Въпрос за спортни филтри на K&N

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Kuncavia » Вто 18 май 2010 17:08


Понеже нямам пари в момента за конусен а в събота ще сменям маслото и филтъра, при панелния има ли значителна разлика от обикновенния или за сега да си карам с ефтинджоса?




Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот ChronoS » Вто 18 май 2010 22:26


Аз карам с панелен K&N ,няма кой знае каква разлика :wink: Не си струва според мен :)


Потребителски аватар
Nikolai Roev
Мнения: 124
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Nikolai Roev » Сря 19 май 2010 6:12


ChronoS написа:Аз карам с панелен K&N ,няма кой знае каква разлика :wink: Не си струва според мен :)


Дали ще е панел или конус то разлика няма...


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Kozunak » Чет 20 май 2010 20:18


Nikolai Roev написа:
ChronoS написа:Аз карам с панелен K&N ,няма кой знае каква разлика :wink: Не си струва според мен :)


Дали ще е панел или конус то разлика няма...


Що?


Потребителски аватар
Nikolai Roev
Мнения: 124
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Nikolai Roev » Пет 21 май 2010 12:48


Kozunak написа:
Nikolai Roev написа:
ChronoS написа:Аз карам с панелен K&N ,няма кой знае каква разлика :wink: Не си струва според мен :)


Дали ще е панел или конус то разлика няма...


Що?



Ми щото нямат разлика един и същ материал направен под различен вид това е...


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот sk. » Съб 22 май 2010 19:24


Мисля си че има разика между двата (панелен и конусен). Предимството на конусния уж е че пуска повече въздух. Обаче пък вкарва повече топул въздух. Гледал съм варианти с термо-щит. С цел да се изолира от топлия въздух, само че цената му беше 500лв. Докато панелния със свойте 100-150лв, си е една добра алтернатива :d


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Kuncavia » Съб 04 фев 2012 14:22


Здравейте,

След около 2000 километра ми предстои смяна на масла и филтри. Естествено отново ме обвзе манята за конусен филър. Понеже с ebay си станахме добри приятели се появи следната дилема.

Каква точно е разликата м/у филтъра K&N за Golf IV 1.9 TDI 99:
Изображение


И този универсален толуп:
Изображение

На външен вид и по пътя на логиката става ясно, че универсалния филтър може да поеме по-голямо количество въздух. Защо обаче тогава има и по-малък специално за модела кола. :dummy:

Поздрави.


Потребителски аватар
tekowar
Мнения: 63
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот tekowar » Нед 05 фев 2012 23:43


Ключовата дума в случая е СПОРТЕН,и мисля че на тебе изобщо не ти трябва какъвто и да било спортен филтър.Този тип филтри са пагубни в дългосрочен план за турбото и дебитомера.Можеш да си направиш колата над 200кс и с нормален филтър.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Kuncavia » Пон 06 фев 2012 12:50


Е съмнява ме филтрите на K&N да пропуснат повече дребни частици от обикновения. За дебитомера ще го мисля, въпроса е каква е разликата м/у двата филтъра за да знам, кой да избера.

Поздрави.


kristof_bg
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 17 юли 2009 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: USA
Контакти:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот kristof_bg » Сря 08 фев 2012 16:33


Без да съм разбирач , но поне от доста време предлагам тези филтри и ги внасям от САЩ имам поглед върху нещата. Панелния филтър дава малко живинка и тя се усеща повече при дизеловите коли ( това са отзиви на колеги). Конуса ако е инсталиран както трябва или ако се ползва цял КИТ на K&N с маркучи или тръби и преградни стенички( или ако се направи добре дори с подръчни материали) дава няколко коня в повече ( до 15к.с. пак според отзиви на клиенти а и по данни на фирмата K&N) . Не очаквайте само с един конус колата ви да полети. Относно колегата който го е почиствал с обдухване..... Ако ne се омасли филтъра след почистване ефекта на задържане на "мръсните" частици е почти никакъв , все пак това червеното масло е за това а не само за цвят! При конусните филтри се продават и едни калъфки или торбички или както там искайте ги наречете ,които са си разработка на K&N ( доста са скъпички ) но предпазват неимоверно много самия филтър от прах ( особенно при каране в "по-мръсна" среда ) ! Те са задължителни бих казал ако филтъра е на открито монтиран ( когато се ползва при бъгита и др.) !


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Kuncavia » Съб 11 фев 2012 15:51


А преградите на K&N от къде могат да се намерят? Обиколих целия ebay, какво ли не писах и в други сайтове... греда. Общо взето за конусни филтри като информация в България почти няма. Има само някакви слухове и легенди и някой чул от бабата на братовчет му приятеля. В английските форуми има инфо, но трябва да се ровиш много.


staiko85
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 22 сеп 2013 16:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот staiko85 » Вто 12 ное 2013 21:40


Здравейте колеги.Имам въпрос , карам тди и искам да си сложа панелен спортен филтър ,обаче въздушната ми кутия е модифицирана с още два отвора отстрани откъм калника за повече въздух. Вие как мислите? Ще има ли ефект? Благодаря!


kristof_bg
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 17 юли 2009 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: USA
Контакти:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот kristof_bg » Нед 22 дек 2013 15:35


Не защото предлагам филтри на K&N , но принципно е добре да кажа няколко общи думи за тези филтри, така наречени спортни. K&N по специално предлагат панелни филтри за почти всички налични марки и модели коли на пазара. Панелните филтри буквално заменят оригиналният панелен филтър на колата и се слагат в същата кутия. Те НЕ променят мощността на колата нито "бръмченето"! Предимствата пред обикновенният филтър обаче са много , но доста е изписано по този въпрос и не смятам да го повтарям. Конусните филтри се предлагат както самостоятелно като универсални , така и обособени като KIT-ове за конкретен модел кола. KIT-овете са доста по-скъпи , защото са дизаинерствани за конкретен модел с преходници,тръби,маркучи,скоби и в някои случаи с преградни елементи за обособяване на кутия най-общо казано. При тях може да се постигне леко повдигане на мощността на колата с до около 8к.с. в зависимост и от много други фактори. Също така се променя и звукът на мотора. За пестене на средства много от колегите поръчват само конусният филтър а избягват да поръчват целият KIT . В този случай останалите елементи трябва сами да ги набавите , но това не е толкова трудно а и в повечето случаи се касае за няколко скоби, една тръба или маркуч и евентуално преходник. Много важно е да се знае , че филтърът трябва по възможност да се "изолира" така , че да не смуче директно топъл въздух от мотора ! Стандартната кутия на панелният филтър е затворена и дърпа въздух от въздухоовд изкаран някъде отстрани или отпред. Дефактно това не е въздух от мотора а студен въздух отвън. Така , че е добре да се оформи преграда и там да се монтира конусният филтър.Надявам се това да е полезно като основна информация при решението ви да сменяте стандартният панелен филтър с друг от така наречените спортни филтри.


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот snuupy93 » Вто 24 дек 2013 18:54


Имам въпрос. Карам Polo 6N 1.3 ADX мотор. Мисля на пролет да сложа спортен K&N филтър - кръгъл, на мястото на оригиналния. Дали ще се промени звука? На старата кола, която беше 1.0 бях сложил конусен и звука беше коренно различен.


Explode12
Мнения: 309
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Explode12 » Вто 24 дек 2013 19:08


snuupy93 написа:Имам въпрос. Карам Polo 6N 1.3 ADX мотор. Мисля на пролет да сложа спортен K&N филтър - кръгъл, на мястото на оригиналния. Дали ще се промени звука? На старата кола, която беше 1.0 бях сложил конусен и звука беше коренно различен.


Промяна най-вероятно ще има..дано обаче не очакваш да започне да реве като V8



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта