Здравейте колеги.
От няколко дена имам следния проблем с колата-ABS 1.8 mono.
Когато карам на ГАЗ хидравликата става по-твърда и на кръстовища, когато колата е на свободна или с натиснат съединител при десен волан колата започва да губи обороти и понякога гасне.
Някой имал ли е такъв проблем. Дайте идея как може да се оправи.

Гасне при завиване?
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако има спукан някъде тампон или нещо такова защо нямам проблем на бензин? Газта е по-чуствителна? И ако е тампон -кой да гледам? И защо проблема се появява при десен волан?
Иначе нямам проблем с вървенето на колата. Преди имах леко заглъхване, но се оказа от спукана дистрибуторна капача. Смених я и сега е нямам проблеми с вървежа, единствено както обясних в началото.
Иначе нямам проблем с вървенето на колата. Преди имах леко заглъхване, но се оказа от спукана дистрибуторна капача. Смених я и сега е нямам проблеми с вървежа, единствено както обясних в началото.
Последна промяна от DAXC на Вто 23 май 2006 16:19, променено общо 1 път.
Изпарителя е разположен перпендикулярно спрямо двигателя. Проблема се появява не на място а в движение /по енерция при свободна скорост или при натиснат съединител + извит на дясно волан /. На място при извит на дясно волан наблюдавам леко понижаване на оборотите. А по време на движение волана ми се струва по-тежък при въртене на дясно.
На бензин такъв проблем нямам. А този проблем се появи на скоро. Иначе вървенето и разхода на автомобила не са се променили.
На бензин такъв проблем нямам. А този проблем се появи на скоро. Иначе вървенето и разхода на автомобила не са се променили.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
popeye написа:трябва да е перпендикулярно на шосето
това не можах да го разбера?
ако боцна моя изпарител успоредно с двигателя ще трябва да си слагам лед на челото.
вакумен ,гумени мембрани и гледай к'во става.
за електрически може и да важи ама за обикновен просто не виждам логиката?
Andrian_VT,според мен при десен завой и спиране или по инерция влиза повечко въздух и затова гасне.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта