Въпрос за Пасат Б4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот my heart iS iCe » Вто 11 май 2010 20:56


kurortist написа:
Ivajlo82 написа: мой съвет скачай в некое 1,9ТДИ 90к.с. Няма да се занимаваш с газ, метан уран и др.взривоопасни алтернативи. Сега газта е поевтина от дизела, но докога?

И аз съм (ЗА) дизела :да:

Икономия викаш а !? На 2,30лв/литър голяма икономия ще види човека! Пък за вървеж да не говорим. Няма кой да те изпревари поради простата причина че зад теб никой не вижда пътя!
По-добре колегата да си вземе един 2.0 АGG да си му сложи газова и да си джитка. Газта винаги е била евтина! И ще бъде.. Вярно че след 2 години колата ще я смениш но за сметка на това ще си я караш евтино!




Потребителски аватар
zooz
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: велинград

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот zooz » Вто 11 май 2010 21:07


здравеите колеги аз карам 1,6 101 коня много доволно страхотна кола си е на газ съм малко ми харчи а мотора е страхотен по барз е от 1,8 ми имах джа пасата 1,8 и ги знам а не сам привърженик на нафтовите печки


Потребителски аватар
Layman
Мнения: 148
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търново

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот Layman » Вто 11 май 2010 21:27


Колега, най-добе е сам за себе си да си изясниш какви са ти преоритетите и с кои от тях можеш да направиш компромис.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот Гергин » Вто 11 май 2010 22:23


Тая тема за мен е чудо, че не е заключена :shock Незнам да има друга по разисквана тема в подфорума. :lol: Явно стават чудеса и без да е коледа. :lol: :lol:
Иначе аз съм със същия мотор за който се интересуваш 101к.с. на газ, комби.
Първо за кола над 10г., неясни километри и оставащ живот подръжка е много относително за мен. Защото трябва да се стигне до там да я подържаш.
Тоя бил слаб мотор, тоя бил скъп за подръжка, и т.н... ОК, но то на лада са и най евтини частите.
За мен е важно кой е бил предишният собственик и естествено да се погледне преди покупка от човек, монтьор. Успоредно на увеличаване на годината на производство, расте и цената на частите за автомобила. Така, че подръжка и прочее в случея е малко, относително за мен. Търси гледана кола, мераклийска както се вика. Мани тея, слаба, силна и незнам какво.
Моята си я карам над три години, с обикновена газова и на дълго и на късо. Ми кола като кола. Тъста има Б3 с АБС мотор на газ и уж по евтино, по запазена, от приятел, ми да не казвам за 3г. какво ли не и се случи и смени. А сега кажи подръжката каква е за АВS мотор ???? Това са ми личните наблюдения, карам и двете коли, пред очите са ми всеки ден.


Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот Ivajlo82 » Сря 12 май 2010 6:21


kurortist написа:Наистина ли е толкова спънат този мотор все пак е 101 к.с ? Как е поддръжката му? Дизел не съм карал никога, това ще е първата ми лична кола и за това се интерисувам от честите повреди по автомобила.

Ако преди това си карал жигула или москвич вървежа е супер. Иначе оплаквания относно мотора нямам.Колата е внос от Италия уж със сервизна книжка. До момента за около 4г. са сменени водна помпа/45лв. 40лв.труд/ и термостат/60лв.-орг./, ламбда сонда/180лв.италианска/, бобина/110лв./, маншон на каре/21лв./, две лагера/2*20лв./ на задните главини.
На мен лично не ми харесва 1,6 мотора за градско - разхода му като на 2.0 мотор, а вървежа идва към 3000 оборота.
Ако имаш възможност пробвай и от двата вида двигатели /дизелов и бензинов/ в града и извън него и сам ще си решиш кое ти по-допада. А вече след това с некой майстор ще направиш оглед на колата преди покупката и.


Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот Ivajlo82 » Сря 12 май 2010 6:34


Ice Heart написа:
Икономия викаш а !? На 2,30лв/литър голяма икономия ще види човека! Пък за вървеж да не говорим. Няма кой да те изпревари поради простата причина че зад теб никой не вижда пътя!
По-добре колегата да си вземе един 2.0 АGG да си му сложи газова и да си джитка. Газта винаги е била евтина! И ще бъде.. Вярно че след 2 години колата ще я смениш но за сметка на това ще си я караш евтино!

По принцип мразя да влизам в полемики, но принципите са, за да се нарушават :D Като сложи газова започва с компромисите. 1.намалено багажно пространство, 2.Кабели,ламбда сонда и гърнета. 3.Бая колици с газови и метанови уредби изгоряха по родните пътища.
А относно вървежа това е несериозно, което твърдиш и няма да го коментирам. Икономията е тази, че разхода на дизел от 4,4л/100км извънградско и 6,1л/100км в града не правиш компромисите посоче по-горе от мен.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот Dpop » Сря 12 май 2010 14:42


Съвет нямам намерение да давам, защото парите и избора са лични.
Аз карам комби с мотор ABS на газ от 10 години и съм много доволен от леката поддръжка и прилично нисък разход - има поне две теми в които е писано. Вярно смених много неща, но това си е автомобил от 1994 г. и на около 300 000 и по-голяма част от живота му каран макар и внимателно в България. Елементите на изпускателната уредба съм сменял само веднъж(с изключение на меката връзка, но просто защото тази от първата смана не беше с качествена оплетка), като крайното "гърне" можеше спокойно да изкара още поне 1-2 г, но бях взел ново и ми се искаше да го сменя.
Само ще отбележа, че миналата неделя изминах на извънградско разстояние от около 480 км. с 41 л. газ , като имаше още един човек и багаж ок 30 кг., като на места съм карал със скорост която не искам да коментирам тук, е където съм могъл съм пускал и по инерция и спазвах ограниченията в населените места. :wink: Може всеки лесно да изчисли в пари как стоят нещата спрямо бензин и нафта.
Мястото за багаж можеш да го запазиш като се монтира тороидална бутилка, това е всеизвестно. Е ако решиш да си носиш резерва гума наистина се губи част от това пространство, но пък тя обикновенно е тип патерица, така че компромиса е приемлив.
Нямам загуби на масло откакто ми беше ревизирана главата и сменени гумичките на клапаните. Карам ок 12 000 км. между смяна на масло и филтър.
В купето не ми мирише на газ, а ако ми замирише търся причината и ако не мога да установя съм отивал в сервиз докато се установи и отстрани(за тези 10 години причина само на 2 пъти за това е било стареенето и леките микропукнатини по маркуча между изпарителя и моното, сменян 2 пъти за цена от по 1 лв.). Нито една година не съм пропуснал технически преглед на АГУ-то си и имам съответните печати в сервизната книжка, стикери на бутилката и фактури с касови бележки за това. Така, че понятия като палене и избухване могат да се минимизират до минимум и на мен не са се случвали.
Другото е безотговорност, немърливост и непредпазливост по отношение на поддръжката и шофирането.

ОФФ. Вярно тази тема придоби неочаквано развитие.

Както много правилно писа и колега по-горе въпроса е намериш добре гледана и пазена кола.


Потребителски аватар
Profesionalista
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот Profesionalista » Сря 12 май 2010 22:03


Пасат Б4 TDI 110k AFN това истината с 1 зареждане 1300км градско и върви повече от бензиновите :banana


Потребителски аватар
Johnny_Brawo
Мнения: 185
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:54
Автомобил: VW Passat
Двигател: BWA
Местоположение: София-Стара Загора

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот Johnny_Brawo » Чет 13 май 2010 11:18


Относно 1.6, 101 коня... Градско ( имам предвид Софийско ) ми дава 10-11/100 , извънградско ( без да я гониш ) около 8.5 - 9/100 ГАЗ !!!. Бензина е алтернативното гориво за мен. Въпрос на центровка ( според мен ) е колата ти да излита с газта, така както да я караш на бензин. Аз лично съм си доволен от машинката. Вярно ,че за да почувстваш същината трябва да я вдигнеш да кажем до 3500 оборота, но пък аз не съм фен на високите скорости и ми е гот. Градско - на тоя тонаж, с тия коне - няма грешка ! :)


Потребителски аватар
Nikolai Roev
Мнения: 124
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот Nikolai Roev » Чет 13 май 2010 12:11


Аз ти препоръчвам това:[/url] viewtopic.php?f=44&t=201338
и да не земеш мойта земи си с такъф двигател...


mawerick
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 14 май 2010 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот mawerick » Пет 14 май 2010 10:25


Здравейте,

И аз съм си харесал един пасат б4, 1.6 - 101 коня. Почти нищо не знам за тия коли и ми е нужна информация. Доколкото разбрах, за вървежа на мотора не сте доволни. Карал съм Rover, 1.4 - 103 коня. Такъв тип кола се кара на високи обороти и варви доста прилично за 1.4, над 4000 оборота :) Ако и пасата е по-същия начин... значи ме устройва :)

Мотора двувалка ли е? Каква газова уредба е препоръчително да се сложи, с/без газов инжекцион?
Колко приблизително тежи купето на седан варианта?


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот napster » Пет 14 май 2010 19:15


Profesionalista написа:Пасат Б4 TDI 110k AFN това истината с 1 зареждане 1300км градско и върви повече от бензиновите :banana


Тука изобщо не си прав незнам правил ли си сверка точно на 1.9ТДИ АФН и бензинова. Аз съм правил АФН комби с АГГ синхро на газ и АГГ-то имаше преднина от 1 калник ;) пак казвам на ГАЗ и как да няма да мине 1300км като резервоара събира 105 литра (лично наблюдение на OMW в Австрия)


Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот Ivajlo82 » Нед 16 май 2010 20:54


Nikolai Roev написа:Здравейте,

И аз съм си харесал един пасат б4, 1.6 - 101 коня. Почти нищо не знам за тия коли и ми е нужна информация. Доколкото разбрах, за вървежа на мотора не сте доволни. Карал съм Rover, 1.4 - 103 коня. Такъв тип кола се кара на високи обороти и варви доста прилично за 1.4, над 4000 оборота Ако и пасата е по-същия начин... значи ме устройва

Мотора двувалка ли е? Каква газова уредба е препоръчително да се сложи, с/без газов инжекцион?
Колко приблизително тежи купето на седан варианта?

Колега доколкото знам 1,6 101к.с. с кодове на мотора АЕК или АFT не са двувалка, а само пълна инжекция, което предполага, че разумния вариант за газова е когато тя е с газов инжекцион. А относно сравнението м/у 101к.с. при пасат и останалите модели коли е много относително.


Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот Ivajlo82 » Нед 16 май 2010 21:10


А относно теглото в сервизната книжка пише за седан 1220кг., а за комби 1245кг., но при мен по талон за комбито -1320кг. Дано някой колега ти даде по-точен отговор.


Потребителски аватар
Profesionalista
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Пасат Б4

Мнениеот Profesionalista » Пон 17 май 2010 16:35


napster написа:
Profesionalista написа:Пасат Б4 TDI 110k AFN това истината с 1 зареждане 1300км градско и върви повече от бензиновите :banana


Тука изобщо не си прав незнам правил ли си сверка точно на 1.9ТДИ АФН и бензинова. Аз съм правил АФН комби с АГГ синхро на газ и АГГ-то имаше преднина от 1 калник ;) пак казвам на ГАЗ и как да няма да мине 1300км като резервоара събира 105 литра (лично наблюдение на OMW в Австрия)

105 литра :horror:
не съм съгласен че бензиновия ще върви повече освен колата или шофьора да са имали проблем нещо :lol: и нищо не каза за разхода на така вървежния на газ пасат :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта