Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот emo-gar » Нед 25 апр 2010 18:41


Batmylene,нали за A4,AFB иде реч(щото по-горе пише АБФ..),шестцилиндровия туч...?Или е AVF?Пък и AFB e 150k.c.....




Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот van4ooo » Нед 25 апр 2010 19:07


Както каза колегата radotom "Колега, проверено ли е кога точно впръсква помпата?
И колко?" а ако турбото вкарваше толкова масло не трябвали да пуши яко отзаде.И хубаво измии колера че мойе да има и парчета от турбината като е гръмнала.
Бе тез сервизи каро взимат толкоз пари гаранция няма ли що не питаш.


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот joro09 » Нед 25 апр 2010 19:40


emo-gar написа:Batmylene,нали за A4,AFB иде реч(щото по-горе пише АБФ..),шестцилиндровия туч...?Или е AVF?Пък и AFB e 150k.c.....

AVF или AWX зависи с колко скорости е...


jimmy freiburg
Мнения: 47
Регистриран на: Съб 21 мар 2009 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот jimmy freiburg » Вто 27 апр 2010 13:14


Колега,какво стана?Открихте ли проблема?


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Пон 03 май 2010 21:12


Масло всичко беше пълно с масло странно че се изсипа отдолу тръбата преди кулера а той беше сух,турбината е здрава маслото е влезло през удушника когато е изгоряло буталото все пак аз я карах 2 дена с избушено бутало.В следствие на това много високи картерни газове удушника в моя случай(капак на клапаните) испуснал и вместо да излизат само газове е профукало много масло което турбината при тръгването ми от сервиза е набила в колекторите!!!ПАК ПОВТАРЯМ МЕТАЛНАТА ТРЪБА ПРЕДИ КУЛЕРА БЕШЕ ПЪЛНА С МАСЛО КУЛЕРА БЕШЕ СУХ,ако с това мога да помогна на някой друг механик.Моля помогнете с дюза номерa и е 038 130 073 AN!!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта