Колата гасне в движение !

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Anamorph
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Колата гасне в движение !

Мнениеот Anamorph » Сря 05 май 2010 14:53


Колеги,
имам следният проблем:
Карам Г3 1.4 моноинжекция, имам я от около 6 месеца. От седмица на сам по време на движение (дори с около 60-70 км, над 3000 оборота) двигателя се дави (работи, но няма тяга) и колата гасне. Интерестното е, че след като изгасне, ако се остави колата изключена за около 15- 20 мин. пали без проблем и след това минавам около 5-6 км. (около 20 мин. каране) и след това пак гасне. Ако се опитам да я запаля веднага не става, но след нови 20 мин. колата пали и имам 10-15 мин. каране. После цикъла се повтаря.
След съвет свалих катализатора, който беше в ужастно състояние, но проблема остана. Следващия заподозрян беше гърнето, което беше частично запушено и изхвърляше доста боклуци и вата. Сених го и него. Но за жалост проблема остана.
След доста четене по форума установих, че може да е бензиновата помпа, температурния датчик или датчика на Хол.
Има ли начин да разбера, кое точно е, без да ги сменям всичките едно по едно?




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2230
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Колата гасне в движение !

Мнениеот Каспър » Сря 05 май 2010 14:59


Датчик на Хол :!: При него са такива симптомите.


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колата гасне в движение !

Мнениеот tigura_ot_kotel » Сря 05 май 2010 15:04


колега също така и признаците на комутатора са същите когато тои загрее и колата гасне спира да дава ток на свегите и когато изтине пали


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Колата гасне в движение !

Мнениеот Zlobomir » Сря 05 май 2010 21:32


tigura_ot_kotel написа:колега също така и признаците на комутатора са същите когато тои загрее и колата гасне спира да дава ток на свегите и когато изтине пали


Но това може да го провери веднага с резервна свещ, на един от кабелите, когато колата угасне. Има ли искра, остава датчик на Хол? :roll:


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колата гасне в движение !

Мнениеот tigura_ot_kotel » Пон 10 май 2010 15:33


колегата е прав с една резервна свещ проверяваш дали има искра ако няма значи е комутатора ако не турсиш другаде проблема датчика на хол,но по принцип тоя номер го прави комутатора единствено тои дава информация на бубината кога и колко ток да даде към делкото а датчика на хол разпределя тока по свещите,но тои като замине мисля,че няма тия моменти пали гасне.100% е комутатор


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Колата гасне в движение !

Мнениеот milmar » Пон 10 май 2010 15:40


Zlobomir написа:.....
Има ли искра, остава датчик на Хол? :roll:

tigura_ot_kotel написа:... тоя номер го прави комутатора единствено тои дава информация на бубината кога и колко ток да даде към делкото а датчика на хол разпределя тока по свещите....


Аз съм дизелджия , но малко ме съмняват тези изводи :) .... т.е. че датчика на Хол само разпределя на коя свещ да е искрата , и че с "умрял" дарчик на Хол ще се получи искра където и да било :) .

Дано не подведа някого неволно , но датчика на Хол подава импулс към блока за управление на запалването (комутатор) във всеки момент когато е необходима искра , без значение на кой цилиндър , а механичен разпределител (тип Делко :) ) определя конкретната свещ .


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19732
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Колата гасне в движение !

Мнениеот radotom » Пон 10 май 2010 16:04


milmar написа:...датчика на Хол подава импулс към блока за управление на запалването (комутатор) във всеки момент когато е необходима искра , без значение на кой цилиндър , а механичен разпределител (тип Делко :) ) определя конкретната свещ .

:да: Именно!
Ако потърсите малко, ще намерите на поне 10 места как съм описал какво и с какво да проверите, за да знаете от къде ви се губи искрата.
Необходимо е само едно мижаво светодиодно пробниче (светодиод с резистор)


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Колата гасне в движение !

Мнениеот Zlobomir » Пон 10 май 2010 17:36


Да, но в темите досега се оказваше, че понякога датчикът на Хол отказва при загряване на колата, тоест температурно или влаго зависим. :?:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта