
това е надписа на чипа под лепенката


wnaso написа:Това ти е чипа памет в който ти е софтуера за управление на мотора.Колата ти най вероятно е след 1999 година и затова си с един чип а по старите са с два по малки .Другата разлика е че този е флаш ,което ще рече че може да се чете ,трие и презаписва.Щом е разпояван най вероятно колата ти е чипната ,или е била и след като са я продали са върнали оригиналния софтуер.А са запоявали най вероятно защото са нямали апаратурата да го презапишат на место.
Дано съм бил полезен
п.с.Видях после че става въпрос за другия комп а не на твоята кола но принципно нещата са същите и може да извадиш късмет направо без пари да караш чипната кола,стига размяната да става безпроблемно за което трябва да се изкажат специалистите във форума
gogovaseev написа:wnaso написа:Това ти е чипа памет в който ти е софтуера за управление на мотора.Колата ти най вероятно е след 1999 година и затова си с един чип а по старите са с два по малки .Другата разлика е че този е флаш ,което ще рече че може да се чете ,трие и презаписва.Щом е разпояван най вероятно колата ти е чипната ,или е била и след като са я продали са върнали оригиналния софтуер.А са запоявали най вероятно защото са нямали апаратурата да го презапишат на место.
Дано съм бил полезен
п.с.Видях после че става въпрос за другия комп а не на твоята кола но принципно нещата са същите и може да извадиш късмет направо без пари да караш чипната кола,стига размяната да става безпроблемно за което трябва да се изкажат специалистите във форума
А може и при 4ипването да е станал някои фал и да са блокирали фла6ката при което колата не пали и за да се оправят не6тата трябва 4ипа да се запи6е на програматор.
batchi написа:gogovaseev написа:wnaso написа:Това ти е чипа памет в който ти е софтуера за управление на мотора.Колата ти най вероятно е след 1999 година и затова си с един чип а по старите са с два по малки .Другата разлика е че този е флаш ,което ще рече че може да се чете ,трие и презаписва.Щом е разпояван най вероятно колата ти е чипната ,или е била и след като са я продали са върнали оригиналния софтуер.А са запоявали най вероятно защото са нямали апаратурата да го презапишат на место.
Дано съм бил полезен
п.с.Видях после че става въпрос за другия комп а не на твоята кола но принципно нещата са същите и може да извадиш късмет направо без пари да караш чипната кола,стига размяната да става безпроблемно за което трябва да се изкажат специалистите във форума
А може и при 4ипването да е станал някои фал и да са блокирали фла6ката при което колата не пали и за да се оправят не6тата трябва 4ипа да се запи6е на програматор.
колата от която го взех беше в движение,интерисува ме дали някои знае кои го е слагал и дали е качествен,и става ли за ALH
SMEL написа:аз мойа AHF еможах да го флашна през ОБД-нещо запецва и стои на едно място.
gogovaseev написа:SMEL написа:аз мойа AHF еможах да го флашна през ОБД-нещо запецва и стои на едно място.
Дам колега за6тото твоито еку е от по стария модел и е сас 2 4ипа ватре,и се 4ипва само сас програматор.