1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Мнениеот policevidin » Вто 11 май 2010 10:18


Колеги, днес пробвахме пасатора на брат ми Б4 1.9 1З 95г. и от цялата гама тестове ми направи впечетление това:
На следният ред "Група 13" защо няма 4-ти цилиндър?
Изображение

И може ли нямой да разчете правелно данните и да ми каже дали всички показатели са коректни??????
Изображение

Изображение
Благодаря.

Последна промяна от policevidin на Съб 29 май 2010 12:45, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диселови а-били.

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Вто 11 май 2010 11:45


нормално е за 4ти цилиндър да няма данни, няма страшно

предполагам не може никой да ти каже дали са коректни тези показатели, повечето нито са важни нито се показват така

записва се лог фаил докато колата се натоварва продължително време на висока предавка, а не се правят шотове с неизвестен характер :)

поздрави


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диселови а-били.

Мнениеот policevidin » Сря 12 май 2010 11:12


Kung_Fu_Panda написа:нормално е за 4ти цилиндър да няма данни, няма страшно

предполагам не може никой да ти каже дали са коректни тези показатели, повечето нито са важни нито се показват така

записва се лог фаил докато колата се натоварва продължително време на висока предавка, а не се правят шотове с неизвестен характер :)

поздрави

ОК колега но ще ти пратя Логовете след няколко деня че кабела нещо се е*ава и го пратиш на ремонт death .
Ако ти е удобно да ми кажеш какво да ти пратя по точно ще съм благодарен , че те първа започвам да се занимавам с "лична" диагнослтика на автомобили.


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Сря 12 май 2010 12:33


11 канал , 4та скорост, пълна газ от 1500-3500 оборота, важно е педала на газта да е натиснат докрай
3 канал, същото
проверете и центровката

какво и е на колата?

поздрави


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот policevidin » Сря 12 май 2010 22:16


Kung_Fu_Panda написа:11 канал , 4та скорост, пълна газ от 1500-3500 оборота, важно е педала на газта да е натиснат докрай
3 канал, същото
проверете и центровката

какво и е на колата?

поздрави

Проблемът е масовият за модела:
Стигне ли 3000об. двигателя забива и губи мощност. Има много изписано.


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот nasttii » Сря 12 май 2010 23:46


дай лог какъв е тоя масов проблем тука да не сме гадатели пък щом казваш,че е масов проблем значи си чел какви са проблемите и симптомите тогава деиствай


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот gogovaseev » Чет 13 май 2010 6:42


nasttii написа:дай лог какъв е тоя масов проблем тука да не сме гадатели пък щом казваш,че е масов проблем значи си чел какви са проблемите и симптомите тогава деиствай

:да:


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Чет 13 май 2010 8:44


ако си върви прилично преди да забие направо му купивай н75 клапан


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот policevidin » Чет 13 май 2010 8:58


Kung_Fu_Panda написа:ако си върви прилично преди да забие направо му купивай н75 клапан

Точно така право до тези 3000 оборота (130км/ч) си набира добре но стигне ли тях умира и изкарва ето тази грешка. 00575 - Intake Manifold Pressure.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот tdi fen » Чет 13 май 2010 9:08


Kung_Fu_Panda написа:ако си върви прилично преди да забие направо му купивай н75 клапан

:да:
огледай и всички мъркучета излизащи от клапана,при мен същото се получаваше от пробито мъркуче


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот nasttii » Чет 13 май 2010 11:04


Kung_Fu_Panda написа:ако си върви прилично преди да забие направо му купивай н75 клапан

и как реши,че е точно н75 щом забива без да е правено диагностика само това не разбрах


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот nasko1978 » Чет 13 май 2010 11:21


nasttii написа:
Kung_Fu_Panda написа:ако си върви прилично преди да забие направо му купивай н75 клапан

и как реши,че е точно н75 щом забива без да е правено диагностика само това не разбрах


Много хора си мислят,че основното нещо по колата е този клапан Н75 и като го сменят се оправя.Да ама не!


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Чет 13 май 2010 12:17


nasttii написа:
Kung_Fu_Panda написа:ако си върви прилично преди да забие направо му купивай н75 клапан

и как реши,че е точно н75 щом забива без да е правено диагностика само това не разбрах


фърлям на бобец

щом си върви колата и не пуши, значи пренадува а няма скъсан маркуч, понеже е 1з няма променлива геометрия няма как да му заседнат перата на отворено, и ако човека е достатъчно кадърен да си огледа маркучите, то друго не остава освен скапания клапан

разбира се има и частни случаи, но те са прекалено малко и шанса клони към 0.много нули
вие пък се опик@хте с тоя ваг ком
много от нещата могат да се проверят и установят без ваг-ком, те 94та всичките собственици на голфове се с ваг-ком са си тествали колите, само дето не ми е ясно къв ще да е бил тоя лаптоп


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот policevidin » Чет 13 май 2010 14:59


Пичове не се караите бре. Нека стигнеме до края на проблема ако става на въпрос и аз не съм много ЗА ваг ком понеже до сега с нищо не ми е помогнал е може и да е полезен но на някоя по-нова кола дето може да си изпее болката. Маркучине според мен са здрави (поне като надуя с уста и си държи налягането) но този клапън 75 някъкси не ми харесва как цъка постоянно на кратки интервали (докато колата е на място) Щом тои се грижи за това да не пренадува турбото на място според мен не трябва да работи, понеже с 800оборота на двиг. едвали турбото прави чак такова нялягане че да треа разтоварване. :banghead: незнам.


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот nasttii » Чет 13 май 2010 15:17


споко ние не се караме просто коментираме а относно клапана щом имаш съмнение пробвай с друг



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala, devildriver и 51 госта