


Избор на голф 4
- spyki_76
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Избор на голф 4
Здравейте,реших да сменя 2 с 4,случайно попаднах на една 4 1.9тди 110коня - комби ,която много ми хареса(поне на външен вид нямаше никакви забележки). Никога не сам карал дизел и ще ви бъда благодарен ако ми дадете някаква информация за този модел.Силните и слабите места,какво да проверя като го купувам , и кой е по добрия вариант дизел или газ-разход,подръжка и т.н., или всичко от което ще имам нужда при избор на такъв автомобил.
Re: Избор на голф 4
Бензинов агрегат на газ
.Според мен зависи колко караш и колко време мислиш да караш въпросната кола...
Много зависи и от къде идва колата ако е от Италия не я взимай щото нафтата им е по зле и от наща.Ако е от Германия,Австрия,Швейцария се мятай на дизелчето и газ колкото може.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=52018 виж тази тема има много подробно написано за нещата който трябва да провериш...но закарай колата в Порше София Изток или Юг което ти е по удобно и и направи "оглед за закупуване"
50 60 лв май беше като цена.Ако си се спрял на дизела провери добре скоростите как влизат има ли шум,отпускане на съединитела на ръчна абе ти си знаеш
Провери и вибрацийте както в купето така и на двигателя ако се тресе много не е добре въпреки че всички почват да подскачат рано или късно.
Но ако си вземеш бензин си я карай на бензин това с газовите инжекциони е пълна педерастия (мое мнение)...ако караш толкова много си вземи дизел.

Много зависи и от къде идва колата ако е от Италия не я взимай щото нафтата им е по зле и от наща.Ако е от Германия,Австрия,Швейцария се мятай на дизелчето и газ колкото може.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=52018 виж тази тема има много подробно написано за нещата който трябва да провериш...но закарай колата в Порше София Изток или Юг което ти е по удобно и и направи "оглед за закупуване"
50 60 лв май беше като цена.Ако си се спрял на дизела провери добре скоростите как влизат има ли шум,отпускане на съединитела на ръчна абе ти си знаеш

Но ако си вземеш бензин си я карай на бензин това с газовите инжекциони е пълна педерастия (мое мнение)...ако караш толкова много си вземи дизел.
- spyki_76
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Избор на голф 4
благодаря колега , а какав разход дава 1.9тди 110 коня
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Избор на голф 4
В софия 7-7 и малко
Извън града 4.5-5 с климатик лятото е се пак зависи и как го каращ
Извън града 4.5-5 с климатик лятото е се пак зависи и как го каращ

Re: Избор на голф 4
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=topics&keywords=%2B%D0%B8%D0%B7%D0%B1%D0%BE%D1%80++%2B%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84++&start=50
Moже и с търсачката да опиташ. Има поне 5 теми с по десетина страници където са обсъдени проблеми на модела.
Moже и с търсачката да опиташ. Има поне 5 теми с по десетина страници където са обсъдени проблеми на модела.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Избор на голф 4

Горе долу това те чака като абсолютен минимум при покупка на колата или малко след това


Re: Избор на голф 4
FELIPE написа::D Слаби места на TDI-то-демпферен маховик(около 1500-1700 лв. с работата),турбина(мисля,че е към хиляда) и двете заминават при идеални условия на около 200 000 км. ,точно когато идва наш ред да ги караме,обслужване(около хиляда лева)-задължително при покупка на автомобил втора ръка особенно дизел.
Горе долу това те чака като абсолютен минимум при покупка на колата или малко след това,освен ако предишния собственик или собственици не са решили да ти направят подарък
.
Така го казваш също, че всеки момент трябва да ги сменям гореизброените неща. Колата ми е на 309 000 км
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на голф 4
Съединител, маховик и турбо. Другото не е толкова скъпо. Относно това на кое гориво е по-евтино е ясно, газта. Аз карам именно такова комби с дизелов мотор PD, върви много и товари много.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Избор на голф 4
ping23 написа:Като почнете с тия маховици и турбини да плашите хората нямате равни
Не ги плашим...

Все пак са си консуматив като маслото и филтрите...

- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на голф 4
ping23 написа:Като почнете с тия маховици и турбини да плашите хората нямате равни
Аз купих маховик и за това предупреждавам какво да гледа.
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: Избор на голф 4
ping23 написа:Като почнете с тия маховици и турбини да плашите хората нямате равни
Еми съгласи се че,ако требе да купя кола за 6000лв. и трябва да и направя ремонт за 3000лв. за да я карам е..м ти и колата.За да вземеш кола на старо вече си е цяла наука,дори и бензинова.Споменавам бензиновате заради масовото газифициране на всякакви модели и марки.Никой не се замисля,дали колата е подходяща за газ или не.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Избор на голф 4
Стига бе вие с тея маховици и турбини като слънчоглед дет ги люпите
Просто гледаш на ваг-ком турбината как разтоварва, гледаш съединителя как работи, да отделя по средата и да не тресе и тва е... Аз направих 20К вече и нито турбо нито маховик мисля да сменям скоро, а колата си е карана, не е като да не е
. Тея елементи имат някакво износване едва при 200К, а за чупене и смяна още много по толкова 



Re: Избор на голф 4
hooligan_sk написа:Стига бе вие с тея маховици и турбини като слънчоглед дет ги люпитеПросто гледаш на ваг-ком турбината как разтоварва, гледаш съединителя как работи, да отделя по средата и да не тресе и тва е... Аз направих 20К вече и нито турбо нито маховик мисля да сменям скоро, а колата си е карана, не е като да не е
. Тея елементи имат някакво износване едва при 200К, а за чупене и смяна още много по толкова
Чакай колега, още не са почнали да говорят за страшилището на скоростните кутий

- spyki_76
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Избор на голф 4
като чета за тия маховици,турбини и т.н. тая кола ще ми излезе златна 7000 първоначална цена и след това всичко друго... с сигурност ще ми излезе над 10 000лв.За кола над 10 години е малко множко
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: SimonDosev и 40 госта