jerrry написа:Не ми се е налагало да доливам масло (за разлика от антифриза например).Сипвам до максимума на защрихиваната част а при следваща смяна нивото е около половината на защрихованата част
и смятам това за нормално.Не знам колко милилитра е разхода ,не съм го измервал.Чудно ми е все пак за какви литри разход говорите,пък и производителя си го е написал,имайки предвид че моя мотор не е първа младост (само той си знае километрите)-в какво състояние трябва да е този мотор който изгаря 1л./1000км.
п.с. а пък една моя позната с чистак новичка шкода октавия долива повече от една туба 4л.между смените,отишла в официалния сервиз и там и казали че това е нормално![]()
Абе колега ти май изобщо не четеш какво ти е написал колегата joker.1 литър масло на 1000 километра може да ти изгори при екстремни натоварвания.Дай ми я на мен твоята кола да и насуча 1000 километра паък да видим дали няма да изгори 1 литър на 1000 километра.Вкарвай я яко в червенкото пък чакай,че няма да ти пипа маслото.Нищо лично спрямо теб но колегата joker страшно прав.Доста пъти съм се убейдавал в това.Хаиде със зраве
и смятам това за нормално.Не знам колко милилитра е разхода ,не съм го измервал.Чудно ми е все пак за какви литри разход говорите,пък и производителя си го е написал,имайки предвид че моя мотор не е първа младост (само той си знае километрите)-в какво състояние трябва да е този мотор който изгаря 1л./1000км.

