:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Гасне при завиване?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Гасне при завиване?

Мнениеот DAXC » Вто 23 май 2006 13:32


Здравейте колеги.
От няколко дена имам следния проблем с колата-ABS 1.8 mono.
Когато карам на ГАЗ хидравликата става по-твърда и на кръстовища, когато колата е на свободна или с натиснат съединител при десен волан колата започва да губи обороти и понякога гасне.
Някой имал ли е такъв проблем. Дайте идея как може да се оправи.




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 23 май 2006 15:36


ами колега,отнякъде смуче въздух. :roll:


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Вто 23 май 2006 15:39


може би спукан тампон на моно инжекцията :?


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Вто 23 май 2006 16:09


Ако има спукан някъде тампон или нещо такова защо нямам проблем на бензин? Газта е по-чуствителна? И ако е тампон -кой да гледам? И защо проблема се появява при десен волан?
Иначе нямам проблем с вървенето на колата. Преди имах леко заглъхване, но се оказа от спукана дистрибуторна капача. Смених я и сега е нямам проблеми с вървежа, единствено както обясних в началото.

Последна промяна от DAXC на Вто 23 май 2006 16:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Вто 23 май 2006 16:14


може би ти се прекъсва за малко масата на изпарителя :roll:


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Вто 23 май 2006 16:26


Ако е масата как мога да открия къде става това, защото проблема не се появява на 100% при всяко завиване? Иначе имам една камара жици, релета и тем подобни по газовата, дето ако влезе котка от долу ще се омотае цялата.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 23 май 2006 17:38


проблема е от положението на испарителя, когато завиваш върху мембраната деистват центробежни сили и в зависимост от посоката на завиване сместа става богата/бедна и за това гасне. испарителя се монтира перпендикулярно(найдобре под 45 градуса) на пътя и проблема изчезва, освен можеби при спиране


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 23 май 2006 17:41


оборотите ти играят ли ?
когато си на место, или по инерция?


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 24 май 2006 15:53


Изпарителя е разположен перпендикулярно спрямо двигателя. Проблема се появява не на място а в движение /по енерция при свободна скорост или при натиснат съединител + извит на дясно волан /. На място при извит на дясно волан наблюдавам леко понижаване на оборотите. А по време на движение волана ми се струва по-тежък при въртене на дясно.
На бензин такъв проблем нямам. А този проблем се появи на скоро. Иначе вървенето и разхода на автомобила не са се променили.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 24 май 2006 17:50


Andrian_VT написа:Изпарителя е разположен перпендикулярно спрямо двигателя.......


е за това говоря
трябва да е перпендикулярно на шосето


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Сря 24 май 2006 20:30


Провери и мъркучите за въздух на сервото.Ако падат оборотите като натиснеш спирачката значи не е наред-или самото серво или маркуча за въздух към него.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 24 май 2006 21:04


popeye написа:трябва да е перпендикулярно на шосето

това не можах да го разбера?
ако боцна моя изпарител успоредно с двигателя ще трябва да си слагам лед на челото.
вакумен ,гумени мембрани и гледай к'во става.
за електрически може и да важи ама за обикновен просто не виждам логиката?

Andrian_VT,според мен при десен завой и спиране или по инерция влиза повечко въздух и затова гасне.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 24 май 2006 23:04


няма значение дали е вакуумен или електрически


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 25 май 2006 6:12


колега - просто си регулирай малко оборотите на празен ход от изпарителя - вероятно е по-бедна сместа и при завой мембраната се стреми да затваря газта и за това гасне.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 25 май 2006 15:25


popeye написа:няма значение дали е вакуумен или електрически

добре де.
кажи защо трябва да е така както си написал.
аз написах,че вакумен ако се сложи перпендикулярно става мазало.на мембраната и действат центробежни сили при тръгване и спиране и си прави каквото си иска.
това го знам от опит.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта