на незагряла кола, когато сложа плъзгачите най-вляво за студено всичко си е ок.
но като колата загрее, при същото положение на плъзгачите вкарва леко топло.
що така?



проблем с парното ли е това
както каза колегата при Г3 водата циркулира постоянно през радиаторчето за парното. Регулирането на топло студено става посредством клапа, която се върти в две положения. При едното положение въздуха преминава директно в купето и духа студен въздух, при второто положение въздуха преминава през радиаторчето и се загрява след което влиза в купето. Проблема най - вече е в клапата която преставлява една правоъгълна ламаринка. Самата ламаринка има три отвора(дупки), с диаметър около 2,5 см, които са облепени с слабогумиран дунапрен. С времето дунапрена старее и се къса. При това положение част от студения въздух минава през отворите в клапата и се загрява. Обратната ситуация е през зимата - част от студения въздух влиза директно и вътре духа по хладен въздух. Ако е много студено направо си духа студено. Проблема се решава със сваляне на таблото и то цялото. При Г3 няма друг начин за поправка. След като се свали таблото и се отвори кожуха на радиатора и въздуховодната система има различни варианти. Единият е да занитиш друга ламаринка върху старата - както съм направил и аз. Другият вариант е с пластмасово парче от туба, което се захваща върху старата ламаринка с "свински опашки". Може да си измислиш и друг вариант. Признак за скъсан дунапрен са парчетата които изхвърчат при пускането на вентилатора от розетките, освен ако всичко вече не е издухано и няма какво да хвърка.
за ALIGATORA
при теб освен горното проблема може да е в термостата - ако датчика показва ниска температура. Ако датчика показва че температурата е нормална проблема освен в клапата може да е и в капачката на разширителното казанче. В капачката (която струва около 7 - 8 лева) има клапан, който играе голяма роля за образуване на налягане в охладителнаъа система. Охладителната система при Г3 работи под налягане. Ако капачката не работи, водата не може да циркулира добре и не минава през радиаторчето на парното. Индикация, че капачката не работи може да е постоянното поддържане на висока температура, малко по висока от нормлната.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта