Та значи,са си подготвям колата за боя с малко тунинг подобрения,използвам предимно кит на новал (С нишките и обикновен),по принуда ползвах и от бодито,ма съм много разачораван от него...
Скоро стигам на етапа със шприц кита и се чуда какъв да ползвам,нямам идея за другите шприц китове освен тоя на Боди,някой може ли да каже впечатления и горе долу ориентировъчни цени,щото права колата любителски и не ми трябва някакви чак много скъпи материали
Айде да поговориме за видовете кит( и шприц) на пазара...
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
Аз ползвам шприц 3+1 (или пове4е) На новол не е лош
На боди шприца сащо ми харесва
ако е за малко (джантите примерно) си зимам наливен на Сиккенс или Спиис Хекер... не е много скъп!!!
А за обикновения кит ... На Сиккенс много ми харесва 21лв-2 кила!!!
А от Новол и боди сам еднакво разо4арован
На боди шприца сащо ми харесва
ако е за малко (джантите примерно) си зимам наливен на Сиккенс или Спиис Хекер... не е много скъп!!!
А за обикновения кит ... На Сиккенс много ми харесва 21лв-2 кила!!!
А от Новол и боди сам еднакво разо4арован
Не знам дали на Боди е гаден за шкурене, но знам, че няма никаква защита след това за метала.
Предната кола се наложи да се пребоядиса. Реших да платя малко повечко, но си заслужаваше. Кит, шприцкит и боя използваха на МаxMayer. Три години я таркалях след това по разбитите улици колата, нямаше гараж и ното гланца падна на боята, нито се нагъна, нито се нацепи, нито пък се появиха ръждиви петанца. А всеки който я погледне питаше "как така е толкова лъскава?"
Според мен ако си решил да позваш колата повечко време е хубаво да вкараш маркови материали.
Друго си е все пак, като погледнеш колата и да трепва сърцето.
Предната кола се наложи да се пребоядиса. Реших да платя малко повечко, но си заслужаваше. Кит, шприцкит и боя използваха на МаxMayer. Три години я таркалях след това по разбитите улици колата, нямаше гараж и ното гланца падна на боята, нито се нагъна, нито се нацепи, нито пък се появиха ръждиви петанца. А всеки който я погледне питаше "как така е толкова лъскава?"
Според мен ако си решил да позваш колата повечко време е хубаво да вкараш маркови материали.
Друго си е все пак, като погледнеш колата и да трепва сърцето.
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Нека хората, които са имали взимане даване с различни марки кит (и различни видое - с нишки, обикновен, шприц), да кажат какво се пропоръчва и какво не, също така къде да се търси и колко струва.
Тук в БГ всички коли ги китосват с бял кит а по телевизията (Дискавъри чанел) обикновенно ползват някакъв зелен... някой да знае нещо повече за него?
Тук в БГ всички коли ги китосват с бял кит а по телевизията (Дискавъри чанел) обикновенно ползват някакъв зелен... някой да знае нещо повече за него?
- Selqatin
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Новал със стъклени нишки-много добър,стега добре здрав е и се шкури сравнително добре.
Новал обикновен-добър кит.
Боди със стъклени нишки-много гаден кит,не е много задрав и не стега бързо,много гаден за шкурене.
Боди обикновен-много гаден за шкурене,не е много здрав,ма в малки количества става.
Шприц кит-само на боди съм ползвал,не мога да преценя
Новал обикновен-добър кит.
Боди със стъклени нишки-много гаден кит,не е много задрав и не стега бързо,много гаден за шкурене.
Боди обикновен-много гаден за шкурене,не е много здрав,ма в малки количества става.
Шприц кит-само на боди съм ползвал,не мога да преценя
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Аз съм изгълтал доста кит на Body на прах и съм изшкурил много неща, та не мисля че обработката е трудна, той е сравнително мек като изсъхне Ползвал съм и други, но не помня какви
П.П. За тези които хал хабер си нямат да кажа да не купуват кит на оргахим, защото това не е кит ами гипс А колкото до втвърдяването на всеки кит, аз съм останал с впечалението че колкото втвърдител сложиш, толкова бързо се втвърдява, вече зависи и от околната температура.
П.П. За тези които хал хабер си нямат да кажа да не купуват кит на оргахим, защото това не е кит ами гипс А колкото до втвърдяването на всеки кит, аз съм останал с впечалението че колкото втвърдител сложиш, толкова бързо се втвърдява, вече зависи и от околната температура.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Колата от аватара си и няколко спойлера на пистови мотори ги правих с български кит, не знам каква беше марката но не съм имал проблеми 4-5 години, макар че на Костенура не съм свлял старите бои и имаше изгнили места, където беше за заварки, а аз слагах само кит, тогава няколко майстора ми казаха да си ползвам само бг-кит и ги послушах, но сега вече май няма от оня стария кит. Работил съм и с Боди, който дърпаше прекалено бързо и беше труден за шлайфане, но пък по-фин, сега глрдам са го оравили и и имат в каталоога си още около 5 вида, както и няколко Шприц кита, междо които и прозрачен . Шприц-кит съм копувал на 3М на грамаж и на Иват и съм доволен и от 2-та. Не ми харесва само боята на Иват - много е нежна, може би си е направена за камера, а може и да са я оправили вече, за гланца и покривността нямам забележки...
Темата е чудесна давайте да я развием как си требе... Много се чудя и аз какво е, онова синьо-зеленото дето ползуват в Хамерика ...
Темата е чудесна давайте да я развием как си требе... Много се чудя и аз какво е, онова синьо-зеленото дето ползуват в Хамерика ...
- Selqatin
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе и аз съм виждал от тоя синйо зеления,при бившимия шеф който е бояджия,скоро като ходих да пазарим едни задни спирани апарати,ама не го попитах къв е
За сега ще ползвам новал и боди,добре става колата
Само ми кажете какъв Пластофикс да сложа,защото ще си лепа вежди пласмасови от Г2-ка за да раздуя леко калниците
П.С>и кажете къде ги продават тея вежди от Г2 по 8 лв,щото 3 коли чакат за такива да сложим
За сега ще ползвам новал и боди,добре става колата
Само ми кажете какъв Пластофикс да сложа,защото ще си лепа вежди пласмасови от Г2-ка за да раздуя леко калниците
П.С>и кажете къде ги продават тея вежди от Г2 по 8 лв,щото 3 коли чакат за такива да сложим
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Selqatin написа:П.С>и кажете къде ги продават тея вежди от Г2 по 8 лв,щото 3 коли чакат за такива да сложим
Колега, нали ти писах в другата тема, мястото е Интеркар 3000, дори преди 2 дена си купих от там точно вежди
П.П.Ако ще купувате за 3 коли, направо си намерете човек който пазарува с отстъпка от там и за тия пари ще вземете даже един комплект в повече
КАК СЕ ПЪЛНИ ГОЛЕМА ДУПКА ???
КАК СЕ ПЪЛНИ ГОЛЕМА ДУПКА ???
извинявам се за тъпият въпрос , ама как може да се напълни голема колкото детски юмрук дупка на задния калник , долу ...най - лесно и бързо ....
благодаря !!!
извинявам се за тъпият въпрос , ама как може да се напълни голема колкото детски юмрук дупка на задния калник , долу ...най - лесно и бързо ....
благодаря !!!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: КАК СЕ ПЪЛНИ ГОЛЕМА ДУПКА ???
PRETENDER написа:как може да се напълни голема колкото детски юмрук дупка на задния калник ..
с телоподаващо.
кита ще падне за отрицателно време.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Зависи колко време искаш да издържи. На едно Типо, чийто настоящ собственик е член на клуба праговете ги направих с влакнест кит и парчета дънков плат, обилно намазани с кит, залепих няклолко едно върху друго, изчаквайки малко, докато втвърди кита, после изшкурих, боядисах, лакирах и стана добре. Естествено целта на занятието беше да мине колата технически преглед, понеже доста беше загнил единия праг(поне останалата от него ламарина ) и щяха да се заядат на прегледа, а и до пролетта щеше да е защитена вътрешната ламарина под прага от солта, която се ползва зимата. А и посред зима малко майстори им се занимаваше с кърпене.
Това обаче е само временно решение.
По- трайното са го написали колегите по- горе- кърпене.
Това обаче е само временно решение.
По- трайното са го написали колегите по- горе- кърпене.
- Selqatin
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хммм,при мене и друг проблем
Значи сложих си въздухоотводи и ги монтирах хубаво-с винчета за капака,после лепене със смола,после влакнек кит на новал и накрая обикновен боди
И днеска видех че след бая каране градско се е напукал точно Ши*ното боди,явно от температурата(щото карам само на пусната перка) и яко се нагряват въздухоотводите или пък от вибрациите
Са ше свала бодито и се чуда дали тея алуниниевоте китове не са по термо устойчиви и здрави Щото аз не съм виждал капак който да е с лепени "тунинги' по него и да не се напуква поне веднъж на 1-2 години
Значи сложих си въздухоотводи и ги монтирах хубаво-с винчета за капака,после лепене със смола,после влакнек кит на новал и накрая обикновен боди
И днеска видех че след бая каране градско се е напукал точно Ши*ното боди,явно от температурата(щото карам само на пусната перка) и яко се нагряват въздухоотводите или пък от вибрациите
Са ше свала бодито и се чуда дали тея алуниниевоте китове не са по термо устойчиви и здрави Щото аз не съм виждал капак който да е с лепени "тунинги' по него и да не се напуква поне веднъж на 1-2 години
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта