VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.

Техническа и сервизна информация за Passat
ilia girov
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 02 май 2010 7:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.

Мнениеот ilia girov » Нед 23 май 2010 11:27


По време на движение ми подържа 70гр.като я оставя на място да работи достига 80гр.и включва вентилатора, така е откакто съм я купил.Няма разлика между показанията на арматурното табло и живачния термометър с който замервах.Скоро източих водата от големият кръг в малкият антифриза остана .При това положение термостата затваря и отваря . Но и термошалтера включва при 80 гр. а не при 92гр.Или двата елемента са за смяна.Датчика за температурата на антифриза е с жълт пръстен и 4 извода. Инжектора е "Digifant".




Потребителски аватар
volodya iliev
Мнения: 367
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: APT 2000 4MOTION
Местоположение: Дупница

Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.

Мнениеот volodya iliev » Нед 23 май 2010 16:14


Здравей колега ако имаш възможност измери температурата на охлаждащата течност в разширителният съд и я сравни с показанията на таблото,като следиш и перката кога ще се включи.При положение,че температурата в разширителният съд е 92гр. и перката работи то явно датчика които при теб е двоен както казваш дава грешни показания.Другото нещо което ти предлагам да направиш е след като колата е напално изстинала да я запалиш и да я оставиш да работи на място и да следиш чрез пипане на долният маркуч при каква температура по показание на таблото почва да се затопля.Ако долният маркуч започне да се затопля преди 84/85гр. по показания на таблото то термостата ти е останал отворен и за това ще ти държи 70гр. в движение извънградско.Успех в разрешаването на проблема.


Потребителски аватар
skiper
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 25 юли 2009 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.

Мнениеот skiper » Вто 25 май 2010 15:21


И моят Пасат поддържа температура между 75 и 80 градуса дори в задръстванията.Мерих температурата на антифриза и на таблото уреда показва същите стойности,така си карам от една година без проблеми.


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.

Мнениеот stanev11 » Вто 25 май 2010 15:35


аз залагам на термостата,,направи това което ти каза колегата илиев.

По добре е автомобила да работи на нормалната си температура,не е проблем да го караш и на 70градуса,но така разхода е по висок,както и скъсяваш живота на мотора по бързо.
Това е като едно време когато като купуваш кола и забележиш ,че не вдига температура и търговците лъжеха/пак продължават/,че има летен и зимен термостат,а в Италия било по топло и за това държи такава темп.

Има само един вид термостат,който държи температурата в нормалните граници за съответния мотор и производител.Примерно почти всичките мотори работят на около 90градуса работна темп. на водата.


Потребителски аватар
shareez
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.

Мнениеот shareez » Вто 25 май 2010 21:10


колега станев защо датчика за включване на вентилатора е 8 'и нещо 92,и9.. и нещо 102 примерно


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.

Мнениеот Namesata » Вто 25 май 2010 21:17


смеил съм доста датчици термостати водни поми няколко двигателя извънгратско ако е студено времето около 10градуса държи 75-80 градуса в София в жегите винаги ми се включва втора степен на перките и колата работи на коло 100 градуса.


Потребителски аватар
djfunnyman
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
Автомобил: passat 1.8i 79kw
Двигател: PF 1988
Местоположение: Варна

Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.

Мнениеот djfunnyman » Вто 25 май 2010 21:19


и при мен имаше нещо такова смених термостата сега държи 80/85 градуса извън градско термостата почва да отваря на 84 градуса и напълно е отворен на 105 при мен перката се вклучва някаде към 100 градуса колата е пасат 1.8 GT 88г.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.

Мнениеот zdrash » Вто 25 май 2010 21:25


stanev11 написа:търговците лъжеха/пак продължават/,че има летен и зимен термостат,а в Италия било по топло и за това държи такава темп.
Има само един вид термостат,който държи температурата в нормалните граници за съответния мотор и производител.Примерно почти всичките мотори работят на около 90градуса работна темп. на водата.


АБФ-а бачкаше на 80 градуса и само при свръх жеги вдигаше 90 градуса.
Смених профилактично термостата(да не би да задържа отворен или да е станал по "бавен")
и се оказа, че на заводския(поне така изглежда) пише 82 градуса. Сложих 87 градусов щото
мойте познати (пък и по магазините) които карат предимно ФВ друг не са виждали и сега стрелката си е на 90 градуса,
и колата "бяга "повече (може би щото и и е по горещо :))
Та термостатите са поне 2 вида
Успех


Ka6iKa
Мнения: 199
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.

Мнениеот Ka6iKa » Вто 25 май 2010 21:27


Смени първо термостата :да:


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.

Мнениеот stanev11 » Сря 26 май 2010 12:13


на повечето японски които съм виждал,термостатите са на 84 или 82/не съм 100% сигурен,но бяха на по ниски темп. от на ВАГ/.
Правилния термостат по каталог за моята б3-ка 2000кб.см беше на 87градуса и нямах проблеми нито в жегите,нито в студовете,температурата ми беше постоянна с +-5гр отклонение,зависи от времето,движението и прочие.Сега на 100-цата коята карам ми държи точно на 90гр само при включен климатик ми покачва на 94-5./на термостата и пише 87/,като я купувах ми дадоха и 'летен' :D термостат който държеше 70-75гр,на който също пишеше 87 и беше оригинален с щампите на ВАГ,но развален,в момента пак е оригинал на 87 и държи около 90гр
zdrash написа:
stanev11 написа:търговците лъжеха/пак продължават/,че има летен и зимен термостат,а в Италия било по топло и за това държи такава темп.
Има само един вид термостат,който държи температурата в нормалните граници за съответния мотор и производител.Примерно почти всичките мотори работят на около 90градуса работна темп. на водата.


АБФ-а бачкаше на 80 градуса и само при свръх жеги вдигаше 90 градуса.
Смених профилактично термостата(да не би да задържа отворен или да е станал по "бавен")
и се оказа, че на заводския(поне така изглежда) пише 82 градуса. Сложих 87 градусов щото
мойте познати (пък и по магазините) които карат предимно ФВ друг не са виждали и сега стрелката си е на 90 градуса,
и колата "бяга "повече (може би щото и и е по горещо :))
Та термостатите са поне 2 вида
Успех

предполагам и разхода ти е по малък,защото при мен така стана,хем почна да върви повече,хем и рахода падна,та затова според мен оригинално трябва да е този с 87гр за бензинов мотор.


ilia girov
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 02 май 2010 7:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.

Мнениеот ilia girov » Пет 28 май 2010 7:57


Благодаря за отговорите.Но вентилатора на радиатора включва на 82гр.Или и термошалтера е за смяна.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.

Мнениеот Петър Петров » Пет 28 май 2010 11:38


И той за смяна, ако не го смениш термостата и перката ще са натоварени повече - перката ще върти, термостата ще затваря, понеже перката охлажда...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта