Passat G60-Turbo conversion

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
iv0_bs90
Мнения: 169
Регистриран на: Съб 09 май 2009 21:16
Автомобил: VW Golf Mk3
Двигател: AAA
Местоположение: Бургас/София

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот iv0_bs90 » Чет 13 май 2010 23:50


много се радвам че в Бургас се праят такива бегачки, дано да я видя в действие някой ден.... успех :да:




kolev.golf
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgarian

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот kolev.golf » Нед 16 май 2010 19:18


супер е пасата колега успех с проекта и дано този път всичко да е наред с турбото


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Пон 17 май 2010 17:50


Изображение
Изображение
Изображение

Днес оправиха даунпайпа,затегнахме всичко утре стискайте палци да успеем да я запалим!Смятам че този маркуч ще стигне за мазането :D


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот ioshi_s_golf » Пон 17 май 2010 21:53


Абе ще запали няма къде да ходи. Айде чакаме резултатите :) и незабравай клип, че иначе :director


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Вто 18 май 2010 17:07


Запали ,но не работи както трябва дави се и неможе да се изфорсира както трябва,давам газ и направо спира,на 1-2-ра забива муцуната и спира,даже се задави и угасна,ще пробвам да намаля бенз регулатора на 3бара,сега е на почти 4....!
Тази турбина по-трудно се развърта от предната по-голяма е,с предната на едно място правише 0,5 с тази неможе,и от там сега май се бъркат нещата,ще опитам с бенз регулатора ако не утре отивам за настройка нз нз.....


http://www.youtube.com/watch?v=7ualkdOX9Tk - :D:D:D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Вто 18 май 2010 17:25


А тоя бенз регулатор с каква цел е? Има ли смисъл от него? Щото според мен няма


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Вто 18 май 2010 18:19


намалих регулатора ,никакъв ефект пак задържа оборотите и тръгва да угасва при пълна газ на свободна скорост


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Вто 18 май 2010 22:54


Виж дали си закачил всичко .. я ТПСи я някой вакумен маркуч..


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот doc_j » Сря 19 май 2010 9:54


Дросела не е с TPS!!! Не се вкарвай в такива филми. Перките въртят ли се нормално? Да не играе "тапа" тая турбина?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Сря 19 май 2010 9:59


Дросела Е с TPS (throttle position sensor) или ключета както искаш така им викай :) Просто не е потенциометричен. При Г60 това е full throttle switch и чак тогава пуска бууст картата и прави корекцията по мап и обороти.. или греша?
Ако имаш блоуоф няма да можеш да си направиш колата на смеси. Или поне не докато не му кажеш, че в налягане трябва да ти пуска масата. Което може да се направи значително по-лесно с един ценеров диод или с един мап сензор като му кажеш, че като мине (примерно при 200кпа) 2,7 волта да пуска масата на ключето.. и всичко е наред с блоуофа тогава. Мога да дам и схема (благодаря на zmej за което). Дори е с потенциометърче mhihi


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот doc_j » Сря 19 май 2010 13:38


За тоя тип дросели се използва понятието WOT-Switch (Wide Opened Trottle-Switch). А за използването на разтоварващия клапан мога доста да поспоря, тъй като когато не е натиснат ключа за положение на максимално отворен дросел сместа се държи в оптимално съотношение, а чак когато се натисне ще има обогатяване на сместа спрямо съответното налягане, което да доведе до най-добро ускорение.

А тоя филм с мап-сензорите... има и много по-прост начин със замяна на ключа с пресостат, ама защо да е просто като може и да е сложно???


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Сря 19 май 2010 14:27


Между другото ключа се натиска когато дросела е затворен, а когато богатее сместа няма да доведе до най-добро ускорение, а точно обратното. Най-добро ускорение и най-много мощност ще имаш при бедна смес, но е и най-опасно. Примерно аз имам 70 коня на колелата при 10.05 смес и 95 коня при 11,2 смес, а при 14-ска смес ще имам 120 коня на колелата примерно, но нямам няколко двигателя да си експериментирам.


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот doc_j » Сря 19 май 2010 15:22


Между другото - ключовете са 2 - един за напълно затворен и един за напълно отворен дросел. А за това при какви смеси какво получаваме - знам че си любител на книжките, сам си го казвал, та... прочети какво получаваме при 14.5 и при 11.5.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Сря 19 май 2010 16:06


Аз знам какво при кое пише :) и знам как трябва да се направи също така.. виж на какви смеси и защо се карат колите с принудително пълнене и на какви се карат атмосферните. Я сега разгледай при 14,7 турбо кола колко коня вади и при 11 колко вади. Аз мога да ти кажа.. АГУ на 14-ски вади 150 коня.. на 11 и малко вади 140.


П.П. карай си колата на 14-ски смеси аз ще си я карам на 11-ски

От твойта тема в polog40 форума написа:But you might also need to use that bit of the map when you're not on full-throttle, when the additional full-throttle fuelling will not be applied, so under partial throttle you end up being too lean!


Или с две думи.. половин дросел.. имаш налягане.. затворен блоуоф.. беднее зверски..


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот doc_j » Чет 20 май 2010 7:11


Не знам на теб кво ти беднее, ама явно много се отклоняваш от темата, щото проблема всъщност е, че колата работи на прекалено богата смес. Ай сега кажи пак, че е от разтоварващия клапан.

Тия извадки, дето ми ги вадиш от английските форуми извън контекста могат да се разбират по 100 начина, а точно в тоя случай тва не означава, че някой ще си потроши колата.

А за тва кой на кви смеси кара - аз със сигурност съм намерил начин да ги коригирам адекватно, и то доста преди теб.

А за тия стада от коне дето разправяш - така и не можах да разбера колко пряк показател са те за ускорението.

Чакам колегата да каже проверил ли е нещата, които снощи коментирахме.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта