Скоро стигам на етапа със шприц кита и се чуда какъв да ползвам,нямам идея за другите шприц китове освен тоя на Боди,някой може ли да каже впечатления и горе долу ориентировъчни цени,щото права колата любителски и не ми трябва някакви чак много скъпи материали
Айде да поговориме за видовете кит( и шприц) на пазара...
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Selqatin
 - Мнения: 57
 - Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Айде да поговориме за видовете кит( и шприц) на пазара...
Та значи,са си подготвям колата за боя с малко тунинг подобрения,използвам предимно кит на новал (С нишките и обикновен),по принуда ползвах и от бодито,ма съм много разачораван от него...
Скоро стигам на етапа със шприц кита и се чуда какъв да ползвам,нямам идея за другите шприц китове освен тоя на Боди,някой може ли да каже впечатления и горе долу ориентировъчни цени,щото права колата любителски и не ми трябва някакви чак много скъпи материали
			
									
									Скоро стигам на етапа със шприц кита и се чуда какъв да ползвам,нямам идея за другите шприц китове освен тоя на Боди,някой може ли да каже впечатления и горе долу ориентировъчни цени,щото права колата любителски и не ми трябва някакви чак много скъпи материали
- Sachko
 - Мнения: 643
 - Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Bansko/Sofia
 - Контакти:
 
!
Аз ползвам шприц 3+1 (или пове4е) На новол не е лош 
На боди шприца сащо ми харесва
ако е за малко (джантите примерно) си зимам наливен на Сиккенс или Спиис Хекер... не е много скъп!!!
А за обикновения кит ... На Сиккенс много ми харесва
 21лв-2 кила!!!
А от Новол и боди сам еднакво разо4арован
			
									
										
						На боди шприца сащо ми харесва
ако е за малко (джантите примерно) си зимам наливен на Сиккенс или Спиис Хекер... не е много скъп!!!
А за обикновения кит ... На Сиккенс много ми харесва
А от Новол и боди сам еднакво разо4арован
Не знам дали на Боди е гаден за шкурене, но знам, че няма никаква защита след това за метала.
Предната кола се наложи да се пребоядиса. Реших да платя малко повечко, но си заслужаваше. Кит, шприцкит и боя използваха на МаxMayer. Три години я таркалях след това по разбитите улици колата, нямаше гараж и ното гланца падна на боята, нито се нагъна, нито се нацепи, нито пък се появиха ръждиви петанца. А всеки който я погледне питаше "как така е толкова лъскава?"
Според мен ако си решил да позваш колата повечко време е хубаво да вкараш маркови материали.
Друго си е все пак, като погледнеш колата и да трепва сърцето.
			
									
										
						Предната кола се наложи да се пребоядиса. Реших да платя малко повечко, но си заслужаваше. Кит, шприцкит и боя използваха на МаxMayer. Три години я таркалях след това по разбитите улици колата, нямаше гараж и ното гланца падна на боята, нито се нагъна, нито се нацепи, нито пък се появиха ръждиви петанца. А всеки който я погледне питаше "как така е толкова лъскава?"
Според мен ако си решил да позваш колата повечко време е хубаво да вкараш маркови материали.
Друго си е все пак, като погледнеш колата и да трепва сърцето.
- 
				Flatmo
 - Мнения: 379
 - Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 
Нека хората, които са имали взимане даване с различни марки кит (и различни видое - с нишки, обикновен, шприц), да кажат какво се пропоръчва и какво не, също така къде да се търси и колко струва.
Тук в БГ всички коли ги китосват с бял кит а по телевизията (Дискавъри чанел) обикновенно ползват някакъв зелен... някой да знае нещо повече за него?
			
									
										
						Тук в БГ всички коли ги китосват с бял кит а по телевизията (Дискавъри чанел) обикновенно ползват някакъв зелен... някой да знае нещо повече за него?
- Selqatin
 - Мнения: 57
 - Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Новал със стъклени нишки-много добър,стега добре здрав е и се шкури сравнително добре.
Новал обикновен-добър кит.
Боди със стъклени нишки-много гаден кит,не е много задрав и не стега бързо,много гаден за шкурене.
Боди обикновен-много гаден за шкурене,не е много здрав,ма в малки количества става.
Шприц кит-само на боди съм ползвал,не мога да преценя
			
									
										
						Новал обикновен-добър кит.
Боди със стъклени нишки-много гаден кит,не е много задрав и не стега бързо,много гаден за шкурене.
Боди обикновен-много гаден за шкурене,не е много здрав,ма в малки количества става.
Шприц кит-само на боди съм ползвал,не мога да преценя
- NovobranecGT
 - Мнения: 2831
 - Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 
Аз съм изгълтал доста кит на Body на прах и съм изшкурил много неща, та не мисля че обработката е трудна, той е сравнително мек като изсъхне 
 Ползвал съм и други, но не помня какви 
 
П.П. За тези които хал хабер си нямат да кажа да не купуват кит на оргахим, защото това не е кит ами гипс
 А колкото до втвърдяването на всеки кит, аз съм останал с впечалението че колкото втвърдител сложиш, толкова бързо се втвърдява, вече зависи и от околната температура.
			
									
										
						П.П. За тези които хал хабер си нямат да кажа да не купуват кит на оргахим, защото това не е кит ами гипс
- BuGmaN
 - Мнения: 3037
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Бургас
 - Контакти:
 
Колата от аватара си и няколко спойлера на пистови мотори ги правих с български кит, не знам каква беше марката но не съм имал проблеми 4-5 години, макар че на Костенура не съм свлял старите бои и имаше изгнили места, където беше за заварки, а аз слагах само кит, тогава няколко майстора ми казаха да си ползвам само бг-кит и ги послушах, но сега вече май няма от оня стария кит. Работил съм и с Боди, който дърпаше прекалено бързо и беше труден за шлайфане, но пък по-фин, сега глрдам са го оравили и и имат в каталоога си още около 5 вида, както и няколко Шприц кита, междо които и прозрачен 
 . Шприц-кит съм копувал на 3М на грамаж и на Иват и съм доволен и от 2-та. Не ми харесва само боята на Иват - много е нежна, може би си е направена за камера, а може и да са я оправили вече, за гланца и покривността нямам забележки... 
Темата е чудесна давайте да я развием как си требе... Много се чудя и аз какво е, онова синьо-зеленото дето ползуват в Хамерика
 ... 
			
									
										
						Темата е чудесна давайте да я развием как си требе... Много се чудя и аз какво е, онова синьо-зеленото дето ползуват в Хамерика
- Selqatin
 - Мнения: 57
 - Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Абе и аз съм виждал от тоя синйо зеления,при бившимия шеф който е бояджия,скоро като ходих да пазарим едни задни спирани апарати,ама не го попитах къв е  
 
За сега ще ползвам новал и боди,добре става колата
 
Само ми кажете какъв Пластофикс да сложа,защото ще си лепа вежди пласмасови от Г2-ка за да раздуя леко калниците
 
П.С>и кажете къде ги продават тея вежди от Г2 по 8 лв,щото 3 коли чакат за такива да сложим
			
									
										
						За сега ще ползвам новал и боди,добре става колата
Само ми кажете какъв Пластофикс да сложа,защото ще си лепа вежди пласмасови от Г2-ка за да раздуя леко калниците
П.С>и кажете къде ги продават тея вежди от Г2 по 8 лв,щото 3 коли чакат за такива да сложим
- NovobranecGT
 - Мнения: 2831
 - Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 
Selqatin написа:П.С>и кажете къде ги продават тея вежди от Г2 по 8 лв,щото 3 коли чакат за такива да сложим
Колега, нали ти писах в другата тема, мястото е Интеркар 3000, дори преди 2 дена си купих от там точно вежди
П.П.Ако ще купувате за 3 коли, направо си намерете човек който пазарува с отстъпка от там и за тия пари ще вземете даже един комплект в повече
КАК СЕ ПЪЛНИ ГОЛЕМА ДУПКА ???
КАК СЕ ПЪЛНИ ГОЛЕМА ДУПКА ???
извинявам се за тъпият въпрос , ама как може да се напълни голема колкото детски юмрук дупка на задния калник , долу ...най - лесно и бързо ....
благодаря !!!
			
									
										
						извинявам се за тъпият въпрос , ама как може да се напълни голема колкото детски юмрук дупка на задния калник , долу ...най - лесно и бързо ....
благодаря !!!
- golfer
 - The Мaster of PERNIK TUNING performancе
 - Мнения: 7369
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
 - Автомобил: Gandalf the Grey
 - Двигател: 368kw LPG
 - Местоположение: oberbayern
 - Контакти:
 
Re: КАК СЕ ПЪЛНИ ГОЛЕМА ДУПКА ???
PRETENDER написа:как може да се напълни голема колкото детски юмрук дупка на задния калник ..
с телоподаващо.
кита ще падне за отрицателно време.
- Ivo_Dinkov
 - Мнения: 1352
 - Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
 - Автомобил: Audi Quattro Turbo
 - Двигател: BGB
 - Местоположение: София/Плевен
 - Контакти:
 
Зависи колко време искаш да издържи. На едно Типо, чийто настоящ собственик е член на клуба 
 праговете ги направих с влакнест кит и парчета дънков плат, обилно намазани с кит, залепих няклолко едно върху друго, изчаквайки малко, докато втвърди кита, после изшкурих, боядисах, лакирах и стана добре. Естествено целта на занятието беше да мине колата технически преглед, понеже доста беше загнил единия праг(поне останалата от него ламарина 
 ) и щяха да се заядат на прегледа, а и до пролетта щеше да е защитена вътрешната ламарина под прага от солта, която се ползва зимата. А и посред зима малко майстори им се занимаваше с кърпене.
Това обаче е само временно решение.
По- трайното са го написали колегите по- горе- кърпене.
			
									
										
						Това обаче е само временно решение.
По- трайното са го написали колегите по- горе- кърпене.
- Selqatin
 - Мнения: 57
 - Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Хммм,при мене и друг проблем 
 
Значи сложих си въздухоотводи и ги монтирах хубаво-с винчета за капака,после лепене със смола,после влакнек кит на новал и накрая обикновен боди
 
И днеска видех че след бая каране градско се е напукал точно Ши*ното боди,явно от температурата(щото карам само на пусната перка) и яко се нагряват въздухоотводите
 или пък от вибрациите 
 
Са ше свала бодито и се чуда дали тея алуниниевоте китове не са по термо устойчиви и здрави
 Щото аз не съм виждал капак който да е с лепени "тунинги' по него и да не се напуква поне веднъж на 1-2 години 
 

			
									
										
						Значи сложих си въздухоотводи и ги монтирах хубаво-с винчета за капака,после лепене със смола,после влакнек кит на новал и накрая обикновен боди
И днеска видех че след бая каране градско се е напукал точно Ши*ното боди,явно от температурата(щото карам само на пусната перка) и яко се нагряват въздухоотводите
Са ше свала бодито и се чуда дали тея алуниниевоте китове не са по термо устойчиви и здрави

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта