Колеги,
имам следният проблем:
Карам Г3 1.4 моноинжекция, имам я от около 6 месеца. От седмица на сам по време на движение (дори с около 60-70 км, над 3000 оборота) двигателя се дави (работи, но няма тяга) и колата гасне. Интерестното е, че след като изгасне, ако се остави колата изключена за около 15- 20 мин. пали без проблем и след това минавам около 5-6 км. (около 20 мин. каране) и след това пак гасне. Ако се опитам да я запаля веднага не става, но след нови 20 мин. колата пали и имам 10-15 мин. каране. После цикъла се повтаря.
След съвет свалих катализатора, който беше в ужастно състояние, но проблема остана. Следващия заподозрян беше гърнето, което беше частично запушено и изхвърляше доста боклуци и вата. Сених го и него. Но за жалост проблема остана.
След доста четене по форума установих, че може да е бензиновата помпа, температурния датчик или датчика на Хол.
Има ли начин да разбера, кое точно е, без да ги сменям всичките едно по едно?
Колата гасне в движение !
- Каспър
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Колата гасне в движение !
Датчик на Хол
При него са такива симптомите.
-
tigura_ot_kotel
- Мнения: 138
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колата гасне в движение !
колега също така и признаците на комутатора са същите когато тои загрее и колата гасне спира да дава ток на свегите и когато изтине пали
Re: Колата гасне в движение !
tigura_ot_kotel написа:колега също така и признаците на комутатора са същите когато тои загрее и колата гасне спира да дава ток на свегите и когато изтине пали
Но това може да го провери веднага с резервна свещ, на един от кабелите, когато колата угасне. Има ли искра, остава датчик на Хол?
-
tigura_ot_kotel
- Мнения: 138
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колата гасне в движение !
колегата е прав с една резервна свещ проверяваш дали има искра ако няма значи е комутатора ако не турсиш другаде проблема датчика на хол,но по принцип тоя номер го прави комутатора единствено тои дава информация на бубината кога и колко ток да даде към делкото а датчика на хол разпределя тока по свещите,но тои като замине мисля,че няма тия моменти пали гасне.100% е комутатор
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Колата гасне в движение !
Zlobomir написа:.....
Има ли искра, остава датчик на Хол?
tigura_ot_kotel написа:... тоя номер го прави комутатора единствено тои дава информация на бубината кога и колко ток да даде към делкото а датчика на хол разпределя тока по свещите....
Аз съм дизелджия , но малко ме съмняват тези изводи
Дано не подведа някого неволно , но датчика на Хол подава импулс към блока за управление на запалването (комутатор) във всеки момент когато е необходима искра , без значение на кой цилиндър , а механичен разпределител (тип Делко
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19732
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Колата гасне в движение !
milmar написа:...датчика на Хол подава импулс към блока за управление на запалването (комутатор) във всеки момент когато е необходима искра , без значение на кой цилиндър , а механичен разпределител (тип Делко) определя конкретната свещ .
Именно!Ако потърсите малко, ще намерите на поне 10 места как съм описал какво и с какво да проверите, за да знаете от къде ви се губи искрата.
Необходимо е само едно мижаво светодиодно пробниче (светодиод с резистор)
Re: Колата гасне в движение !
Да, но в темите досега се оказваше, че понякога датчикът на Хол отказва при загряване на колата, тоест температурно или влаго зависим. 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта