


Повтаряш се проблем с чупене на двигател
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Batmylene,нали за A4,AFB иде реч(щото по-горе пише АБФ..),шестцилиндровия туч...?Или е AVF?Пък и AFB e 150k.c.....
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Както каза колегата radotom "Колега, проверено ли е кога точно впръсква помпата?
И колко?" а ако турбото вкарваше толкова масло не трябвали да пуши яко отзаде.И хубаво измии колера че мойе да има и парчета от турбината като е гръмнала.
Бе тез сервизи каро взимат толкоз пари гаранция няма ли що не питаш.
И колко?" а ако турбото вкарваше толкова масло не трябвали да пуши яко отзаде.И хубаво измии колера че мойе да има и парчета от турбината като е гръмнала.
Бе тез сервизи каро взимат толкоз пари гаранция няма ли що не питаш.
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
emo-gar написа:Batmylene,нали за A4,AFB иде реч(щото по-горе пише АБФ..),шестцилиндровия туч...?Или е AVF?Пък и AFB e 150k.c.....
AVF или AWX зависи с колко скорости е...
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Колега,какво стана?Открихте ли проблема?
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Масло всичко беше пълно с масло странно че се изсипа отдолу тръбата преди кулера а той беше сух,турбината е здрава маслото е влезло през удушника когато е изгоряло буталото все пак аз я карах 2 дена с избушено бутало.В следствие на това много високи картерни газове удушника в моя случай(капак на клапаните) испуснал и вместо да излизат само газове е профукало много масло което турбината при тръгването ми от сервиза е набила в колекторите!!!ПАК ПОВТАРЯМ МЕТАЛНАТА ТРЪБА ПРЕДИ КУЛЕРА БЕШЕ ПЪЛНА С МАСЛО КУЛЕРА БЕШЕ СУХ,ако с това мога да помогна на някой друг механик.Моля помогнете с дюза номерa и е 038 130 073 AN!!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта