Турбо Голф 4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
element77
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Турбо Голф 4

Мнениеот element77 » Вто 27 апр 2010 17:30


здравейте колеги значи колата ми е голф 4 1.9 тди 116 cv. AJM е мотора.и след като харлих турбина и поръчах да ми пратят от мадрид от определена морга в кооято знам че изпробват турбините на стенд преди на ги продадат и турбината която ми изпратиха е VNT15 ga3028145702d това не е ли турбина за голф 3 тди 110 ли се бъркам.ако е от голф 4 тди значи ще ми стъне но от 3 мисля че е различна .кажете вие най добре.
мерси предварително.




Потребителски аватар
murkata
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот murkata » Вто 27 апр 2010 18:18


Колега ако не се лъжа мисля че VNT15 се слага на 90-то коня при четворките.
А за твоя двигател би трябвало да е GT1749V.
Ако греша нека по грамотните ме поправят тай като не съм на 100 процента сигурен


element77
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот element77 » Вто 27 апр 2010 19:49


вече свалих старата и се оказа че на 100 процента е различна интересното е че тази която свалих е с същия номер внт 15.тази която са ми пратили пак е внт 15 но с разглобяем колектор.за какъв модел е турбото е сега въпроса.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот ifidik » Вто 27 апр 2010 19:53


това което са ти пратили е за голф3 ,пасат , ауди а4 110коня.


element77
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот element77 » Вто 27 апр 2010 23:15


ясно мерси ифидик ще търся за моя модел а в един друг форум ми каза едно момче което разбира доста да си сложа от 131 какво ще кажете вие . преправя ли се нещо от 131 на 116 и каква е разликата?


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот Peteff » Сря 28 апр 2010 4:38


ами като сложиш от 131 коня турбина - колата ще стане една идея по "лагава",затова не е лошо да сложиш и чип направо за да има ефект от по голямата турбина,но нищо не пречи да си караш и без чип.успех


Потребителски аватар
kalev23
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 07 окт 2008 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот kalev23 » Сря 28 апр 2010 16:04


колега тази която си взел от испания е без колекторите, докато твойта е заедно с изпускателния колектор.Номера на твойта е 713673-5006S или 038253019D.
Относно по мощната турбина може да се сложи, но ти трябва и чип.


element77
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот element77 » Чет 29 апр 2010 9:22


мерси колеги за отговорите сичко ми стана ясно вече само не разбрах дали нещо се преправя от 131 коня турбо да се сложи на 116 .захтото трябва да го поръчвам вече и не знам какво да поръчам .

чакам отговор от някои които е сигурен и да го поръчвам.


Потребителски аватар
kalev23
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 07 окт 2008 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот kalev23 » Чет 29 апр 2010 12:34


Колега първо трябва да се убедиш, че турбината е от голф или А3,а не от пасат или А4 защото както казах едната е с а другата без изпускателен колектор и преправянето става доста по сложно.Ще трябва да преправиш връзката на маркуча към интеркулера.
На 131 коня е с бърза връзка, а не с обикновена скоба като при теб, за целта се прави фланец който да редуцира диаметъра.
Прилагам ти и снимки за по ясно.
721021-0001[1].jpg
716860-0002[1].jpg
454232-0004[1].jpg

Ето на този сайт имаш и снимки http://en.turbolader.net/Turbochargers/ ... arger.aspx


element77
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот element77 » Чет 29 апр 2010 13:29


калев 23 на първата и втората снимка са два модела еднакви турбта от ац(131)а на третата е турбо като моето айм(116)правилно ли сам разбрал???и трябва да си взема и маркуч от ац или да правя фланец които да се щраква в турбото без скоби и простотии правилно ли сам разбрал?


Потребителски аватар
kalev23
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 07 окт 2008 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот kalev23 » Чет 29 апр 2010 14:32


Да, първо ти трябва фланец, а и посоката на изхода е малко по различна.


element77
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот element77 » Чет 29 апр 2010 15:00


тоест след като посоката на изхода е разлицна какво се прави в случая охлюва ли се разглабя и се завърта или ????
май ще влажа в приключение ако поръчам такова турбо.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот gogovaseev » Пет 30 апр 2010 6:48


element77 написа:тоест след като посоката на изхода е разлицна какво се прави в случая охлюва ли се разглабя и се завърта или ????
май ще влажа в приключение ако поръчам такова турбо.

Дам колега само се заварта охлува и си ти.успех :beer


Потребителски аватар
kalev23
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 07 окт 2008 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот kalev23 » Пет 30 апр 2010 8:09


Взимай турбото и не се притеснявай, аз ще ти помогна имам нужните части които може да ти потрябват. Аз се занимавам точно с турбини!


element77
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Турбо Голф 4

Мнениеот element77 » Пет 30 апр 2010 12:49


оки колега тогава ще поръчвам тубото още днес обаче ще го поръчвам от една морга в мадрид понеже знам че там ги порверяват на стенд преди да ги продадат и се чудя дали да искам и маркуча койото трябва да се преправя към кулера или е по добре да си го взема без и на струг да се прави адапера или ако се продава тоя адаптер да го купя ако не е много скъп ти какво ще ме посъветваш.
и мерси за подкрепата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala, devildriver и 53 госта