-3 градуса не ги броя, защото не могат нито да се разберат по стрелката, нито да се вярва толкова на уреда, колкото и изправен да е) стрелката трябва да си седи на линията по средата или съвсем малко под нея.
Въпроса в темата беше как се държи температурата в града, а там тя си се покачва лятото и особено в задръстванията.




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 18 май 2006 21:34


При мен днес и вчера - загрява качва до 90 и щом ги подмине с 1 мм. вклучва веднага перката и спада под 90 малко(това ако се влачим и съм по светофари) иначе малко преди 90.


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Пет 19 май 2006 0:08


Явно при мен стария собственик е имал проблем с перката и е извел ключе в купето за принудително пускане на вентилатора,понякога загрява много и го пускам...Тя перката се включва,ама аз да съм си сигурен :wink:


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Пет 19 май 2006 8:26


На дълъг прав път ми пада даже някъде към 75 градуса, изключение прави когато карам на високи обороти на път с много завои и баир нагоре. Там не мога да карам с висока скорост и понеже съм с автоматик тъкмо мине на 3та и намаля малко и аиде пак на втора. :lol:
И там си държи около около 89-90. Като мина участъка и "кацна" ли на прав път си пада до 80 първоначално и ако не я зоря много, а си карам продължително време със 100-110 си пада и малко под 80 градуса.


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пет 19 май 2006 8:28


Както каза Никси, такива ниски стойности не са нормални. На дълъг път би трябвало да бъде около 87-90, а в града - между 90 и 105.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Пет 19 май 2006 8:41


alien1 написа:На дълъг прав път ми пада даже някъде към 75 градуса, ...


Същата работа и при мен. На дълъг път го удря на замръзване :-)


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Пет 19 май 2006 10:41


Ами като гледам продължаваме да я дъвчем тази тема, та да обобщя и с моето мнение:
На двигател ABS термостата трябва да започне да отваря /не да се е отворил/ при 87 градуса, т.е. всяка по-ниска температура от 87-90 градуса след 15 минутно каране означава, че термостата не ви е в ред.
На около 95 градуса се включва първата степен на вентилатора, т.е. извън задръствания и в не-големи горещини температурата трябва да е до 95.
Лятото в големи жеги и задръствания може да достигне и 100-105 до включване на втората степен на вентилатора. Ако е пасат B3 /без решетка отпред/ при включен климатик в жегите и задръстване може и 110 - някъде там се включваше 3-тата степен на вентилатора /има я на тези с климатици/.
В общи линии - при нормално каране и време, без значение градско/извънградско температурата трябва да е между 88 и 95 градуса.
Всичко това при уговорка, че температурният ви датчик е точен :wink:

P.S. Scuba виж си термостата /дали долната тръба от радиатора ти е топла при 75 градуса/, аз като го смених неможах да повярвам ама разхода ми на извънградско на газ падна с 1,5 литра.


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Пет 19 май 2006 23:59


При мене нещата стоят така:
Паля колата и като загрее, държи на 90 градуса и не мърда. Няма задръствания, няма 40 градуса навън. Предполагам, че има разлика в охлаждането от другите VW-та защото ми изглежда напълно нормално. Направило ми е впечатление и на една А6-ца дизел беше по същия начин? :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта