400 метра

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

400 метра

Мнениеот musura » Съб 20 май 2006 19:16


Изрових един PDF със времена на различни автомобили на 400 метра - говорим за сток. Та ето там има следното инфо за Голф:
'96 Golf GTI 2.0 16v = 16.4
'90 Golf GTI 1.8i 16v < 16.5


Та въпроса ми е, след като на АБФ-а му дават 16.4, а на КР-а под 16.5 (с други думи поне 16.4) защо се смята, че АБФ-а е по-бърз на 400м?

П.П. Много ми хареса Phaeton W12 - 13.9 :) не е зле за такава лимузина.




Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Съб 20 май 2006 23:10


аз доколкото знам КР-а е по - бърз заради по късите си предавки....
не знам кой смята че АБФ-а е по-добър на 400метра...
ама сложи скоростна от КР на АБФ и тогава вече КР-а няма шанс...


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 400 метра

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 20 май 2006 23:19


musura написа:Изрових един PDF със времена на различни автомобили на 400 метра - говорим за сток. Та ето там има следното инфо за Голф:
'96 Golf GTI 2.0 16v = 16.4
'90 Golf GTI 1.8i 16v < 16.5


Та въпроса ми е, след като на АБФ-а му дават 16.4, а на КР-а под 16.5 (с други думи поне 16.4) защо се смята, че АБФ-а е по-бърз на 400м?

П.П. Много ми хареса Phaeton W12 - 13.9 :) не е зле за такава лимузина.

Сток кр е 16 на 400 а сток АБФ е 16.1.Тва са истинските времена ама след 400-ния метър АБФ-а разцепва кр-а здраво!.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 21 май 2006 0:15


мен ми е ясно, че след 400 ще го разцепи, но досега навсякъде във форума съм чел мнения, че едва ли не, никой не е виждал КР да бие АБФ на 400 метра и ми стана интересно, като видях тези данни.

То е ясно, че трудно ще намериш читав КР, при положение че е по-стар от АБФ, по лесно е да си намериш читава 3-ка.

П.П. Всъщност, не съм убеден, че АБФ-а ще "разцепи" КР-а след 400м, просто разликата е много малка, за да има разцепване :) По-вероятно да се усети разлика, ако се кара примерно София-Пловдив на пълна газ по магистралата, тогава може да покаже някаква разлика :)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 21 май 2006 1:00


musura написа:мен ми е ясно, че след 400 ще го разцепи, но досега навсякъде във форума съм чел мнения, че едва ли не, никой не е виждал КР да бие АБФ на 400 метра и ми стана интересно, като видях тези данни.

То е ясно, че трудно ще намериш читав КР, при положение че е по-стар от АБФ, по лесно е да си намериш читава 3-ка.

П.П. Всъщност, не съм убеден, че АБФ-а ще "разцепи" КР-а след 400м, просто разликата е много малка, за да има разцепване :) По-вероятно да се усети разлика, ако се кара примерно София-Пловдив на пълна газ по магистралата, тогава може да покаже някаква разлика :)

Mи ела до бояна да напрайме един старт и ако кр-а ти не е на 120% в час ше усетиш много яка разлика :D


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 21 май 2006 1:20


някой слънчев ден, като идвам към софия ще се обадя, че и на мен ми е интересно :)


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 21 май 2006 23:20


АБФ е по бърз и точка :twisted:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Нед 21 май 2006 23:49


аз смятам че разликата идва от там че 3ката (ABF)има много повече въртящ момент и също така и по добра аеродинамика....което я прави много по привилигирована на високи скорости,докато 2ката (KR) има преимуществото на ускорение заради скоростите и по малкото си тегло

ABF 150(110) / 6000 180 / 4800 10.5 Digifant
KR 136(100) / 6300 162 / 4800 10.0 K-Jetronic

според мен само теста ще покаже истината :uuoooh:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Нед 21 май 2006 23:50


аз смятам че разликата идва от там че 3ката (ABF)има много повече въртящ момент и също така и по добра аеродинамика....което я прави много по привилигирована на високи скорости,докато 2ката (KR) има преимуществото на ускорение заради скоростите и по малкото си тегло

ABF 150(110) / 6000 180 / 4800 10.5 Digifant
KR 136(100) / 6300 162 / 4800 10.0 K-Jetronic

според мен само теста ще покаже истината :uuoooh:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 22 май 2006 20:03


Всички казват АБФ ще бие, ама все си имам едно наум. Като се има предвид, че ако Г3 тежи 1100 (сток)кг, а Г2 - 1000, то на всеки килограм на при АБФ се падат по 0.136 кс., а на КР - 0.139 ...

ако губи КР-а, това ще е заради по-прецакания мотор (защото ще е по-стар със сигурност от 3-ката), или поради аеродинамика/сокростна кутия - друга причина не виждам.

П.П. КР-а е 139 кс., незнам тези 136 къде ги прочете колегата assko :) На моя отзад на табелата в багажника пише 102kw :)


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пон 22 май 2006 21:05


КР-4ето си е било винаги по бързо:))))))ABF-a е толко уду6ен 4е незнам как си ги мислите тия,4е върви....много Ви се 4удя


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 22 май 2006 21:51


:да:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 22 май 2006 23:37


musura написа:Всички казват АБФ ще бие, ама все си имам едно наум. Като се има предвид, че ако Г3 тежи 1100 (сток)кг, а Г2 - 1000, то на всеки килограм на при АБФ се падат по 0.136 кс., а на КР - 0.139 ...

ако губи КР-а, това ще е заради по-прецакания мотор (защото ще е по-стар със сигурност от 3-ката), или поради аеродинамика/сокростна кутия - друга причина не виждам.

П.П. КР-а е 139 кс., незнам тези 136 къде ги прочете колегата assko :) На моя отзад на табелата в багажника пише 102kw :)



отговор:http://www.vwclub-bg.org/articles.php?id=5 :deal
иначе и аз така слушам,се разправя,че бил 139 :dontknow:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 22 май 2006 23:51


Радвам се, че форрума е станал миродавен :) Аз ти казвам какво пише в багажника ми, също така доста пъти тук е обсъждана темата за КР-а колко коня е - има поне 5 такива теми :)

иначе виж тук какво пишат (това е уважаван сайт :) )
http://www.doppel-wobber.de/g2_motor.html

Код: Избери всички

Kennbuchstabe           KR
eingebaut               02.86-10.91
Leistung kW/PS          102/139
bei 1/min               6300
Drehmoment bei 1/min    163/4600
Bohrung mm              81
Hub mm                  86,4
Verdichtung             10,0
EV-Öffnung OT           3° nach
EV-Schliessung UT       35° nach
AV-Öffnung UT           43° vor
AV-Schliessung OT       3° vor
Vergaser/Einspritzung   K-Jetronic
ROZ mind.               98


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 28 май 2006 22:58


И аз мисля че КР е по пъргав до 100км/ч макар че по книжка му дават по слабо време от АБФ,но след 100км/ч вече АБФа направо смачква КР и то с много.А да не говорим за максимална скорост :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта