Здравейте колеги , кажете моля какво значи следния резултат от TDI-Timing .
"Timing within spec but advance" (значи ли това че е в голямо предварение или няма проблем да се кара)
Разбирам английски , но не съм сигурен дали е това което си мисля!?
Май разбрах ,чичо Гугъл ми преведе точно (Времето в рамките на спецификациите, но предварително)



резултат от TDI-Timing (VAG-COM)
- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)
Карай си спокойно- лекото предварение е по добре от закъснение.Освен това самата помпа също има авансатор и подбира най добрата центровка.Пише си че е в нормите с леко предварение.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)
когато е извън спецификацията е не е добре,при теб няма място за притеснение 

- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)
А ние с прекалено голямото предварение (извън спецификацията) какво трябва да направим? Може ли да се направи "пред блока" и как?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)
ceci4 написа:А ние с прекалено голямото предварение (извън спецификацията) какво трябва да направим? Може ли да се направи "пред блока" и как?
Малко трябва да зъвъртиш колелото на помпата по посоката на въртене на ремъка , като освободиш трите болта разбира се

ПП Аз бих си белязал началното положение , защото след корекцията ако не запали , няма нищо да видиш на VAG COM a .
- mr.TDI
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 03 мар 2008 22:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)
Цецко, разбира се, че може пред блока, ама зависи пред кой блок
Играчка е малко, но не е трудно, ако има проблем, знаеш на кого да звъннеш

Играчка е малко, но не е трудно, ако има проблем, знаеш на кого да звъннеш

- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)
milmar написа:ceci4 написа:А ние с прекалено голямото предварение (извън спецификацията) какво трябва да направим? Може ли да се направи "пред блока" и как?
Малко трябва да зъвъртиш колелото на помпата по посоката на въртене на ремъка , като освободиш трите болта разбира се, после пак гледаш .
ПП Аз бих си белязал началното положение , защото след корекцията ако не запали , няма нищо да видиш на VAG COM a .
Точно така направих, белязах първо положението на помпата, свалих капака на ангренажа, разхлабих трите болта на помпата и я завъртях към радиатора. Не само, че запали, но и "това нещо" го няма вече

Код: Избери всички
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)
ceci4 написа:milmar написа:ceci4 написа:А ние с прекалено голямото предварение (извън спецификацията) какво трябва да направим? Може ли да се направи "пред блока" и как?
Малко трябва да зъвъртиш колелото на помпата по посоката на въртене на ремъка , като освободиш трите болта разбира се, после пак гледаш .
ПП Аз бих си белязал началното положение , защото след корекцията ако не запали , няма нищо да видиш на VAG COM a .
Точно така направих, белязах първо положението на помпата, свалих капака на ангренажа, разхлабих трите болта на помпата и я завъртях към радиатора. Не само, че запали, но и "това нещо" го няма вече![]()
Код: Избери всички
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
При теб не е ли раздвижно зъбчатото колело , на три болта със шлици ? Другия вариант (както е при моя 1Z мотор) разхлабва се крепежа на помпата и се завърта цялата . Правил съм го пред блока и отнема половин час .
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: резултат от TDI-Timing (VAG-COM)
milmar написа:При теб не е ли раздвижно зъбчатото колело , на три болта със шлици ? Другия вариант (както е при моя 1Z мотор) разхлабва се крепежа на помпата и се завърта цялата . Правил съм го пред блока и отнема половин час .
Ами нали и аз това направих - завъртях цялата помпа. Мисля, че помпите ни са много подобни
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта