
Друго ако имаш да се сетиш като основна критика - давай

mladvampirTDI написа:АутоБилд е немско и осножните им коментари са от там. В Германия VW е най-продаваната марка, за сметка на Шкода, която е представена доста по-малко. При еднакъв процент на дефектирали автомобили, при голямата разлика в броя продадени автомобили е нормално броя на дефектиралите да е голям, а от там и писмата с оплаквания.
Колкото до тестовете на Аутобилд - виж Тигуан къде е. Това е последния тестван Фолксваген...
restless написа:mladvampirTDI написа:Колкото до интериор и изпълнение, що ли си мисля че Шкода Лорен&Клемент ще е с по-качествени материали от Голф трендлайн? И обратно пасат хайлайн ще е пъти по-добър от базова Фабия?
Недейте сравнява бяло вино с червено
chefito написа:^
Сравняваш голф и фабия - WTF?, а след това и двигателите на vw и skoda, които ми се струва че са 100% еднакви???
Нали се сещаш че и ел. инсталацията, и ДСГ кутията, и седалките - всичките са 1към1 с използваните от ФолксвагенRaikov написа:Карам служебен супърб 2009 1.8 тси и ........ пълна тоалетна е, не може да се сравни нито със пасат 6, нито със пасат цц.Толко евтина изработка за 60 000 лв и всеки месец съм в сервиза за ел.инсталация, за ремонти и или смяна на нещо по невероятната кутия дсг 7 степенна. Естественно да не забравяме и седалките че си работят когато искат,нз как това бичме ше е по добре от VW
restless написа:Нали се сещаш че и ел. инсталацията, и ДСГ кутията, и седалките - всичките са 1към1 с използваните от ФолксвагенRaikov написа:Карам служебен супърб 2009 1.8 тси и ........ пълна тоалетна е, не може да се сравни нито със пасат 6, нито със пасат цц.Толко евтина изработка за 60 000 лв и всеки месец съм в сервиза за ел.инсталация, за ремонти и или смяна на нещо по невероятната кутия дсг 7 степенна. Естественно да не забравяме и седалките че си работят когато искат,нз как това бичме ше е по добре от VW
milanoto написа:chefito написа:^
Сравняваш голф и фабия - WTF?, а след това и двигателите на vw и skoda, които ми се струва че са 100% еднакви???
А голфа по размери в коя категория попада, на Октавия ли???
restless написа:Нали се сещаш че и ел. инсталацията, и ДСГ кутията, и седалките - всичките са 1към1 с използваните от ФолксвагенRaikov написа:Карам служебен супърб 2009 1.8 тси и ........ пълна тоалетна е, не може да се сравни нито със пасат 6, нито със пасат цц.Толко евтина изработка за 60 000 лв и всеки месец съм в сервиза за ел.инсталация, за ремонти и или смяна на нещо по невероятната кутия дсг 7 степенна. Естественно да не забравяме и седалките че си работят когато искат,нз как това бичме ше е по добре от VW
chefito написа:^
Сравняваш голф и фабия - WTF?, а след това и двигателите на vw и skoda, които ми се струва че са 100% еднакви???
Nikolai Roev написа:Двигателите може и да са еднакви ама купе, каросерия , окачване, ламарини и тем подобни отделно от двигателя нямат нищо общо с VW , така че може да са една фирма но имат доста разлика ,все пак едното е чешко а другото германско...
luciuz написа:Nikolai Roev написа:Двигателите може и да са еднакви ама купе, каросерия , окачване, ламарини и тем подобни отделно от двигателя нямат нищо общо с VW , така че може да са една фирма но имат доста разлика ,все пак едното е чешко а другото германско...
Точно обратното - двигатели, платформа, скоростни кутии, навигация и пр. е еднакво. Дори съм изненадан, че XDS ползват и двете vRS (2.0 TFSI и CR170), докато при Голф е само в GTI.
Ако сравняваш с Audi, тогава разликите са повече, докато при VW-Seat-Skoda не са толкова.
Nikolai Roev написа:
Нали и аз това казвам че двигателя го правят VW чети малко
Raikov написа:restless написа:Нали се сещаш че и ел. инсталацията, и ДСГ кутията, и седалките - всичките са 1към1 с използваните от ФолксвагенRaikov написа:Карам служебен супърб 2009 1.8 тси и ........ пълна тоалетна е, не може да се сравни нито със пасат 6, нито със пасат цц.Толко евтина изработка за 60 000 лв и всеки месец съм в сервиза за ел.инсталация, за ремонти и или смяна на нещо по невероятната кутия дсг 7 степенна. Естественно да не забравяме и седалките че си работят когато искат,нз как това бичме ше е по добре от VW
Дали има фв или ауди с 7 СТЕПЕННА КУТИЯ ДСГ,ПОНЕ АЗ НЗ ЗА ТАКОВА НЕЩО. В гаража на службата имаме и Супарб 3.6-260коняи Пасат ЦЦ 3.6-300 коня, подтискащо нали? Седалката на Пасата е космическа сравнение с тази на Шкодето,нямат нищо общо. Карам тая ''С-КЛАСА''(Шкода)
вече към 50 000 км и в сервиза съм ВИП инж. Миков е на линия винаги,случвало ми се е да изгасне и да неще да запали а ''нашия човек'' ми вика- откачете Батерията з 20 мин и кажете дали има промяна,ако не на репатрака.Пасата е друго нещо 1 датчик за абс и............. караш без яд вече 40 000 км, НО ШКОДЕТО Е МН ХУБАВА КОЛА!!!
At the start of 2008, another world first,[6] an additional 70 kg (150 lb) seven-speed DSG transaxle[6] (Volkswagen Group internal code: DQ200, parts code prefix: 0AM)[8][9][10] became available. It differs from the six-speed DSG, in that uses two single-plate dry clutches (of similar diameter).[10] This clutch pack was designed by LuK Clutch Systems, LLC.[11] This seven-speed DSG is used in smaller front-wheel drive cars with smaller displacement engines with lower torque outputs,[6][7][10] such as the latest Volkswagen Golf,[6][10] Volkswagen Polo Mk5,[10] and the new SEAT Ibiza,[7] due to it having a maximum torque handling capacity of 250 N·m (180 lb·ft).[6] It uses considerably less oil than the six-speed DQ250; this new DQ200 uses just 1.7 litres (0.37 imp gal; 0.45 US gal) of transmission fluid.
Какво дали? Дали ФВ купиха Шкода? Купиха ги вервай миmladvampirTDI написа:Дали. Ходи го виж този прехвален Супърб - на две спирки с 5-цата ти е. Аз ходих - и не си купих.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта