Избор на голф 4

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
spyki_76
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Избор на голф 4

Мнениеот spyki_76 » Вто 04 май 2010 7:42


Здравейте,реших да сменя 2 с 4,случайно попаднах на една 4 1.9тди 110коня - комби ,която много ми хареса(поне на външен вид нямаше никакви забележки). Никога не сам карал дизел и ще ви бъда благодарен ако ми дадете някаква информация за този модел.Силните и слабите места,какво да проверя като го купувам , и кой е по добрия вариант дизел или газ-разход,подръжка и т.н., или всичко от което ще имам нужда при избор на такъв автомобил.




Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор на голф 4

Мнениеот ping23 » Вто 04 май 2010 8:48


Бензинов агрегат на газ :bishop.Според мен зависи колко караш и колко време мислиш да караш въпросната кола...
Много зависи и от къде идва колата ако е от Италия не я взимай щото нафтата им е по зле и от наща.Ако е от Германия,Австрия,Швейцария се мятай на дизелчето и газ колкото може.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=52018 виж тази тема има много подробно написано за нещата който трябва да провериш...но закарай колата в Порше София Изток или Юг което ти е по удобно и и направи "оглед за закупуване"
50 60 лв май беше като цена.Ако си се спрял на дизела провери добре скоростите как влизат има ли шум,отпускане на съединитела на ръчна абе ти си знаеш ;) Провери и вибрацийте както в купето така и на двигателя ако се тресе много не е добре въпреки че всички почват да подскачат рано или късно.
Но ако си вземеш бензин си я карай на бензин това с газовите инжекциони е пълна педерастия (мое мнение)...ако караш толкова много си вземи дизел.


Потребителски аватар
spyki_76
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Избор на голф 4

Мнениеот spyki_76 » Вто 04 май 2010 9:22


благодаря колега , а какав разход дава 1.9тди 110 коня


Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Избор на голф 4

Мнениеот produxan » Вто 04 май 2010 10:28


В софия 7-7 и малко
Извън града 4.5-5 с климатик лятото е се пак зависи и как го каращ :wink:


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на голф 4

Мнениеот joromnt » Вто 04 май 2010 11:03


search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=topics&keywords=%2B%D0%B8%D0%B7%D0%B1%D0%BE%D1%80++%2B%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84++&start=50
Moже и с търсачката да опиташ. Има поне 5 теми с по десетина страници където са обсъдени проблеми на модела.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Избор на голф 4

Мнениеот FELIPE » Вто 04 май 2010 16:58


:D Слаби места на TDI-то-демпферен маховик(около 1500-1700 лв. с работата),турбина(мисля,че е към хиляда) и двете заминават при идеални условия на около 200 000 км. ,точно когато идва наш ред да ги караме,обслужване(около хиляда лева)-задължително при покупка на автомобил втора ръка особенно дизел.
Горе долу това те чака като абсолютен минимум при покупка на колата или малко след това :D ,освен ако предишния собственик или собственици не са решили да ти направят подарък :D .


g.enchev

Re: Избор на голф 4

Мнениеот g.enchev » Вто 04 май 2010 18:24


FELIPE написа::D Слаби места на TDI-то-демпферен маховик(около 1500-1700 лв. с работата),турбина(мисля,че е към хиляда) и двете заминават при идеални условия на около 200 000 км. ,точно когато идва наш ред да ги караме,обслужване(около хиляда лева)-задължително при покупка на автомобил втора ръка особенно дизел.
Горе долу това те чака като абсолютен минимум при покупка на колата или малко след това :D ,освен ако предишния собственик или собственици не са решили да ти направят подарък :D .


Така го казваш също, че всеки момент трябва да ги сменям гореизброените неща. Колата ми е на 309 000 км


Потребителски аватар
dragozow
Мнения: 920
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Избор на голф 4

Мнениеот dragozow » Вто 04 май 2010 19:59


Съединител, маховик и турбо. Другото не е толкова скъпо. Относно това на кое гориво е по-евтино е ясно, газта. Аз карам именно такова комби с дизелов мотор PD, върви много и товари много.


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор на голф 4

Мнениеот ping23 » Вто 04 май 2010 23:51


Като почнете с тия маховици и турбини да плашите хората нямате равни :012:


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Избор на голф 4

Мнениеот Dead man » Сря 05 май 2010 0:00


ping23 написа:Като почнете с тия маховици и турбини да плашите хората нямате равни :012:

Не ги плашим... :deal

Все пак са си консуматив като маслото и филтрите... :012:


Потребителски аватар
dragozow
Мнения: 920
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Избор на голф 4

Мнениеот dragozow » Сря 05 май 2010 5:59


ping23 написа:Като почнете с тия маховици и турбини да плашите хората нямате равни :012:

Аз купих маховик и за това предупреждавам какво да гледа.


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: Избор на голф 4

Мнениеот H2O » Сря 05 май 2010 6:37


ping23 написа:Като почнете с тия маховици и турбини да плашите хората нямате равни :012:

Еми съгласи се че,ако требе да купя кола за 6000лв. и трябва да и направя ремонт за 3000лв. за да я карам е..м ти и колата.За да вземеш кола на старо вече си е цяла наука,дори и бензинова.Споменавам бензиновате заради масовото газифициране на всякакви модели и марки.Никой не се замисля,дали колата е подходяща за газ или не.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Избор на голф 4

Мнениеот hooligan_sk » Сря 05 май 2010 8:47


Стига бе вие с тея маховици и турбини като слънчоглед дет ги люпите :lol: Просто гледаш на ваг-ком турбината как разтоварва, гледаш съединителя как работи, да отделя по средата и да не тресе и тва е... Аз направих 20К вече и нито турбо нито маховик мисля да сменям скоро, а колата си е карана, не е като да не е mhihi . Тея елементи имат някакво износване едва при 200К, а за чупене и смяна още много по толкова :beer


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на голф 4

Мнениеот joromnt » Сря 05 май 2010 9:04


hooligan_sk написа:Стига бе вие с тея маховици и турбини като слънчоглед дет ги люпите :lol: Просто гледаш на ваг-ком турбината как разтоварва, гледаш съединителя как работи, да отделя по средата и да не тресе и тва е... Аз направих 20К вече и нито турбо нито маховик мисля да сменям скоро, а колата си е карана, не е като да не е mhihi . Тея елементи имат някакво износване едва при 200К, а за чупене и смяна още много по толкова :beer

Чакай колега, още не са почнали да говорят за страшилището на скоростните кутий :talk: Прословутия двигател AKL, дето по разните теми тук чета че чупи скорости като солети.


Потребителски аватар
spyki_76
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Избор на голф 4

Мнениеот spyki_76 » Сря 05 май 2010 9:36


като чета за тия маховици,турбини и т.н. тая кола ще ми излезе златна 7000 първоначална цена и след това всичко друго... с сигурност ще ми излезе над 10 000лв.За кола над 10 години е малко множко



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта