здравейте колеги значи колата ми е голф 4 1.9 тди 116 cv. AJM е мотора.и след като харлих турбина и поръчах да ми пратят от мадрид от определена морга в кооято знам че изпробват турбините на стенд преди на ги продадат и турбината която ми изпратиха е VNT15 ga3028145702d това не е ли турбина за голф 3 тди 110 ли се бъркам.ако е от голф 4 тди значи ще ми стъне но от 3 мисля че е различна .кажете вие най добре.
мерси предварително.



Турбо Голф 4
- murkata
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
Re: Турбо Голф 4
Колега ако не се лъжа мисля че VNT15 се слага на 90-то коня при четворките.
А за твоя двигател би трябвало да е GT1749V.
Ако греша нека по грамотните ме поправят тай като не съм на 100 процента сигурен
А за твоя двигател би трябвало да е GT1749V.
Ако греша нека по грамотните ме поправят тай като не съм на 100 процента сигурен
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Турбо Голф 4
вече свалих старата и се оказа че на 100 процента е различна интересното е че тази която свалих е с същия номер внт 15.тази която са ми пратили пак е внт 15 но с разглобяем колектор.за какъв модел е турбото е сега въпроса.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Турбо Голф 4
това което са ти пратили е за голф3 ,пасат , ауди а4 110коня.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Турбо Голф 4
ясно мерси ифидик ще търся за моя модел а в един друг форум ми каза едно момче което разбира доста да си сложа от 131 какво ще кажете вие . преправя ли се нещо от 131 на 116 и каква е разликата?
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Турбо Голф 4
ами като сложиш от 131 коня турбина - колата ще стане една идея по "лагава",затова не е лошо да сложиш и чип направо за да има ефект от по голямата турбина,но нищо не пречи да си караш и без чип.успех
Re: Турбо Голф 4
колега тази която си взел от испания е без колекторите, докато твойта е заедно с изпускателния колектор.Номера на твойта е 713673-5006S или 038253019D.
Относно по мощната турбина може да се сложи, но ти трябва и чип.
Относно по мощната турбина може да се сложи, но ти трябва и чип.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Турбо Голф 4
мерси колеги за отговорите сичко ми стана ясно вече само не разбрах дали нещо се преправя от 131 коня турбо да се сложи на 116 .захтото трябва да го поръчвам вече и не знам какво да поръчам .
чакам отговор от някои които е сигурен и да го поръчвам.
чакам отговор от някои които е сигурен и да го поръчвам.
Re: Турбо Голф 4
Колега първо трябва да се убедиш, че турбината е от голф или А3,а не от пасат или А4 защото както казах едната е с а другата без изпускателен колектор и преправянето става доста по сложно.Ще трябва да преправиш връзката на маркуча към интеркулера.
На 131 коня е с бърза връзка, а не с обикновена скоба като при теб, за целта се прави фланец който да редуцира диаметъра.
Прилагам ти и снимки за по ясно.
Ето на този сайт имаш и снимки http://en.turbolader.net/Turbochargers/ ... arger.aspx
На 131 коня е с бърза връзка, а не с обикновена скоба като при теб, за целта се прави фланец който да редуцира диаметъра.
Прилагам ти и снимки за по ясно.
Ето на този сайт имаш и снимки http://en.turbolader.net/Turbochargers/ ... arger.aspx
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Турбо Голф 4
калев 23 на първата и втората снимка са два модела еднакви турбта от ац(131)а на третата е турбо като моето айм(116)правилно ли сам разбрал???и трябва да си взема и маркуч от ац или да правя фланец които да се щраква в турбото без скоби и простотии правилно ли сам разбрал?
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Турбо Голф 4
тоест след като посоката на изхода е разлицна какво се прави в случая охлюва ли се разглабя и се завърта или ????
май ще влажа в приключение ако поръчам такова турбо.
май ще влажа в приключение ако поръчам такова турбо.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Турбо Голф 4
element77 написа:тоест след като посоката на изхода е разлицна какво се прави в случая охлюва ли се разглабя и се завърта или ????
май ще влажа в приключение ако поръчам такова турбо.
Дам колега само се заварта охлува и си ти.успех

Re: Турбо Голф 4
Взимай турбото и не се притеснявай, аз ще ти помогна имам нужните части които може да ти потрябват. Аз се занимавам точно с турбини!
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Турбо Голф 4
оки колега тогава ще поръчвам тубото още днес обаче ще го поръчвам от една морга в мадрид понеже знам че там ги порверяват на стенд преди да ги продадат и се чудя дали да искам и маркуча койото трябва да се преправя към кулера или е по добре да си го взема без и на струг да се прави адапера или ако се продава тоя адаптер да го купя ако не е много скъп ти какво ще ме посъветваш.
и мерси за подкрепата.
и мерси за подкрепата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта