резултат от TDI-Timing (VAG-COM)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

резултат от TDI-Timing (VAG-COM)

Мнениеот achodemo » Чет 15 апр 2010 18:49


Здравейте колеги , кажете моля какво значи следния резултат от TDI-Timing .

"Timing within spec but advance" (значи ли това че е в голямо предварение или няма проблем да се кара)

Разбирам английски , но не съм сигурен дали е това което си мисля!?


Май разбрах ,чичо Гугъл ми преведе точно (Времето в рамките на спецификациите, но предварително)




Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)

Мнениеот airjohn » Чет 15 апр 2010 19:08


Карай си спокойно- лекото предварение е по добре от закъснение.Освен това самата помпа също има авансатор и подбира най добрата центровка.Пише си че е в нормите с леко предварение.


Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Нед 18 апр 2010 12:24


когато е извън спецификацията е не е добре,при теб няма място за притеснение :)


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)

Мнениеот ceci4 » Пон 26 апр 2010 14:20


А ние с прекалено голямото предварение (извън спецификацията) какво трябва да направим? Може ли да се направи "пред блока" и как?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)

Мнениеот milmar » Пон 26 апр 2010 19:01


ceci4 написа:А ние с прекалено голямото предварение (извън спецификацията) какво трябва да направим? Може ли да се направи "пред блока" и как?


Малко трябва да зъвъртиш колелото на помпата по посоката на въртене на ремъка , като освободиш трите болта разбира се :) , после пак гледаш .

ПП Аз бих си белязал началното положение , защото след корекцията ако не запали , няма нищо да видиш на VAG COM a .


Потребителски аватар
mr.TDI
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)

Мнениеот mr.TDI » Вто 27 апр 2010 9:36


Цецко, разбира се, че може пред блока, ама зависи пред кой блок :lol:
Играчка е малко, но не е трудно, ако има проблем, знаеш на кого да звъннеш :beer


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)

Мнениеот ceci4 » Вто 11 май 2010 9:28


milmar написа:
ceci4 написа:А ние с прекалено голямото предварение (извън спецификацията) какво трябва да направим? Може ли да се направи "пред блока" и как?


Малко трябва да зъвъртиш колелото на помпата по посоката на въртене на ремъка , като освободиш трите болта разбира се :) , после пак гледаш .

ПП Аз бих си белязал началното положение , защото след корекцията ако не запали , няма нищо да видиш на VAG COM a .


Точно така направих, белязах първо положението на помпата, свалих капака на ангренажа, разхлабих трите болта на помпата и я завъртях към радиатора. Не само, че запали, но и "това нещо" го няма вече 8)

Код: Избери всички

00550 - Start of Injection Regulation
        17-10 - Control Difference - Intermittent


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)

Мнениеот milmar » Вто 11 май 2010 10:44


ceci4 написа:
milmar написа:
ceci4 написа:А ние с прекалено голямото предварение (извън спецификацията) какво трябва да направим? Може ли да се направи "пред блока" и как?


Малко трябва да зъвъртиш колелото на помпата по посоката на въртене на ремъка , като освободиш трите болта разбира се :) , после пак гледаш .

ПП Аз бих си белязал началното положение , защото след корекцията ако не запали , няма нищо да видиш на VAG COM a .


Точно така направих, белязах първо положението на помпата, свалих капака на ангренажа, разхлабих трите болта на помпата и я завъртях към радиатора. Не само, че запали, но и "това нещо" го няма вече 8)

Код: Избери всички

00550 - Start of Injection Regulation
        17-10 - Control Difference - Intermittent


При теб не е ли раздвижно зъбчатото колело , на три болта със шлици ? Другия вариант (както е при моя 1Z мотор) разхлабва се крепежа на помпата и се завърта цялата . Правил съм го пред блока и отнема половин час .


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)

Мнениеот ceci4 » Вто 11 май 2010 20:23


milmar написа:При теб не е ли раздвижно зъбчатото колело , на три болта със шлици ? Другия вариант (както е при моя 1Z мотор) разхлабва се крепежа на помпата и се завърта цялата . Правил съм го пред блока и отнема половин час .


Ами нали и аз това направих - завъртях цялата помпа. Мисля, че помпите ни са много подобни



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MyLens, tyhrh и 71 госта