
За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
Можеше да си вземеш един панелен филтър за 100лв. и да не се занимаваш 

- turbalan1
- Мнения: 90
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
Да зависи кои какво иска да направи и съотватно каква полза иска да извлече.Панелния филтър е добро решение,но не по-добро от спортен(конусен),особенно при турбо двигател.Както казах в началото на темата сток кутията нагрява въздуха още,от самият въздуховод
.После тази кутия с този въздуховод,не може да осигор необходимият дебит,а също така и студен вездух на двг при натоварване дори и с панелен филтър,защото в кутията такъв липсва.Някой сигорно ще каже (даа ама като влезе въздуха в турбината и се загрява така,че каква е файдата).Да така е загрява се,ама един по-хладен въздух ще се загрява до температури, които в последствие ще се смъкват по-лесно от кулера а да не забравяме все пак и дебита.Специално при моят случай с конусен фитър и турбината с която съм К04 която е с по добро развъртане от сток турбината,мога да извада 4-5кс само от това.Ефектът наистина е малък,но капка по капка се сабират 5 от тук 15 от FMIC който още нямам 10-15 само ит смяната на турбината после друга електроника и те с танаха 220кс което е моята цел за сем.кола.А като завършак на всичко може да се сменът и изускателните колектор + още 15кс.За това казвам че ефекта е 100% защото карах без филтър(само с кутия) после с конусен и осетих разликата. 
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
Всичко е супер. Само дето предполагам си усетил, че когато колата е на място и работи, перката издухва горещия въздух от двигателя към двете предни гуми. Няма ли така да го набутва право във филтъра? Защото според мен тези пластмаси точно на това пречат. А ти сега си ги махнал и когато чакаш на светофара в задръстването евентуално, ще си имаш доста топъл въздух право в спортния филтър... Иначе е супер идеята 

- turbalan1
- Мнения: 90
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
Даа колега това не го знаех и въобще не съм му обърнал внимание
.Сега погледнах и както казваш ти цялата топлина отива в филтъра.Ще сложа една ламаринка на гредата успоредно на ДВГ да отклонява този въздушен поток.

VW_FEN
Благодаря за съвета.


VW_FEN

Благодаря за съвета.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
A бе, не ти трябва каква да е ламаринка.
Трябва да е топлинен екран.
Иначе, можеше просто пластмасовата кутия от оригиналния филтър да я пригодиш за конусен.
А така, сега, малко обратен ми се струва ефекта...
Трябва да е топлинен екран.
Иначе, можеше просто пластмасовата кутия от оригиналния филтър да я пригодиш за конусен.
А така, сега, малко обратен ми се струва ефекта...

- turbalan1
- Мнения: 90
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
Сложил съм алуминиева ламарина и като пипам зад нея топло няма грам.Казвам го от опит.
- turbalan1
- Мнения: 90
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
Даже и този вариант спира директното излъчване на топлина към филтъра,ама не е,както трябва и за това си поигрх 2часа, да не говориме на колко проветриво място е филтъта.
А за спортен филтър в кутия заеби.
А за спортен филтър в кутия заеби.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
Ти си моя нов идол 

- turbalan1
- Мнения: 90
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
Сега ти видях колата харесвами.Виждам че си и слижил blow off но не кадето трябва,по принцип се слага малко преди всмукателнуя колектор,за да има по голям ефект.Не се обиждай не се заяждам просто съвет 

- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
хахх колега аз що си мисля,че там си му е добре клапана ?
иначе браво за реализацията ама чак пък проект да е?!?!И верно можеше с старата кутия да измайсториш нещо набързо

иначе браво за реализацията ама чак пък проект да е?!?!И верно можеше с старата кутия да измайсториш нещо набързо
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
niikoo_1 написа:Ти си моя нов идол
Май си имаме VW Шпекси...

Aма оригиналния Шпекс поне не отрича некои основни постулати.
Турбалане, не се разбра за чий блоу-оф хортуваш, но не това е важното.
Я обясни на нас (па и на Нико най-вече, че той не ги разбира тия работи хич), защо тоя клапан требе да е непосредствено преди всмук. колектор?
И... Без докачение.


P.S. Toва ако го беше пуснал у Авди, сега вече щеше да си като бобър в бузите и да пръскаш ХРАНА от устата, като те налазят БАТКИТЕ...

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
turbalan1 написа:Сега ти видях колата харесвами.Виждам че си и слижил blow off но не кадето трябва,по принцип се слага малко преди всмукателнуя колектор,за да има по голям ефект.Не се обиждай не се заяждам просто съвет
Клапана при мен е сложен на местото на оргиналния рециркулационен, при положение, че автомобила е заводски не виждам смисъл да се преправят турбо пътищата просто заради самата идея, че е по-добре да е непосредствено преди всмукателя.
На Forge има китове за преместване на разтоварващ клапан преди всмукателя
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... ct=FMDVRLK
ама на сток кола или на такава с К04 това е последното нещо, за което бих дал пари и ще тръгна да правя.
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
А байпасния клапан предполагам не може да се чуе, нали? Поне аз не чувам нищо...



- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
VW_FEN написа:А байпасния клапан предполагам не може да се чуе, нали? Поне аз не чувам нищо...![]()
Искаш да се чува ли?
От оригиналния?

No pasaran!

- turbalan1
- Мнения: 90
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект
Първо искам,ChimeyJimmey да си оправиш послеписа или P.S за да няма,както казваш ДОКАЧЕНИЕ!а как се пише УЕСТГЕЙТ
Виждам,че колегата е разбрал на кого за клапана говоря а мисля и ти вече.
Не разбрах само да ли се съгласихте с моята (реализация)за да продължим нататък.

Виждам,че колегата е разбрал на кого за клапана говоря а мисля и ти вече.
Не разбрах само да ли се съгласихте с моята (реализация)за да продължим нататък.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта