Въпрос за Пасат Б4
Въпрос за Пасат Б4
Обмислям покупката на Пасат б4. Привърженик съм на бензина но също ме интерисуват и дизеловите двигатели. Кой бензинов и кой дизелов двигател ми препоръчвате. Какви са най-честите проблеми по колата?
- mafiota_a4
- Мнения: 674
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:40
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN 09.1998
- Местоположение: Ловеч,жк.Червен бряг
Re: Въпрос за Пасат Б4
Моят е 1.8 ADZ и съм доста доволен.Порови с търсачката.Има доста вече писано
Re: Въпрос за Пасат Б4
Препоръчвам ти АБФ мотора . Лесен и евтин за подръжка . До сега за 3 години съм сменял само консумативи , едно каре , лагер и водна помпа . ( но покраи калпавите маистори и части смених неща който не бяха за смяна )
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: Въпрос за Пасат Б4
sailor написа:Какъв е кода на 1.6 101 к.с. двигателя? Надажден ли е той?
карал съм Г3 с този мотор и не останах доволен от него,особено на климатик и 4-ри човека в колата
аз ти препоръчвам 2Е или AGG
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за Пасат Б4
2 мотора са: АЕК и AFT
Колега, я обясни за какво ще я ползваш тази кола?
Ако ще е само за да си джиткаш из Балчик и да зареждаш ресторантчето в евентуалното ти (дано си го имаш
) семейно хотелче - питания 1.6- 101коня мотор ще те устройва наистина.
Ако ще пътуваш на по-дълги разтояния - забрави за него! Слаб е!
Много по-подходящи са двулитровите 2Е или AGG, ADY.Те, за съжаление, изискват газов инжекцион (както, между впрочем, и питаните от теб 101коньови мотори)
Много добре би се отразил и за дълго и евтино пътуване препоръчания вече ADZ. Моноинжекцийка, забиваш една газова за 300лв и си капитан на бойната фрегата!
Колега, я обясни за какво ще я ползваш тази кола?
Ако ще е само за да си джиткаш из Балчик и да зареждаш ресторантчето в евентуалното ти (дано си го имаш

Ако ще пътуваш на по-дълги разтояния - забрави за него! Слаб е!
Много по-подходящи са двулитровите 2Е или AGG, ADY.Те, за съжаление, изискват газов инжекцион (както, между впрочем, и питаните от теб 101коньови мотори)
Много добре би се отразил и за дълго и евтино пътуване препоръчания вече ADZ. Моноинжекцийка, забиваш една газова за 300лв и си капитан на бойната фрегата!

Re: Въпрос за Пасат Б4
В момента карам Октавия с 1.8 20в двигател и се предполага че на какъвто и друг да се кача с по малко мощност няма да съм доволен. ADZ мотора колко кубика е? Според мен от моноинжекция няма как да очаквам голям вървеж, който не ми е и много нужен но си е друго като тръгнеш да изпреварваш да знаеш че като натиснеш ще минеш.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Пасат Б4
Тук viewtopic.php?f=24&t=152705&hilit=%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B0%D1%82+%D0%913 има мнения за дизеловия мотор.
А тук за бензинови viewtopic.php?f=6&t=1034&start=15&hilit=%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8
Като цяло ще повторя в обобщен вид писаното от колегите за бензиновите варианти монтирани на Б4, до 1996 г.
Миналата година карах основно извнградско един Б4 1.6/101 к.с. около 700-800 км. и определено се поизмъчих.
Има един особен 1.8/75 к.с. с код AAM, който ако не е натоварен с повече от 3-ма души и багаж се държи прилично.
Доста приличен и икономичен вариант е 1.8/90 к.с., т.е. код ABS или ADZ.
Съдейки по горния ти пост колега избора ти отива към 2 литров мотор със 115 к.с. т.е. код 2е или AGG.
А тук за бензинови viewtopic.php?f=6&t=1034&start=15&hilit=%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8
Като цяло ще повторя в обобщен вид писаното от колегите за бензиновите варианти монтирани на Б4, до 1996 г.
Миналата година карах основно извнградско един Б4 1.6/101 к.с. около 700-800 км. и определено се поизмъчих.
Има един особен 1.8/75 к.с. с код AAM, който ако не е натоварен с повече от 3-ма души и багаж се държи прилично.
Доста приличен и икономичен вариант е 1.8/90 к.с., т.е. код ABS или ADZ.
Съдейки по горния ти пост колега избора ти отива към 2 литров мотор със 115 к.с. т.е. код 2е или AGG.
Re: Въпрос за Пасат Б4
Държа на лесната поддръжка най-вече . Какво ще кажете за моделите със "синхро" ако се скапе нещо скъпо ли е ?
- Vladko_1
- Мнения: 227
- Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Въпрос за Пасат Б4
2E е моят, доколкото знам е най-изчистения и е надежден + това за 5 години по двигателя съм му сменил едни гумички на клапаните и гарнитура
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за Пасат Б4
sailor написа:Държа на лесната поддръжка най-вече . Какво ще кажете за моделите със "синхро" ако се скапе нещо скъпо ли е ?
При синхрото поддръжката е малко по-скъпа, както казва един приятел караш една кола поддържаш две

Първо харчи малко повече от автомобил без синхро, по самото "синхро" ако се повреди някой от компонентите (раздатъчна кутия, диф, виско муфа, задното окачване) става тегаво с търсене на части (макар че гледам в Продава има доста синхрота на части). Изпускателната система е различна, имаш два катализатора, две средни гърнета, само задното гърне ми струваше 160 лв. и го имаше само на едно място в София (че даже беше и за Б3 и с малко преправяне стана за Б4

Да не забравя трябва да имаш 5 абсолютно еднакви гуми

Иначе зимата е супер по снега

- djmaster
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпрос за Пасат Б4
колеги мога да кажа че който и да е 1,8 или 2,0 мотор без тия с карбураторса мн добри тези 1,6 са наистина слаби а тези 1,6 с големите коне за мен нямат смисъл даже горят повече от по голяма кубатура с същите коне
- Ivajlo82
- Мнения: 106
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
- Контакти:
Re: Въпрос за Пасат Б4
Колега карам 1,6 101к.с., комби на бензин. С риск много колеги да ме апострофират мой съвет скачай в некое 1,9ТДИ 90к.с. Няма да се занимаваш с газ, метан уран и др.взривоопасни алтернативи. Сега газта е поевтина от дизела, но докога?
- kurortist
- Мнения: 148
- Регистриран на: Вто 17 юни 2008 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Пасат Б4
Ivajlo82 написа: мой съвет скачай в некое 1,9ТДИ 90к.с. Няма да се занимаваш с газ, метан уран и др.взривоопасни алтернативи. Сега газта е поевтина от дизела, но докога?
И аз съм (ЗА) дизела

Re: Въпрос за Пасат Б4
Ivajlo82 написа:Колега карам 1,6 101к.с., комби на бензин. С риск много колеги да ме апострофират мой съвет скачай в некое 1,9ТДИ 90к.с. Няма да се занимаваш с газ, метан уран и др.взривоопасни алтернативи. Сега газта е поевтина от дизела, но докога?
Наистина ли е толкова спънат този мотор все пак е 101 к.с ? Как е поддръжката му? Дизел не съм карал никога, това ще е първата ми лична кола и за това се интерисувам от честите повреди по автомобила.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта