
Passat G60-Turbo conversion
- iv0_bs90
- Мнения: 169
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 21:16
- Автомобил: VW Golf Mk3
- Двигател: AAA
- Местоположение: Бургас/София
Re: Passat G60-Turbo conversion
много се радвам че в Бургас се праят такива бегачки, дано да я видя в действие някой ден.... успех 

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgarian
Re: Passat G60-Turbo conversion
супер е пасата колега успех с проекта и дано този път всичко да е наред с турбото
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Passat G60-Turbo conversion
Абе ще запали няма къде да ходи. Айде чакаме резултатите
и незабравай клип, че иначе 


Re: Passat G60-Turbo conversion
Запали ,но не работи както трябва дави се и неможе да се изфорсира както трябва,давам газ и направо спира,на 1-2-ра забива муцуната и спира,даже се задави и угасна,ще пробвам да намаля бенз регулатора на 3бара,сега е на почти 4....!
Тази турбина по-трудно се развърта от предната по-голяма е,с предната на едно място правише 0,5 с тази неможе,и от там сега май се бъркат нещата,ще опитам с бенз регулатора ако не утре отивам за настройка нз нз.....
http://www.youtube.com/watch?v=7ualkdOX9Tk -
:D:D
Тази турбина по-трудно се развърта от предната по-голяма е,с предната на едно място правише 0,5 с тази неможе,и от там сега май се бъркат нещата,ще опитам с бенз регулатора ако не утре отивам за настройка нз нз.....
http://www.youtube.com/watch?v=7ualkdOX9Tk -

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
А тоя бенз регулатор с каква цел е? Има ли смисъл от него? Щото според мен няма
Re: Passat G60-Turbo conversion
намалих регулатора ,никакъв ефект пак задържа оборотите и тръгва да угасва при пълна газ на свободна скорост
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Виж дали си закачил всичко .. я ТПСи я някой вакумен маркуч..
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Дросела не е с TPS!!! Не се вкарвай в такива филми. Перките въртят ли се нормално? Да не играе "тапа" тая турбина?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Дросела Е с TPS (throttle position sensor) или ключета както искаш така им викай
Просто не е потенциометричен. При Г60 това е full throttle switch и чак тогава пуска бууст картата и прави корекцията по мап и обороти.. или греша?
Ако имаш блоуоф няма да можеш да си направиш колата на смеси. Или поне не докато не му кажеш, че в налягане трябва да ти пуска масата. Което може да се направи значително по-лесно с един ценеров диод или с един мап сензор като му кажеш, че като мине (примерно при 200кпа) 2,7 волта да пуска масата на ключето.. и всичко е наред с блоуофа тогава. Мога да дам и схема (благодаря на zmej за което). Дори е с потенциометърче

Ако имаш блоуоф няма да можеш да си направиш колата на смеси. Или поне не докато не му кажеш, че в налягане трябва да ти пуска масата. Което може да се направи значително по-лесно с един ценеров диод или с един мап сензор като му кажеш, че като мине (примерно при 200кпа) 2,7 волта да пуска масата на ключето.. и всичко е наред с блоуофа тогава. Мога да дам и схема (благодаря на zmej за което). Дори е с потенциометърче

- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
За тоя тип дросели се използва понятието WOT-Switch (Wide Opened Trottle-Switch). А за използването на разтоварващия клапан мога доста да поспоря, тъй като когато не е натиснат ключа за положение на максимално отворен дросел сместа се държи в оптимално съотношение, а чак когато се натисне ще има обогатяване на сместа спрямо съответното налягане, което да доведе до най-добро ускорение.
А тоя филм с мап-сензорите... има и много по-прост начин със замяна на ключа с пресостат, ама защо да е просто като може и да е сложно???
А тоя филм с мап-сензорите... има и много по-прост начин със замяна на ключа с пресостат, ама защо да е просто като може и да е сложно???
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Между другото ключа се натиска когато дросела е затворен, а когато богатее сместа няма да доведе до най-добро ускорение, а точно обратното. Най-добро ускорение и най-много мощност ще имаш при бедна смес, но е и най-опасно. Примерно аз имам 70 коня на колелата при 10.05 смес и 95 коня при 11,2 смес, а при 14-ска смес ще имам 120 коня на колелата примерно, но нямам няколко двигателя да си експериментирам.
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Между другото - ключовете са 2 - един за напълно затворен и един за напълно отворен дросел. А за това при какви смеси какво получаваме - знам че си любител на книжките, сам си го казвал, та... прочети какво получаваме при 14.5 и при 11.5.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Аз знам какво при кое пише
и знам как трябва да се направи също така.. виж на какви смеси и защо се карат колите с принудително пълнене и на какви се карат атмосферните. Я сега разгледай при 14,7 турбо кола колко коня вади и при 11 колко вади. Аз мога да ти кажа.. АГУ на 14-ски вади 150 коня.. на 11 и малко вади 140.
П.П. карай си колата на 14-ски смеси аз ще си я карам на 11-ски
Или с две думи.. половин дросел.. имаш налягане.. затворен блоуоф.. беднее зверски..

П.П. карай си колата на 14-ски смеси аз ще си я карам на 11-ски
От твойта тема в polog40 форума написа:But you might also need to use that bit of the map when you're not on full-throttle, when the additional full-throttle fuelling will not be applied, so under partial throttle you end up being too lean!
Или с две думи.. половин дросел.. имаш налягане.. затворен блоуоф.. беднее зверски..
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Не знам на теб кво ти беднее, ама явно много се отклоняваш от темата, щото проблема всъщност е, че колата работи на прекалено богата смес. Ай сега кажи пак, че е от разтоварващия клапан.
Тия извадки, дето ми ги вадиш от английските форуми извън контекста могат да се разбират по 100 начина, а точно в тоя случай тва не означава, че някой ще си потроши колата.
А за тва кой на кви смеси кара - аз със сигурност съм намерил начин да ги коригирам адекватно, и то доста преди теб.
А за тия стада от коне дето разправяш - така и не можах да разбера колко пряк показател са те за ускорението.
Чакам колегата да каже проверил ли е нещата, които снощи коментирахме.
Тия извадки, дето ми ги вадиш от английските форуми извън контекста могат да се разбират по 100 начина, а точно в тоя случай тва не означава, че някой ще си потроши колата.
А за тва кой на кви смеси кара - аз със сигурност съм намерил начин да ги коригирам адекватно, и то доста преди теб.
А за тия стада от коне дето разправяш - така и не можах да разбера колко пряк показател са те за ускорението.
Чакам колегата да каже проверил ли е нещата, които снощи коментирахме.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта